Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat jij raar was wisten we al :+

633676362934400478-ohnoes.jpg
 
jongens, welke spanning hebben jullie altijd op de banden staan? even voor de duidelijkheid. ik heb een 600 S uit 2000, rij vrijwel nooit met bijrijder, en rij semi-sportief. heb nu 2,3bar voor en 2,5 achter. heb soms gevoel dat het te weinig is...
 
jongens, welke spanning hebben jullie altijd op de banden staan? even voor de duidelijkheid. ik heb een 600 S uit 2000, rij vrijwel nooit met bijrijder, en rij semi-sportief. heb nu 2,3bar voor en 2,5 achter. heb soms gevoel dat het te weinig is...
Dan doe je er wat bij ze ontploffen niet gelijk :P

Wat voor banden heb je nu dan?
 
Laatst bewerkt:
jongens, welke spanning hebben jullie altijd op de banden staan? even voor de duidelijkheid. ik heb een 600 S uit 2000, rij vrijwel nooit met bijrijder, en rij semi-sportief. heb nu 2,3bar voor en 2,5 achter. heb soms gevoel dat het te weinig is...

vooral wat erbij doen dat als je dat idee hebt.

michelins hebben voor straatgebruik een advies-spanning van 2.5 voor en 2.9 achter, brigestones 2.3 en 2.6 geloof ik
zelf heb ik mn spanning zelfs nog ietsje hoger, 2.7 voor en 3.0/3.1 achter
 
@immke : mooi blauw is niet lelijk ( de mijne is ook blauw volgens mij zelfs dezelfde kleur als je metalic hebt )
vandaag ook eens aan het poetsen geslagen na gisteren weer tientalle muggen naar de eeuwige jachtvelden gestuurd te hebben .
en een mooie carbon hugger gekocht voor 25 eurie (hahahahaha)
nu nog een carbon voorspatbord
@sollie : ben er ook achter waarom hij kut stuurde : de veerpoten zaten niet ver genoeg door de bovenste triple tree heen zal een deze dagen nog eens proberen
zal wel moeten nu ik weer alle maal mooie dingen voor de motor gekocht hebt
 
Heren (en dames eventueel..) ik heb vandaag een nieuw dempertje onder mijn Bandit geschroefd. Moet natuurlijk meteen een filmpje van gemaakt worden:

http://www.youtube.com/watch?v=SETU2R-YeCQ

Als iemand een idee heeft welk merk deze demper heeft, let me know. Ik weet het namelijk niet, er zit wel een badge op met pompnagels, maar de sticker mist.
 
Heren (en dames eventueel..) ik heb vandaag een nieuw dempertje onder mijn Bandit geschroefd. Moet natuurlijk meteen een filmpje van gemaakt worden:

http://www.youtube.com/watch?v=SETU2R-YeCQ

Als iemand een idee heeft welk merk deze demper heeft, let me know. Ik weet het namelijk niet, er zit wel een badge op met pompnagels, maar de sticker mist.
Kinkt goed :Y Maarre... geen idee wat het is :)
 
geen idee wat het waard is, en ja het is automatisch
volgens mij is het dan een osco-oiler? of een scottoiler :+

he karazz heb jij een benzine filter?
 
ik had gister immke's tank eraf, en toen viel het me op dat ze geen benzine filter had
toen smste ik vester, en die wist het eigenlijk ook niet

dus heeft een mark1 een benzine filter of niet :? :?
anders weer een verschil gevonden *O*
 
ik had gister immke's tank eraf, en toen viel het me op dat ze geen benzine filter had
toen smste ik vester, en die wist het eigenlijk ook niet

dus heeft een mark1 een benzine filter of niet :? :?
anders weer een verschil gevonden *O*

hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit en waar zou die moeten zitten?
 
zo ziet ie er uit ja, en hij zitten tussen je tank en je carbs :) (benzine kraantje volgen uit je tank (die dunne zonder slangeklem) en dan voordat hij je carbs rechts in gaat moet ie zitten. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan