Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, dan wens ik u succes met de verdere verkoop...

maaruhm, vind je je bandit nou stom nou je meisje d'r ook een heeft?

nee het blijft een heerlijke fiets. :) maar ik ben er voor het leuke net iets te lang voor vind ik, en misschien helpt het als ik binnenkort de nieuwe dogbones er in gooi, maar ik zag ook een gave z750 te koop staan :)
en ik heb een soort proefrit gemaakt op een z750, en die lijkt niets groter maar zit eigenlijk veel lekkerder. :). misschien voordat ik hem koop eens een z750 huren :]
en ik zet hem niet te koop op marktplaats of mf, alleen voor dutchie, anders wacht ik het gewoon rustig af. :)
en eigenlijk heb ik er ook helemaal geen geld voor..
en als ik nu een z750 koop hoor ik nog een beetje bij het bandit-topic :+
 
Laatst bewerkt:
nee het blijft een heerlijke fiets. :) maar ik ben er voor het leuke net iets te lang voor vind ik, en misschien helpt het als ik binnenkort de nieuwe dogbones er in gooi, maar ik zag ook een gave z750 te koop staan :)
en ik heb een soort proefrit gemaakt op een z750, en die lijkt niets groter maar zit eigenlijk veel lekkerder. :). misschien voordat ik hem koop eens een z750 huren :]
en ik zet hem niet te koop op marktplaats of mf, alleen voor dutchie, anders wacht ik het gewoon rustig af. :)
en eigenlijk heb ik er ook helemaal geen geld voor..
en als ik nu een z750 koop hoor ik nog een beetje bij het bandit-topic :+
Als Dutchie moeite heeft die 400 te betalen (die kunnen overigens NIET 25KW op kenteken, dat je het weet) denk ik niet dat ie een redelijk bod op je 600 kan doen ;)
 
Als Dutchie moeite heeft die 400 te betalen (die kunnen overigens NIET 25KW op kenteken, dat je het weet) denk ik niet dat ie een redelijk bod op je 600 kan doen ;)

maar voor mijne probeert ie misschien meer moeite te doen om geld bij elkaar te sprokkelen dan dat hij voor een 400 probeert :+

want hij probeert nu geld bij elkaar te zoeken! daarom duurt het zo lang voordat hij reageert
hij kijkt eerst z'n moeder lief aan, dan z'n vader, dan nog eventuele opa en oma :+
 
Laatst bewerkt:
Als Dutchie moeite heeft die 400 te betalen (die kunnen overigens NIET 25KW op kenteken, dat je het weet) denk ik niet dat ie een redelijk bod op je 600 kan doen ;)

Wat? een bandit voor 400 euro?

En die kan dutchie niet betalen?

Of is 't dat wrak van dutchie dat 400 is?
 
of een mark2 en mijn setje voor nietteveel overkopen
niet dat ik je een mark2 nu wil aansmeren, maar dat je je niet daardoor hoef tegen te laten houden :)

aan de andere kant;

wat geef je voor mijn bandit? :)
en ja dat is serieus :)
25kw op kenteken, en k klus het setje er persoonlijk voor je in :Y

niks nu... kheb er geen geld voor :P
 
maar voor mijne probeert ie misschien meer moeite te doen om geld bij elkaar te sprokkelen dan dat hij voor een 400 probeert :+

want hij probeert nu geld bij elkaar te zoeken! daarom duurt het zo lang voordat hij reageert
hij kijkt eerst z'n moeder lief aan, dan z'n vader, dan nog eventuele opa en oma :+

oma.... heb ik helaas niet meer...

en mn ouders lenen me denk ik echt niet genoeg ervoor :P khad mn bandit nog niet eens afbetaald en ik reed hem al in de prak -_-
 
maar voor mijne probeert ie misschien meer moeite te doen om geld bij elkaar te sprokkelen dan dat hij voor een 400 probeert :+

want hij probeert nu geld bij elkaar te zoeken! daarom duurt het zo lang voordat hij reageert
hij kijkt eerst z'n moeder lief aan, dan z'n vader, dan nog eventuele opa en oma :+

Als Dutchie genoeg geld heeft gespaard, mag hij de mijne ook wel kopen hoor.
Krijgt hij de nieuwe (en de oude) uitlaat, en nog een reserve uitlaat, en alle originele onderdelen, er voor niks bij. :+

Wat? een bandit voor 400 euro?

En die kan dutchie niet betalen?

Of is 't dat wrak van dutchie dat 400 is?

Neej, een Bandit 400 voor 2000 euro
 
Laatst bewerkt:
Als Dutchie genoeg geld heeft gespaard, mag hij de mijne ook wel kopen hoor.
Krijgt hij de nieuwe (en de oude) uitlaat, en nog een reserve uitlaat, en alle originele onderdelen, er voor niks bij. :+Neej, een Bandit 400 voor 2000 euro

mijn originele uitlaat heb ik ook nog liggen, en originele spiegels en krom stuur en stuurgewichten, zelfs de originele tank heb ik nog liggen
maar waarom zou je dat willen :?

oma.... heb ik helaas niet meer...

en mn ouders lenen me denk ik echt niet genoeg ervoor :P khad mn bandit nog niet eens afbetaald en ik reed hem al in de prak -_-


hmnee dat is waar, maar het ging om het idee he :)
 
Vandaag mijn uitlaat ook maar eens opt internet gedropt, omdat ik nog niet veel viper-uitlaat filmkes op youtube tegenkwam...


ook op vimeo te beluisteren: silent_notice’s Videos on Vimeo

Bovendien ook de nieuwe mod doorgevoerd: bar ends op originele stuur, jawel...
En geen ellebogen in de weg! :} *O*

IMG_0487copy.jpg


IMG_0488copy.jpg
 
shit kan sollie zn filmpjes niet tussen de mijne zetten klote programma ook eerst maar eens rondkijken voor andere programma
 
ik denk dat je pinnacle studio eens moet proberen, meest gebruiksvriendelijke programma dat ik ken

adobe premiere is wat lastiger maar kan wel meer

en ik heb me al enkele jaren niet meer bezig gehouden met video bewerken, dus kan goed zijn dat er inmiddels andere spelers bovenaan staan...
 
ik denk dat je pinnacle studio eens moet proberen, meest gebruiksvriendelijke programma dat ik ken

adobe premiere is wat lastiger maar kan wel meer

en ik heb me al enkele jaren niet meer bezig gehouden met video bewerken, dus kan goed zijn dat er inmiddels andere spelers bovenaan staan...


studio gebruikte ik had te maken met video instellingen ik gebruikte breedbeeld frank niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan