Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die nieuwe bandit ziet er goed uit... :P Vooral dat uitlaatje :9 Maar wat was er mis met de "oude" bandit?

Heb je de WP vering nog te koop? Is dat specifiek voor een 650 of zou het ook passen op een 600?

Even wachten hè :+


Na lang onderhandelen ben ik met KeesH een prijs overeen gekomen.
Nu moet ik alleen nog overmaken, en hij de spullen opsturen.


M.a.w.: VERKOCHT!!
 
Maar eerst even een introductie.

IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) *O* *O* .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ;) ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:
full


Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
 
Laatst bewerkt:
Maar eerst even een introductie.

IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) *O* *O* .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ;) ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]

Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.


welkomm! knap fietsie :]


zo gister dus af laten stellen op de bank,
waren 4 runs
eerste run hadden ze niks aan omdat de koppeling bij veel vermogen slipt -O- -O- -O-
Toen nog 3 runs en mooi afgesteld.
kwam uit op een 75,1pk's en 53,19Nm :)

verder ziet ie er mooi uit, ik zal hem is een keer inscannen :)

maar wat we aan de koppeling kunnen doen?, en hoe merk je eigenlijk dat ie slipt? :+
ik geloof ze wel hoor daar niet van! want het zijn prima gasten daaro
 
[me="Freaky Fries"]meld zich ook![/me] *O*

Gister ook een Bandit gekocht *O* Nu nog wachten tot woensdag tot ik hem op mag halen *O*

bdoehf.jpg


1997, 30k op de teller
 
ik ben er vandaag niet bij omdat ik een paar dingen had.... ten eerste is het wel ff rijden, ten tweede ben ik druk met school (vandaar dat ook nu pas de OP is bij gesteld) en ten derde, heb ik een afwijkende neiging om formula 1 live te MOETEN kijken...

[me="Freaky Fries"]meld zich ook![/me] *O*

Gister ook een Bandit gekocht *O* Nu nog wachten tot woensdag tot ik hem op mag halen *O*

[afbeelding]

1997, 30k op de teller
Maar eerst even een introductie.

IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) *O* *O* .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ;) ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]

Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
WELKOM!! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
gaat hard idd!

notificatie staat in ieder geval weer aan :)
post binnenkort ff nieuwe foto met nieuwe mods, is nogal wat veranderd de laatste tijd O-)

@dutchie: niet heel lang rijden, heb ook geen tomtom bij me, die heeft een vriendin geleend, dus een echte route uitzetten lukt me ook niet, maar ik verzin wel wat moois.
zal proberen er voor half 1 te zijn ;)mooi ding hoor, gave uitlaat ook, die past er wel mooi bij! komt daar niet veel herrie uit?? of zitten er ook db-killers in?

en hoe rijdt zo'n injectie-bandit nou?

Rijdt super. Geluid is geweldig. Komt redelijk veel geluid uit vergeleken met mijn oude Duo-tech (met sport-killer). Maar de Duo-tech's staan ook bekend als stille uitlaten.
 
Die nieuwe bandit ziet er goed uit... :P Vooral dat uitlaatje :9 Maar wat was er mis met de "oude" bandit?

Heb je de WP vering nog te koop? Is dat specifiek voor een 650 of zou het ook passen op een 600?

He Maarten,

Bedankt man! Ben er ook erg blij mee. Was niks mis met de oude, maar kon hem goed inruilen op deze en dan rij je toch weer nieuw. :Y

Veren gaan niet passen :N , buiten het feit dat Bandit Budel deze al heeft gekocht (alleen het geld nog).....

Heb nog wel een setje LSL-adapterplaten voor valdoppen in de aanbieding. Die passen op alle GSF-blokken, mits lucht-olie gekoeld. Kan een hoop ellende besparen als je valt.
 
Maar eerst even een introductie.

IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) *O* *O* .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ;) ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]

Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.

Erg mooie machine! Ga je er nog een andere ´banaan´ (lees: uitlaat) onder gooien?
 
Laatst bewerkt:
Maar eerst even een introductie.

IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) *O* *O* .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ;) ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]

Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
Wil niet gelijk bot overkomen (maar dat zal wel weer :P ), maar "klassiek"? _O-

't Is een gaaf ding, maar klassiek niet. Retro misschien, maar ook niet echt meer. Naked issie wel, maar als dat al betekend dat ie op de motoren van vroeger lijkt :P


Je mag m'n post ook gewoon onder "jaloerse reactie" scharen als dat je beter bevalt hoor ;) Oh ja, en welkom :W
 
ik ben om half 1 @ superpole :W

ow... waar was je dan? :P


Vester & Ik waren er een aardig tijdje gebleven. 2 uur ofzo... Karazz was er ook aan het begin, maar ging al vrij snel weg :( :P

Zelf heb ik een mooie nieuwe uitlaat besteld *O*
de superpole ovale titanium... we hadden hem ook effe bij vester zn bandit gehoudn en het ziet er zeker mooi uit :)

ook wit carbon nog ernaast gehouden, maar dat staat niet al te best :P

9 Mei weer daarheen om hem te laten plaatsen (en om te betalen :()

wie joint? kunnen we hem daarna effe flink uittesten :P
Vester iig wel *O*


waren aardig wat bandits bij superpole... later kwam ook de bandit club nog effe binnen racen... en er was nog iemand van het forum, van rijswijk tog??
 
Laatst bewerkt:
Carbon moet carbonkleur zijn, geen gezeur :P


Zou zelf de volgende keer ook gewoon weer voor carbon gaan, bevalt heel goed :) Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen _O-

Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook :P
 
Laatst bewerkt:
Carbon moet carbonkleur zijn, geen gezeur :P


Zou zelf de volgende keer ook gewoon weer voor carbon gaan, bevalt heel goed :) Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen _O-

Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook :P

dan gaan we volgende maand effe bradwurst met je uitlaat bakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan