Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gisteren de speciale editie bandit (= blauw wit) gespot op de snelweg rond eindhoven...
Die nieuwe bandit ziet er goed uit... Vooral dat uitlaatje Maar wat was er mis met de "oude" bandit?
Heb je de WP vering nog te koop? Is dat specifiek voor een 650 of zou het ook passen op een 600?
Maar zie er direct wel een paar van hier bij superpole ofniet ?
i take that as a 4?
i take that as a 4?
Maar eerst even een introductie.
IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]
Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
[me="Freaky Fries"]meld zich ook![/me]
Gister ook een Bandit gekocht Nu nog wachten tot woensdag tot ik hem op mag halen
[afbeelding]
1997, 30k op de teller
WELKOM!!Maar eerst even een introductie.
IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]
Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
gaat hard idd!
notificatie staat in ieder geval weer aan
post binnenkort ff nieuwe foto met nieuwe mods, is nogal wat veranderd de laatste tijd
@dutchie: niet heel lang rijden, heb ook geen tomtom bij me, die heeft een vriendin geleend, dus een echte route uitzetten lukt me ook niet, maar ik verzin wel wat moois.
zal proberen er voor half 1 te zijn mooi ding hoor, gave uitlaat ook, die past er wel mooi bij! komt daar niet veel herrie uit?? of zitten er ook db-killers in?
en hoe rijdt zo'n injectie-bandit nou?
Die nieuwe bandit ziet er goed uit... Vooral dat uitlaatje Maar wat was er mis met de "oude" bandit?
Heb je de WP vering nog te koop? Is dat specifiek voor een 650 of zou het ook passen op een 600?
Maar eerst even een introductie.
IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]
Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
Wil niet gelijk bot overkomen (maar dat zal wel weer ), maar "klassiek"?Maar eerst even een introductie.
IK heb sinds ruim twee weken een nieuwe Bandit 1250A (2009 dus) .
Ik heb op de eerste plaats voor deze motor gekozen vanwege de klassieke vormgeving (zij ziet eruit als een motorfiets uit de tijd dat ik nog jong was ). Ik wilde ook perse een "big bike" met ABS, veel cilinder inhoud en veel trekkracht bij een laag toerental. De bijkomende voordelen waren dat ze t.o.v. de concurrentie erg goed uit de testen komt, ze de 50000 Km duurtest in Motorrad probleemloos is dooorgekomen en dat de prijs een stuk lager ligt dan bv een CB1300 of een XJR 1300. Tot nu toe ruim 1000 Km gereden en geen seconde spijt. Ze is alleen nogal drankzuchtig. Met mijn rijstijl kom ik op ongeveer 1:12. Maar "who cares" als je zo sterk bent .
Fotootje:[afbeelding]
Er zit een orgineel Suzuki topkofferrek op, ik moet een laptop kunnen vervoeren, en een orginele valbeugel. Over dat laatste assescoire zijn de meningen verdeelt. Ik vind het mooi op zo´n klassieke motor. Er komt nog een MRA speed screen op.
ik ben om half 1 @ superpole
Wit carbon?
Carbon moet carbonkleur zijn, geen gezeur
Zou zelf de volgende keer ook gewoon weer voor carbon gaan, bevalt heel goed Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen
Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook