Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Carbon moet carbonkleur zijn, geen gezeur :P


Zou zelf de volgende keer ook gewoon weer voor carbon gaan, bevalt heel goed :) Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen _O-

Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook :P

een meter? _O-
dat is mij nog nooit gelukt
wel kleine flammetjes maar een hele meter!!
 
Even voorstellen,

Omen uit België
en sinds enkele dagen eigenaar van deze bandit 650 uit 2007



full
 
....Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen _O-

Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook :P

Nice!

hoe krijg je dat dan voor elkaar :P filmpjes?
 
~
veel mensen kopen een nieuwe motor en ruilen die na een jaar of 3 in, dan hebben ze nog een vrij gunstige dagwaarde, en een fijne kilometerstand, dus goed inruilbaar :)

verder denk ik niet dat de veren van een 650 op een 600 1e model passen...
kom je morgen ook ff langs?[/quote]

Nee vandaag voetbal, en bier drinken.... :9
 
ow... waar was je dan? :P


Vester & Ik waren er een aardig tijdje gebleven. 2 uur ofzo... Karazz was er ook aan het begin, maar ging al vrij snel weg :( :P

Ik kon het totaal niet vinden, ben wel 3x in kaatsheuvel rondgereden + 3x langs die benzinepomp buiten kaatsheuvel...kon het echt niet vinden :( :(

Zeker halfuur - 3 kwartier lopen zoeken B|
 
Ik kon het totaal niet vinden, ben wel 3x in kaatsheuvel rondgereden + 3x langs die benzinepomp buiten kaatsheuvel...kon het echt niet vinden :( :(

Zeker halfuur - 3 kwartier lopen zoeken B|

mss volgende keer effe telefoon nummers uitwisselen :P

Die van Vester (en karazz ook :P) had ik al. ik kon het zelf ook niet 100% vinden, kzat wel op de straat maar wist niet waar het was. dus ik had hem effe gebeld en vond het meteen :P
 
He Maarten,

Bedankt man! Ben er ook erg blij mee. Was niks mis met de oude, maar kon hem goed inruilen op deze en dan rij je toch weer nieuw. :Y

Veren gaan niet passen :N , buiten het feit dat Bandit Budel deze al heeft gekocht (alleen het geld nog).....

Heb nog wel een setje LSL-adapterplaten voor valdoppen in de aanbieding. Die passen op alle GSF-blokken, mits lucht-olie gekoeld. Kan een hoop ellende besparen als je valt.


Ik heb al LSL crashpads.... :Y helaas...Maar vallen doen we zowiezo niet... :N

binnekort maar weer een dijkje doen? :]
 
Zo, de rimstriping zit erop... Gewoon zonder zeepsop... Veel makkelijker! Nu maar hopen dat ie blijft zitten over die uitsparinkjes in de achtervelg...
 
Deze mag van mij wel in de OP

Bandit 600N `97

* Breed stuur,
* Taartschep eraf,
* Kleine knippers,
* Xenon verlichting 6000K,
* Laser duotech ovaal,
* Goud metallic rimstriping,
* Andere spiegels,

To do;

* Led achterlicht met geïntegreerde knippers.

9899qb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vester & Ik waren er een aardig tijdje gebleven. 2 uur ofzo... Karazz was er ook aan het begin, maar ging al vrij snel weg :( :P

Karazz liep er al een uur rond en had het wel vort gezien, tevens had Karazz nog meer te doen vandaag. Na even kennis gemaakt te hebben en de bandits gechecked te hebben is Karazz daarna dus weer verder gerold om zijn overvolle dagprogramma niet uit te laten lopen... ;)

maar ik kan je verzekeren dat onze volgende ontmoeting van langere duur is :)
 
Ik kon het totaal niet vinden, ben wel 3x in kaatsheuvel rondgereden + 3x langs die benzinepomp buiten kaatsheuvel...kon het echt niet vinden :( :(

Zeker halfuur - 3 kwartier lopen zoeken B|

op www.superpole.nl staat een heeeel gemakkelijke routebeschrijving, daarnaast hingen er ook nog bordjes die aangeven waar de open dagen waren...

Dus weet niet waar jij allemaal rond gereden hebt in die 3 kwartier... :?
 
Zelf heb ik een mooie nieuwe uitlaat besteld *O*
de superpole ovale titanium... we hadden hem ook effe bij vester zn bandit gehoudn en het ziet er zeker mooi uit :)

Toch nog een nieuwe uitlaat besteld, netjes!!

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen, vind het toch nog vrij veel geld, hoewel zo'n uitlaat wel waarde-vast is heb ik het idee...
 
hoe remt jullie bandit eigenlijk?
want ik vind het wel mee vallen hoe hard hij remt... (vergeleken met de z750 weer ik laatst op reed, die remt als een kanon..)

nieuwe remvloeistof, zou dat al werken???

het lijkt er op, als ik de onderhoudsgeschiedenis door lees, dat de remvloeistof er al 5 jaar inzit :+

oh in 2004 zijn de remmen gereviseerd, dan is er vast ook remvloeistof gedaan?
 
Laatst bewerkt:
op www.superpole.nl staat een heeeel gemakkelijke routebeschrijving, daarnaast hingen er ook nog bordjes die aangeven waar de open dagen waren...

Dus weet niet waar jij allemaal rond gereden hebt in die 3 kwartier... :?

ik heb op google maps een routebeschrijving naar het adres van superpole gedaan :/

1e paar keer al verkeerde afslag genomen :$ Daarna zat ik in de goede richting maja, ik heb geen bord oid gezien van superpole B|
 
Toch nog een nieuwe uitlaat besteld, netjes!!

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen, vind het toch nog vrij veel geld, hoewel zo'n uitlaat wel waarde-vast is heb ik het idee...
Ach man, voor het geld moet je zoiets niet doen. 't Voegt gewoon ontiegelijk veel toe aan de beleving wanneer er fatsoenlijk geluid uit je pitten komt ;)

hoe remt jullie bandit eigenlijk?
want ik vind het wel mee vallen hoe hard hij remt... (vergeleken met de z750 weer ik laatst op reed, die remt als een kanon..)

nieuwe remvloeistof, zou dat al werken???

het lijkt er op, als ik de onderhoudsgeschiedenis door lees, dat de remvloeistof er al 5 jaar inzit :+

oh in 2004 zijn de remmen gereviseerd, dan is er vast ook remvloeistof gedaan?
Nou ja, het zijn natuurlijk geen superbike remmen heah... gewone enkelzijdige 2 zuiger schuifklauwtjes aan beide kanten, dat kun je niet vergelijken met de veel modernere remmerij van de Z. Die van mij is nu aan revisie toe, maar verders... Strak aanlegpunt, en zonder idioot veel kracht vertraagt ie toch heel behoorlijk. Mag niet klagen...
 
ik heb op google maps een routebeschrijving naar het adres van superpole gedaan :/

1e paar keer al verkeerde afslag genomen :$ Daarna zat ik in de goede richting maja, ik heb geen bord oid gezien van superpole B|

T zijn ook bordjes van de grootte van een tuinkabouter(en dan heb ik het over een kleine tuinkabouter, voor er pics komen van 10m hoge kabouters :p)

Ik wist het ook pas toen ik vestrr belde en hij zei dat het bij oranje balonnen was...
 
Ik kon het totaal niet vinden, ben wel 3x in kaatsheuvel rondgereden + 3x langs die benzinepomp buiten kaatsheuvel...kon het echt niet vinden :( :(

Zeker halfuur - 3 kwartier lopen zoeken B|

zonde! heb zelf de eerste keer ook een tijd lopen zoeken, utieindelijk wel gevonden.

@ Karazz: leuk je in ieder geval ff gezien te hebben, toch weer een gezicht bij de naam :Y

@ Braam: binnenkort dijkje pakken: JA! zie onder

@ Reuffneck: heb vorig jaar op een hornet gereden en dat ding remde ook als een tierelier! ik vind wel dat mijn remmerij sinds een week behoorlijk verbeterd is, ik heb de remklauwen gereviseerd en nieuwe rubbertjes, ringetjes en uiteraard nieuwe vloeistof erin gedaan. welke kleur heeft jouw vloeistof?? die moet wel haast bruin zijn of niet?? de vloeistof heeft, nieuw uit de verpakking, een lichte wiskey-kleur (doorzichtig wit/geel).
ik vermoed dat ik nu zonder veel problemen een stoppie kan maken, waar mij dit een dikke week geleden echt niet zou lukken. wellicht helpen stalen remleidingen nog een beetje extra om een wat harder drukpunt te krijgen :)

Is er animo voor een bandit-meeting op 25 of 26 april aanstaande?
ik wil best de "organisatie" (= route plannen) op mij nemen. heb nog een route staan in hoog soeren (Apeldoorn, van de vorige bandit "meeting" _O- ) en anders gaan we rondrijden in de buurt van nijmegen, daar is het fantastisch rijden, stukken mooier dan apeldoorn vind ik zelf...

animo:

1: Vester86 (25 & 26)
2:
3:
4:
5:
6:
 
Laatst bewerkt:
Is er animo voor een bandit-meeting op 25 of 26 april aanstaande?
ik wil best de "organisatie" (= route plannen) op mij nemen. heb nog een route staan in hoog soeren (Apeldoorn, van de vorige bandit "meeting" _O- )

animo:

1: Vester86 (25 & 26)
2: SollX (26)
3:
4:
5:
6:

mits het dit keer WEL lekker weer is, ben ik er wel bij! alleen moet de 25e tot 1 uur werken (dus voor dat ik er ben...) 26 is voor mij helemaal ok

en anders gaan we rondrijden in de buurt van nijmegen, daar is het fantastisch rijden, stukken mooier dan apeldoorn vind ik zelf...

ja en stukken verder weg voor mij :P :(
 
mits het dit keer WEL lekker weer is, ben ik er wel bij! alleen moet de 25e tot 1 uur werken (dus voor dat ik er ben...) 26 is voor mij helemaal okja en stukken verder weg voor mij :P :(

toppie, ik wil ook het weer inderdaad als voorbehoud hebben :)
en voor mooie weggetjes moet je wat overhebben ;)
 
Erg mooie machine! Ga je er nog een andere ´banaan´ (lees: uitlaat) onder gooien?

Voorlopig nog niet. In tegenstelling tot de meeste anderen vind ik het geluid dat die maakt geen issue. Als ik het al doe ga ik voor meer vermogen en koppel. Het zal dan wel een SR-Racing worden.
 
Opzich ben ik wel te porren voor een bandieten meeting :p komen er nog veel van jullie maar de mf megameeting in veenendaal?
 
Opzich ben ik wel te porren voor een bandieten meeting :p komen er nog veel van jullie maar de mf megameeting in veenendaal?
*O*

maar dit keer rijd ik met een grote groep mee (ben daarom wat later), en dus ik kan er niet voor zorgen dat we allemaal bij elkaar kunnen staan, zoals ik de vorige meeting samen met unruled had geregeld.

dus als iemand zich geroepen voelt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan