Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff over de Megameeting... wellicht praktisch om met zijn allen te verzamelen enkele kilometers van de MM af, en vervolgens gezamenlijk naar de MM rijden. Staan we in ieder geval allemaal bij elkaar...
 
Klinkt als: goed te doen!
Moet ik alleen nog een plek verzinnen waar ik m'n xenon ballast kwijt ga raken...
En uiteraard de lampen en beugels nog aanschaffen etc. Mooi voor een zomerdag...

Ik denk dat je je xenon-ballast wel onder je tank kwijt kunt, ik heb het idee dat daar nogal wat ruimte over is...

ik weet niet hoever deze van je koplamp af mag / moet zitten?
 
Klinkt als: goed te doen!
Moet ik alleen nog een plek verzinnen waar ik m'n xenon ballast kwijt ga raken...
En uiteraard de lampen en beugels nog aanschaffen etc. Mooi voor een zomerdag...

voor een zomerdag? moet juist zo snel mogelijk :P
lol, kom ik nu mee na zo lang twijfelen :P

bij mij is het idd ook effe zoeken naar een plek voor die ballast...

Ik denk dat je je xenon-ballast wel onder je tank kwijt kunt, ik heb het idee dat daar nogal wat ruimte over is...

ik weet niet hoever deze van je koplamp af mag / moet zitten?

bij mij zijn het 2 ballasten. eentje zit in mn buddy, de andere moet vrij dichtbij de lamp komen. kwa afstand kan onder de tank perfect, maar of het daar ook goed vast kan zitten enzo is dan de vraag, maar dat is wat ik precies ga zien als ik het ga plaatsen.
 
@ SollX: wil je deze foto in de OP plaatsen? en meteen mijn naam veranderen? alvast bedankt!

dscf6263.jpg
 
Gaat de Bandit meeting nog wat worden in het weekend 25/26 april, ik kan alleen helaas de 25ste.(misschien handig een topic te openen in WWD?)
Als het de 25ste niet word ga ik die dag naar de toertocht van de Bandit Club NL.
 
Een goedemorgen!

Wij hebben in de buurt een Bandit 400N te koop zien staan. Het lijkt ons wel wat voor m'n vriendin.

Alleen, het is een 400... Rijdt het nog een beetje? Of is het iets te tam. Het lijkt zo op het eerste oog wel een leuke beginnersmotor!

Alvast bedankt voor de reacties! Ben benieuwd... :}

EDIT: oh al ik een beetje Google zie ik dat de bandit 400 40 Kw heeft, klopt dat?
 
Laatst bewerkt:
unruled heeft geloof ik een 400 gehad, en er zitten er hier nog 2 met een 400

waarom een 400 en niet gelijk een 600?, met een 600 kan je sowieso een tijdje vooruit :)
 
Nou als er een 600 in de buurt zou staan zouden we daar wel naar gaan ;) Maar er staat toevallig een betaalbare 400 in de buurt en m'n vriendin is bezig met lessen: dus wij dachten dat is misschien een leuke optie!
 
ik wil mijn 600 (25kw op kenteken! :+ als dat nodig is..!) wel ruilen voor je z750, maar dat terzij

ja wat is in de buurt, ik vind het niet erg om een stuk te rijden als je daar je droommotor kan vinden :)

ik weet momenteel niet echt wat er te koop staat
ik geloof dat er op het mf een geloof 2002 600 te koop staat in het mooi blauw.. voor rond de 3k :)

tsja wat is een mooie prijs?
 
Laatst bewerkt:
ik wil mijn 600 (25kw op kenteken! :+ als dat nodig is..!) wel ruilen voor je z750, maar dat terzij

ja wat is in de buurt, ik vind het niet erg om een stuk te rijden als je daar je droommotor kan vinden :)

ik weet momenteel niet echt wat er te koop staat
ik geloof dat er op het mf een geloof 2002 600 te koop staat in het mooi blauw.. voor rond de 3k :)

tsja wat is een mooie prijs?

Hahaha nee die Z is van mij *O*

Zoals ik al zei: het is voor mijn vriendin. Die 400 die in de buurt staat is maar 1000 euro dus ja, dat is een leuke prijs en leuke motor denk ik zo voor haar!
 
Een goedemorgen!

Wij hebben in de buurt een Bandit 400N te koop zien staan. Het lijkt ons wel wat voor m'n vriendin.

Alleen, het is een 400... Rijdt het nog een beetje? Of is het iets te tam. Het lijkt zo op het eerste oog wel een leuke beginnersmotor!

Alvast bedankt voor de reacties! Ben benieuwd... :}

EDIT: oh al ik een beetje Google zie ik dat de bandit 400 40 Kw heeft, klopt dat?

ik heb zelf een 400 en een 600 gehad.
De 400 heeft natuurlijk een duidelijk lager frame, wat met name van pas komt als je vriendin wat kleinere lichaamslengte hebt.
Ik wil niemand op zere teentjes trappen bij de andere 600 rijders :X maar ik vond zelf een 600 beter te berijden dan de 400 dus zou ik voor een 600 gaan als je echt iets om 'te beginnen'' zoekt of als opstapfiets. De 400 heeft alleen in een bepaald (hoog) toerenbereik een goed bruikbaar werkgebied en dan wil ie ook voor zo'n lichte fiets gelijk als een speer er vandoor (de 'slingshot'). Een redelijk nerveus bliokje met veel schakelen dus. Ik denk dat je juist beter wat ervaring moet hebben om lekker op een gsf 400 te rijden.
Als je vriendin een beetje lengte heeft dan zou ik zeker voor een 600 gaan. Veel meer keus natuurlijk voor een gebruikte 600.
 
pfff...Heb zojuist zo'n 60km door dat takkeweer van vanavond gereden. Was zelfs helemaal zeikenat door m'n pak heen.

Nu liep de motor op de terug weg nogal slecht. Net als voordat je omschakeld naar reserve.
Nogal inhoudend en met intervallen dat ie weer vermogen erbij kreeg en weer even wilde trekken.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Kan het misschien iets met de ontiegelijke stortbui van vanavond te maken hebben gehad waar ik doorheen gereden ben? Vochtige lucht via de luchtinlaat ofzo? :?

Vrijwel zeker bevroren carburateurs.

zeikweer -> Check
temp onder 8 G -> Check
langere afstand gereden -> Check
 
ff over de Megameeting... wellicht praktisch om met zijn allen te verzamelen enkele kilometers van de MM af, en vervolgens gezamenlijk naar de MM rijden. Staan we in ieder geval allemaal bij elkaar...

liever van tevoren een plekkie vrijhouden, het is vreselijk moeilijk te timen als mensen uit het hele land moeten komen naar 1 punt, en vaak ook meerijden met grote groepen.
 
liever van tevoren een plekkie vrijhouden, het is vreselijk moeilijk te timen als mensen uit het hele land moeten komen naar 1 punt, en vaak ook meerijden met grote groepen.

mm staat gepland vanaf 11 uur, ik wil er best wat eerder zijn om plaats vrij te houden... meer mensen die me hierbij willen helpen?

voor hoeveel bandits moet er overigens plaats vrijgehouden worden?
 
ik ga naar de MM met een club uit tilburg, dus handigste lijkt me idd als in dit geval iemand een plekje vrijhoud ;)
 
mm staat gepland vanaf 11 uur, ik wil er best wat eerder zijn om plaats vrij te houden... meer mensen die me hierbij willen helpen?

voor hoeveel bandits moet er overigens plaats vrijgehouden worden?

ik wil je hierbij wel helpen. ik kan er wel wat eerder zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan