Het grote MF klaagmuur topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1mario

MF veteraan
3 sep 2007
15.085
0
Facebook
Plaats hier uw geklaag over andere wegge (mis)bruikers, zodat de andere topics positief blijven.Hier uw klaagmuur, klaag maar raak:
full
 
Wat een kuttopic, maakt de boel weer lekker negatief, slotje dus :W
 
Geen gezeik over weggebruikers, maar wel over forumgebruikers.

LEER DE NEDERLANDSE TAAL!!!!!!!

Ik erger me helemaal kapot aan wat mensen uit hun toetsenbord weten te persen :r
 
Laatst bewerkt:
Kijk het topic werkt de eerste twee klaagberichten zijn binnen *O*
 
Geen gezeik over weggebruikers, maar wel over forumgebruikers.

LEER DE NEDERLANDSE TAAL!!!!!!!

Ik erger me helemaal kapot aan wat mensen uit hun toetsenbord weten te persen :r


Volledig mee eens!!!!! LEER SCHRIJVEN !!!

En dan die Hollandse sleurhuttenbrigade op Belgische wegen. een echte pest. Ik denk dat momenteel de helft van alle Hollanders met hun sleurhut onze wegen onveilig maken.
 
Volledig mee eens!!!!! LEER SCHRIJVEN !!!

En dan die Hollandse sleurhuttenbrigade op Belgische wegen. een echte pest. Ik denk dat momenteel de helft van alle Hollanders met hun sleurhut onze wegen onveilig maken.

Als de Belgen de snelwegen dan eens ff fatsoenlijk asfalteren :X

Ik ken gravelwegen die in betere staat zijn, niet normaal...
 
Als de Belgen de snelwegen dan eens ff fatsoenlijk asfalteren :X

Ik ken gravelwegen die in betere staat zijn, niet normaal...


Jullie rijden alles kapot met jullie caravans

Btw, bij ons is motorrijden nog een uitdaging. Als ge in Nederland één rond punt hebt genomen, weet ge ook hoe de rest eruit ziet.

In België gaan Hollanders massaal op hun bek
 
Volledig mee eens!!!!! LEER SCHRIJVEN !!!

En dan die Hollandse sleurhuttenbrigade op Belgische wegen. een echte pest. Ik denk dat momenteel de helft van alle Hollanders met hun sleurhut onze wegen onveilig maken.

Volledig mee eens.

Nog gevaarlijker: Blonde belgische madammen met geblondeerd haar in een duitse automobiel uit de duurdere klassen. Alleen al hiervoor dienen de grenscontroles weer ingesteld te worden.

Nog iets waar ik over wil klagen: De eeuwige klagers en zeikers. Altijd dat geklaag, ik word er doodmoe van.


edit: iets kleins aangepastdtdtdtd
 
Laatst bewerkt:
Jullie rijden alles kapot met jullie caravans

Btw, bij ons is motorrijden nog een uitdaging. Als ge in Nederland één rond punt hebt genomen, weet ge ook hoe de rest eruit ziet.

In België gaan Hollanders massaal op hun bek



... Hoe zou het komen :X


Gelijk ook maar ff jullie bewegwijzering verbeteren :P
 
... Hoe zou het komen :X


Gelijk ook maar ff jullie bewegwijzering verbeteren :P
Hee jij ook hier :W
Dan wil ik gelijk even klagen over al die extra,s op jouw motor en dat het zo niet leuk meer is om mijn motor een keer naast de jouwe te zetten B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan