Het grote MF klaagmuur topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
takke sooi...gisteren heel veel op de fiets gezien. :Y
en ik zat bij ega in haar krat rondje rijden ,zag alleen maar bikers. *O* *O*
eeh nog 3 week en dan hopelijk uit die rolstoel ,en weer op de fiets..
maar mijn baas is langs geweest , en zei doodleuk |(
de eerste 14 dagen wordt je met een taxi gehaald en gebracht :(
dat wil ik helemaal niet....wil rijden!!!
elke dag heemskerk amsterdam in zo een stom ding stel je voor ;(
vreselijk vind ik dat .vorige jaar ook een colega die elke dag een maand
lang met een taxi moest....gruwelijk is het.
dat is het nieuwe martelen van je personeel :Y
 
Het ergste motorvolk: Woon-werk verkeer met gele hesjes, systeem helm en top koffer.

Door die eikels rijden we over een paar jaar verplicht in zo'n triest hesje. :(

Als je te bang bent om motor te rijden, doe het dan gewoon niet. :r
 
Het ergste motorvolk: Woon-werk verkeer met gele hesjes, systeem helm en top koffer.

Door die eikels rijden we over een paar jaar verplicht in zo'n triest hesje. :(

Als je te bang bent om motor te rijden, doe het dan gewoon niet. :r
Mensen die hun eigen bekrompen denkwereldje ook op anderen projecteren, daar irriteer ik me mateloos aan :W
 
Laatst bewerkt:
Ik wil de tieten weer terug in de topics :+
haha Komt ie!!! :
tieten.jpg


Ik wil klagen over niet oplettende medeweggebruikers (autokutmobielen) die niet over de schouder kijken als ze een andere auto inhalen en ik er met 190 aan kom!!!
 
ik klaag over die plens bui van zaterdagavond. IK zag niks en tot overmaat van ramp is mijn motorbroek lek. knieen en bovenbenen zeik nat! kan je een textiel broek weer waterdicht krijgen met een impregneer spul [of hoe heet zo iets......


verder klaag ik over de tieten hier boven en ik klaag over te weinig mooie mannen!
 
Het ergste motorvolk: Woon-werk verkeer met gele hesjes, systeem helm en top koffer.

Door die eikels rijden we over een paar jaar verplicht in zo'n triest hesje. :(

Als je te bang bent om motor te rijden, doe het dan gewoon niet. :r

Gelukkig heb ik geen systeemhelm en topkoffer en ben ik dus geen eikel of erg motorvolk. :9

Ik denk overigens dat het andersom werkt. Door dat het gros het spontaan vrijwillg doet is er minder reden om een wet te gaan maken. Zelf regulering heet dat.

De reden dat ik met een geelhesje rij is dat als ik niet kan werken het inkomen van onze gezin daalt naar nul-komma-nul totdat alle eigenvermogen is opgegeten (of ik weer kan werken.) Dan pas stijgt mijn inkomen naar bijstandsnivo. Ik wil hem best uittrekken maar dan moet jij als ik arbeidsongeschik ben door de motorongeval zorgen voor een gelijk blijvend gezinsinkomen.

Gezien je opleiding en werk kan je dan 265 dagen per jaar 24 uur 7 dagen per week aan de bak.
 
Laatst bewerkt:
gewekt worden door een huisgenoot die kopje thee brengt en sexy op bed komt zitten.
daarna een half uur koud moeten douchen voordat ik uberhaupt aan mijn laatste mastervak kon denken.

word het kei mooi weer, hele dag motoren en een hbo meisje die te sexy is in rokje en strak shirtje die in onze straat auto's zit te tellen of zo.
kon ik weer heel koud douchen.

tussendoor na een klein jaar stilzwijgen weer een sms van mijn ex waardoor ik weer met mijn gedachten weg was.

en nu heb ik nog 36 uur om een zwaar vak te bestuderen waarvan de docent een zeer vooraanstaand persoon in mijn vakgebied is en een slechte indruk maken niet goed is

FML :r
 
gewekt worden door een huisgenoot die kopje thee brengt en sexy op bed komt zitten.
daarna een half uur koud moeten douchen voordat ik uberhaupt aan mijn laatste mastervak kon denken.

word het kei mooi weer, hele dag motoren en een hbo meisje die te sexy is in rokje en strak shirtje die in onze straat auto's zit te tellen of zo.
kon ik weer heel koud douchen.

tussendoor na een klein jaar stilzwijgen weer een sms van mijn ex waardoor ik weer met mijn gedachten weg was.

en nu heb ik nog 36 uur om een zwaar vak te bestuderen waarvan de docent een zeer vooraanstaand persoon in mijn vakgebied is en een slechte indruk maken niet goed is

FML :r
Had je maar geen vak moeten leren :N
 
Laatst bewerkt:
Had je maar geen vak moeten leren :N


tja wil later toch een paar leuke motoren kopen.

heb nog 4 uur...
fucking hell, nog nooit zoveel gedaan op een dag als gisteren, van 8 tot 23.00 in de boekjes.

maar goed, voorbereiding ging niet lekker, word spannend vanmiddag
 
ook effe klagen hier ...

Kan geen fatsoenlijke computerkast vinden, de mooiste kast staat nog bij neckermann.com, maar ga toch geen kast kopen bij neckermann :N

ojah, en "where the wild things are" is een ongelooflijke klotefilm, NIET KIJKEN dus !
Je kan het altijd custom laten maken, er zijn altijd wel wat mensen die in hun avonduren willen bijbeunen en een maat van me heeft het ook laten maken. Kostte hem niet eens zoveel geld, zelfs goedkoper dan menig hakkie-tjakkie-in-mekaar-prakkie-computermeubel van de ikea of neckermann
 
Ik ben het zat dat er van die idioten zijn die met hun motor netjes tussen de auto's door naar voren rijden bij het stoplicht en dan tussen de eerste twee auto's stil blijven staan. Als ik er dan achter sta en even toeter om duidelijk te maken dat ik er langs wil krijg ik een van de volgende reacties.

A: Geen reactie (doof ofzo)
B: Domme lege blik
C: Domme lege blik en dan een grote bek

Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je voor de auto's moet gaan staan met je motor. Zeker als er iemand achter je zou kunnen staan die dan helemaal klem komt te zitten? Ook leuk als je motor afslaat (dat gebeurt iedereen wel eens een keer) en er rijden aan twee kanten auto's langs je. Heb ik liever dat die auto achter me staat.

Ik zit er al tijden aan te denken om hier een topic over te openen, maar dit lijkt me een betere plek.. (al lezen die pannenkoeken dit toch niet)
 
Ik ben het zat dat er van die idioten zijn die met hun motor netjes tussen de auto's door naar voren rijden bij het stoplicht en dan tussen de eerste twee auto's stil blijven staan. Als ik er dan achter sta en even toeter om duidelijk te maken dat ik er langs wil krijg ik een van de volgende reacties.

A: Geen reactie (doof ofzo)
B: Domme lege blik
C: Domme lege blik en dan een grote bek

Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je voor de auto's moet gaan staan met je motor. Zeker als er iemand achter je zou kunnen staan die dan helemaal klem komt te zitten? Ook leuk als je motor afslaat (dat gebeurt iedereen wel eens een keer) en er rijden aan twee kanten auto's langs je. Heb ik liever dat die auto achter me staat.

Ik zit er al tijden aan te denken om hier een topic over te openen, maar dit lijkt me een betere plek.. (al lezen die pannenkoeken dit toch niet)

Of heb je liever dat ze over je heen denderen :? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan