Het grote "mij op mijn platst" topic

Ikke op één van de rontondes bij Tjalleberd

full
 
Nog niet heel plat, 1e keer op G was dit.
Reed even later wel steppie aan de grond, maar dat staat niet op de foto :X

13a.jpg
 
full


Het is al een oude foto. Ik rij hier nog op mijn oude bike. Van de zx9r heb ik nog geen knee-down foto's. Het is niet echt een mooie foto, maar hij is denk ik wel de moeite waard. Het vuur komt van mijn voetsteun en van het titanium aan mijn knee-slider. :9
 
Topic is niet echt geworden wat de topicstarter gehoopt had volgens mij :P

Hoezo niet dan ?? juist wel .. gewoon een topic waar iedereen zijn kneedown piccies kan posten enzo :]

wat had jij verwacht dan ?? :?
 
Veel platter zit er niet in.. kuipdelen uitlaat en steppen zijn al bijgeschuurd/doorgeschuurd ook na monteren van de tailriser's B|

Maar eens naar me achterveer kijken.. of nog beter naar een andere bike *D

full
 
Laatst bewerkt:
Deze is wel met knie maar nog minder plat :(

(Afbeelding)

Wat is jullie truc om zo verschrikkelijk plat te gaan. Gewoon met 100 door een haakse bocht :? Ben ik te voorzichting :? Harder dan 70 gaat het in dit soort bochtjes bij mij echt niet vrees ik....uitgaande van de snelheid als ik de bocht weer bijna uitga. In de bocht kijk ik uiteraard niet op te teller.
Klaverblad gaat dan ook iets ( niet veel )platter denk ik. Daar zijn de bochten zo lang dat ik vaak halverwege snelheid opvoer omdat ik hem anders in zessen kan nemen :X

Zit gewoon tussen de oortjes... je hebt de bike ervoor je hebt er ook vast de banden voor... dus je weet dat het kan... nu nog even doen ;) . Steeds een stapje verder gaan.. gewoon platter leggen die fiets begint het zaakje een beetje glijerig aan te voelen dan weet je dat niet veel verder moet gaan (mits er niks op de weg ligt). Pak anders eens een open circuit daagje. Of rij achter je maten aan.. en kijk hoe hun (ver)zitten/kijken.

Zithouding doet ook veel. En mits je zeker weet dat je een schoon stuk weg hebt.. goed de bocht door kijken.. dus het punt waar je naar toe wilt.. en niet vlak voor je voorwiel. Je zult merken dat als je bochten goed doorkijkt en goed verzit ze vloeiender gaan en automatische harder. Als je eenmaal voelt dat je lekker op je motor zit en het goed aanvoelt ben je er sneller als dat je denkt
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

Het is al een oude foto. Ik rij hier nog op mijn oude bike. Van de zx9r heb ik nog geen knee-down foto's. Het is niet echt een mooie foto, maar hij is denk ik wel de moeite waard. Het vuur komt van mijn voetsteun en van het titanium aan mijn knee-slider. :9

Dit is al fucking plat :P :}
 
Heeft hier niemand een foto van Waterratje :?

Damn hij gaat pas plat door de bochten met zn R1!!! :}

Heb ik wel , leeft die jongen nog dan ?? zie hem nooit meer :?

Vind z'n rijksweg wheelies trouwens indrukwekkender dan de bochten :]

Waterratje1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan