Het grote "mij op mijn platst" topic

Switch

Banned User
8 mrt 2003
4.442
0
r
Er zijn er al 100 topic over hoe je moet kneedownen en mijn eerste kneedown topic enzo , maar kan nergens een topic vinden waar je je mooiste (poser }) )foto's kan plaatsen van hoe plat je gaat en of coole kneedown je wel niet kan maken zittend op de voorspat bord ofzo .... dus denk laat ik er maar een openen :]

Owja alleen eigen piccies posten want foto's van rossi e.d hebben we genoeg :P en jou op je platst bedoel ik ook geen crash foto's mee O-)

Ik zal ff aftrappen :+

switch-plat.jpg
 
Er zijn er al 100 topic over hoe je moet kneedownen en mijn eerste kneedown topic enzo , maar kan nergens een topic vinden waar je je mooiste (poser }) )foto's kan plaatsen van hoe plat je gaat en of coole kneedown je wel niet kan maken zittend op de voorspat bord ofzo .... dus denk laat ik er maar een openen :]

Owja alleen eigen piccies posten want foto's van rossi e.d hebben we genoeg :P en jou op je platst bedoel ik ook geen crash foto's mee O-)

Ik zal ff aftrappen :+

(Afbeelding)

Superfoto Switch :} :} das wel plat ja })
 
Ik kom nog niet verder als dit ;(

full


Voor mijn crash was het geen probleem. Toen waren mijn sliders zo versleten. Maar ach, je wordt ouder :X en misschien doe ik wel niet genoeg mijn best om ze weer aan de grond te krijgen
 
Ik heb ook wel het idee dat het me wel weer gaat lukken. Binnenkort op Assen ga ik het in ieder geval serieus proberen.

Komt goed. Zolang ik nog maar plezier heb in het rijden, da´s toch het belangrijkst. :]
 
Ik heb ook wel het idee dat het me wel weer gaat lukken. Binnenkort op Assen ga ik het in ieder geval serieus proberen.

Komt goed. Zolang ik nog maar plezier heb in het rijden, da´s toch het belangrijkst. :]

Je slaat de spijker op zn kop! Das het belangrijkste, anders kunnen we gelijk allemaal afstappen. ;)
 
Er zijn er al 100 topic over hoe je moet kneedownen en mijn eerste kneedown topic enzo , maar kan nergens een topic vinden waar je je mooiste (poser }) )foto's kan plaatsen van hoe plat je gaat en of coole kneedown je wel niet kan maken zittend op de voorspat bord ofzo .... dus denk laat ik er maar een openen :]

Owja alleen eigen piccies posten want foto's van rossi e.d hebben we genoeg :P en jou op je platst bedoel ik ook geen crash foto's mee O-)

Ik zal ff aftrappen :+

(Afbeelding)

kniedauwn met reet in het zadel zo te zien :} .
Laat mijn plaatje(s) maar achterwege :( .
Hoe ik mijn randen eraf heb gekregen :? voor de foto in ieder geval niet.

full
 
Deze is wel met knie maar nog minder plat :(

full


Wat is jullie truc om zo verschrikkelijk plat te gaan. Gewoon met 100 door een haakse bocht :? Ben ik te voorzichting :? Harder dan 70 gaat het in dit soort bochtjes bij mij echt niet vrees ik....uitgaande van de snelheid als ik de bocht weer bijna uitga. In de bocht kijk ik uiteraard niet op te teller.
Klaverblad gaat dan ook iets ( niet veel )platter denk ik. Daar zijn de bochten zo lang dat ik vaak halverwege snelheid opvoer omdat ik hem anders in zessen kan nemen :X
 
Laatst bewerkt:
Deze is wel met knie maar nog minder plat :(

(Afbeelding)

Wat is jullie truc om zo verschrikkelijk plat te gaan. Gewoon met 100 door een haakse bocht :? Ben ik te voorzichting :? Harder dan 70 gaat het in dit soort bochtjes bij mij echt niet vrees ik....uitgaande van de snelheid als ik de bocht weer bijna uitga. In de bocht kijk ik uiteraard niet op te teller.
Klaverblad gaat dan ook iets ( niet veel )platter denk ik. Daar zijn de bochten zo lang dat ik vaak halverwege snelheid opvoer omdat ik hem anders in zessen kan nemen :X

Bij mij is het gewoon op gevoel en dan rij ik zonder probleem stepjes en of knie aan de grond. Tis een gevoel dat je hebt. Maar ik merk wel dat je meestal verder (sneller/platter) kan dan je denkt. Waarom probeer je niet dezelfde bocht een paar keer? Snelheid opbouwend? Steeds een stukje verder? Das de beste oefening! *D Heb ik zonet ook ff gedaan, zeker weten dat er geen bagger op de weg ligt en gaan met die banaan! :}
 
maar de nc 30 heeft ook de laagste steppies ooit geloof ik :)
steppies aan de grond zegt iegenlijk ook niks,als die zwaar opgehoogt is wel,en motoren waar ze standaard al hoog staan.
 
maar de nc 30 heeft ook de laagste steppies ooit geloof ik :)
steppies aan de grond zegt iegenlijk ook niks,als die zwaar opgehoogt is wel,en motoren waar ze standaard al hoog staan.

De NC30 heeft de laagste stepjes ooit? Als je goed verzit en de knie aan de grond krijgt dan is het zowat onmogelijk om ook de stepjes op de grond te rijden. De stepjes zitten hoger dan bij een R1. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan