Het grote moraalridder topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dat an zich zelf ook al geen moraalridder actie, een speciaal topic aanamken voor mensen waarvan je de mening niet wil aanhoren?

in dat geval een mooie doordenker als openingspost ;)
 
is dat an zich zelf ook al geen moraalridder actie, een speciaal topic aanamken voor mensen waarvan je de mening niet wil aanhoren?

in dat geval een mooie doordenker als openingspost ;)

waarom zou men hier willen posten uberhaupt?
 
Mijn paard zijn knie is kapot. Al die moraliteit, dat wringt op een keer. Hij kon het gewicht gewoon niet aan.
Moet nu een nieuw paard kopen, dat kost weer een bak met geld. En ik kan dat niet betalen, want als moraalridder doe ik natuurlijk al mijn werk gratis. Voor de mensen, zeg maar.

Nou ja, een keer een bank beroven dan, dan heb ik dat paard weer en maak ik alles goed. Als ridder zijnde dan.
Dus ik die bank beroven, en die mevrouw achter de oversized kassa (heet een kluis geloof ik) zegt 'ik vind het schandalig dat u dit doet, en ik zal ook zeker uw beschrijving doorgeven aan de politie'
Nou, kom ik dus in Opsporing Verzocht, zo zag het eruit:
MAN IN MALIENKOLDER, ZILVERKLEURIGE HELM GEZOCHT WEGENS OVERVAL.
Getuigen hebben verklaard de man met een groen en blauw schild te zien lopen.

Al mijn werk als moraalridder naar de knoppen, want iedereen wist wie het was. Ik ben de enige ridder in een malienkolder met een zilverkleurige helm en een groen met blauw schild.
Kom ik thuis, heb ik wel een nieuw paard, staan er 15 berichten op het antwoordapparaat. Een ervan van het gilde.
Ik ben uit het moraalridders gilde gegooid, reden? ONMORALISTISCH GEDRAG.

Dus wat doe je dan? Want dat moraalridderen, dat zit toch in je bloed. En ik had net een nieuw paard.

Ik de malienkolder aantrekken, helmpje op, schild mee, en ik op pa...


Ach laat ook maar, dit topic gaat weer nergens over -O-
 
moraalridders????

IK HAAT MORAALRIDDERS!!!

Vooral als ze nep zijn en stiekum ook zelf stoute dingetjes doen....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan