Het Grote Moto GP 3 XBOX Topic!!!!

Nou ben ik vandaag en gisteren even bezig geweest met de box maar ik bak er nog geen reet van. lig nog te vaak met bek in de grind bak. Ook even met de extreme 1200 gespeeld maar WTF is dat moeilijk zeg. En de time trial ook aan het spelen geweest met de instellingen maar dat gaf ook niet veel verbetering. M'n sneltste ronde op philip isl 1min 30 sec :N .

PFRT, valt mij niet mee maarik ben ook niet zo'n geweldige gamer...of rijder.


:X BOOOOOOOOOOOCCCCCHHHHHHTTTTTTT AAARRRGGHHHH :X


Tizz idd ff oefenen...
:X
 
Ben met Tourist Trophy bezig.....telt dat ook :9 :+


Nou ...............












NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!
:+



Natuurlijk wel, 't is gewoon vet leuk, maakt niet uit of je Tourist Trophy, Moto GP 06 of Moto GP 03 speelt ..... is allemaal koel ( want het is toch kutweer)

:W
 
Nou ben ik vandaag en gisteren even bezig geweest met de box maar ik bak er nog geen reet van. lig nog te vaak met bek in de grind bak. Ook even met de extreme 1200 gespeeld maar WTF is dat moeilijk zeg. En de time trial ook aan het spelen geweest met de instellingen maar dat gaf ook niet veel verbetering. M'n sneltste ronde op philip isl 1min 30 sec :N .

PFRT, valt mij niet mee maarik ben ook niet zo'n geweldige gamer...of rijder.


:X BOOOOOOOOOOOCCCCCHHHHHHTTTTTTT AAARRRGGHHHH :X





-O-
 
x-box360 tag..................DIMMU BORGIR nl
(voor online raceuh) :P

Grtzz...


(p-island 1.13.23 snelste ronde)
 
Laatst bewerkt:
want het is toch kutweer
:W
full


-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
 
ikke ook gisteravond ff ge-xboxt (de oude versie ;) ) Motogp3

snelste ronde philips island 1.27.nogwat
nog ff oefenen, wat zit een goede verbetering aan te komen :) (alex hoffman, standaard instellingen)

zuid afrika is touwens ook wel leuk rijden :)
 
ikke ook gisteravond ff ge-xboxt (de oude versie ;) ) Motogp3

snelste ronde philips island 1.27.nogwat
nog ff oefenen, wat zit een goede verbetering aan te komen :) (alex hoffman, standaard instellingen)

zuid afrika is touwens ook wel leuk rijden :)

Jaaaaaaaaaa,da's ook mijn favoriete motor ........ ik wil nog de 1.16 p/r halen op Philip Island
 
Jawel, het ging dan wel per ongeluk maar vandaag heeft ikke op philip isl met de M1 yamaha Valentino R. Een tijd neergezet (snelste niet gemiddeld) van 1 minuut 23 seconden en 33 honderdste *O*

Totale chaos en paniek want dat verbeter/evenaar ik niet zomaar -O-


*O* maar *O* vandaag *O* champagne *O* in *O* vorm *O* van *O* hertog *O* jan *O*
 
Jawel, het ging dan wel per ongeluk maar vandaag heeft ikke op philip isl met de M1 yamaha Valentino R. Een tijd neergezet (snelste niet gemiddeld) van 1 minuut 23 seconden en 33 honderdste *O*

Totale chaos en paniek want dat verbeter/evenaar ik niet zomaar -O-


*O* maar *O* vandaag *O* champagne *O* in *O* vorm *O* van *O* hertog *O* jan *O*


:} *O* :} *O* HULDE HULDE en nochmaalsch HULDE :} *O* :} *O*
 
heee mensen
ik heb een tijd van 1.14 gehaald met droog weer en yamaha m1 van rossi ook op philps island schakelen jullie ook zelf of niet wat vinden jullie fijner.
 
heee mensen
ik heb een tijd van 1.14 gehaald met droog weer en yamaha m1 van rossi ook op philps island schakelen jullie ook zelf of niet wat vinden jullie fijner.

Ik wil best handmatig schakelen, maar dan moet ik toch echt eerst zo'n Racestuur halen met force-Feedback
8-)

en ik heb al 4 dagen niet geBOX't -O- (snifff)
 
gewoon de ps3 kopen, de xbox360 is stront vergeleken met de playstation, is altijd zo geweest en zal wederom zo zijn -- iig met de hoeveelheid spellen, kwaliteit etc etc


bescheiden mening :9
:^
de ps3 zal de rest weer flink overtreffen...
 
1:23 :?
moet dan zeker een standaard motor zijn geweest... _O-
Nee een nog onder de maatse gamer.. maar wat niet is kan nog komen. Ik doe het ook voor de fun en niet voor de competitie




heee mensen
ik heb een tijd van 1.14 gehaald met droog weer en yamaha m1 van rossi ook op philps island schakelen jullie ook zelf of niet wat vinden jullie fijner.


Ik schakel iig nog niet zelf komt later wel eens
 
Philips Island: 1.13.68 (op de PC)
Gereden op een "oude" Haris en met een seednr.van 35 (zit nu op seednr. 31)

Kben dit seizoen (tis m'n 3e seizoen, nu voor 't eerst in legend mode) met een Aprilia Cube gaan rijden (meer sponsorgeld dit seizoen 8-) )
Maar zoals al eerder gezegd, valt dit siezoen niet mee, ik eindig regelmatig in de middelmoot of de achterste regionen.

On-line speel ik via Gamespy.

Hier nog een oud fillumpie, let ook ff hoe ik,over de finish ga _O- (zelfs nog in slomotion te zien)

http://media.putfile.com/MotoGP3-Culater-wins-at-Jerez
 
Ik speel Tourist Trophy op de PS2 :] so no Moto GP :( ik had hem wel eens op de PC , echt vet spel ...
 
Philips Island: 1.13.68 (op de PC)
Gereden op een "oude" Haris en met een seednr.van 35 (zit nu op seednr. 31)

Kben dit seizoen (tis m'n 3e seizoen, nu voor 't eerst in legend mode) met een Aprilia Cube gaan rijden (meer sponsorgeld dit seizoen 8-) )
Maar zoals al eerder gezegd, valt dit siezoen niet mee, ik eindig regelmatig in de middelmoot of de achterste regionen.

On-line speel ik via Gamespy.

Hier nog een oud fillumpie, let ook ff hoe ik,over de finish ga _O- (zelfs nog in slomotion te zien)

http://media.putfile.com/MotoGP3-Culater-wins-at-Jerez
NETJES!!
 
na het zien van het moto gp topic , ben ik ook maar even kijken wat mijn tijd is :D
na 3 rondjes inkomen ( al 4 maanden niet meer gespeeld ) kwam ik op een tijd van : 1.22:xx ... ( john hopkins )

aangezien het toch minder word met het weer ga ik maar weer oefenen om een mooie tijd neer te zetten ;)
streven : onder de 1 rond :+
 
@ tech-s.

Bedankt voor die pc versie, Is ook vet lachen dat je nu met meer speelt dan in je eentje rondjes neerzetten.


En ach...


Er moet toch iemand laatste zijn *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan