Het Grote Moto GP 3 XBOX Topic!!!!

techsolo

Die hard MF'er
23 apr 2006
997
0
Hallo allemaal!

Vandaag even samen met MacWilliams een dagje Moto GP 3 gedaan op de XBOX ( 't was toch -O- weer )
Nu hebben we gereden op Philip Island, Australia. (droge baan)

MacWilliams: Valentino Rossi, Yamaha YZR-M1 - Rondetijd: 1.43.??
Techsolo: Alex Hoffman, Kawasaki Ninja ZX-RR - Rondetijd: 1.32.??

Nu zijn we benieuwd naar JULLIE Circuits, Coureurs en Motorfietsen! ( en natuurlijk niet te vergeten de rondetijden) !!!!

Dusssss, mocht je dit geweldige spel spelen, dan zou het leuk wezen dat je de gegevens van je race achterlaat op dit topic!!!
Veel succes!!! ( ik zal het proberen bij te houden :P )
full
 
Was wel onze eerste dag dat we zo redelijk fanatiek bezig waren. Er kan nog vast wel veel van die tijd af? Maar zoals Techsolo al zei:


Jullie resutaten?





Enneh, ja het regende anders waren we zelf wel buiten aan het spelen :]
 
het is zeker het geld waard. Wacht nog even want volgens de geruchten gaat de prijs van de X360 flink omlaag bij de release van de playstation 3 in november.
Dat had ik dus ook gehoord, al ligt de prijs van die 360 toch al vrij laag vind ik. Maar ja, je weet nooit wat de PS3 en die nieuwe Nintendo gaan worden. Zal je zien, koop ik een 360, had ik achteraf liever een van die 2 anderen gehad. Ik wacht dus netjes af tot ik kan kiezen... :)
 
gewoon de ps3 kopen, de xbox360 is stront vergeleken met de playstation, is altijd zo geweest en zal wederom zo zijn -- iig met de hoeveelheid spellen, kwaliteit etc etc


bescheiden mening :9
 
nou ik ben ff aan het rijden gegaan.
ik kom uit op een tijd van 1.14.97 op phillip Island

ik heb mijn eigen profiel gebruikt. Rijd nu het 3e seizoen met de legend klasse maar dat valt bijzonder tegen. ik eindig bij de legend vaak in de onderste regionen. Op sommige circuits kom ik wel eens in de top 10.

mij lijkt me de xbox live functie helemaal geweldig ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om mijn router juist in te stellen.
 
nou ik ben ff aan het rijden gegaan.
ik kom uit op een tijd van 1.14.97 op phillip Island

ik heb mijn eigen profiel gebruikt. Rijd nu het 3e seizoen met de legend klasse maar dat valt bijzonder tegen. ik eindig bij de legend vaak in de onderste regionen. Op sommige circuits kom ik wel eens in de top 10.

mij lijkt me de xbox live functie helemaal geweldig ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om mijn router juist in te stellen.
MMMMMMMMMM nog ff oefenen dus :+
 
nou ik ben ff aan het rijden gegaan.
ik kom uit op een tijd van 1.14.97 op phillip Island

ik heb mijn eigen profiel gebruikt. Rijd nu het 3e seizoen met de legend klasse maar dat valt bijzonder tegen. ik eindig bij de legend vaak in de onderste regionen. Op sommige circuits kom ik wel eens in de top 10.

mij lijkt me de xbox live functie helemaal geweldig ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om mijn router juist in te stellen.

@2e-arno: OK, 1.14.97 ..... welke motor, weersomstandigheden, en op hoeveel ronden heb jij de tijd gehaald? Wij namelijk op 3 ronden...
Graag ff vermelden AUB

:Y
 
Ik rijd wel ff 5 ronden en deel dan de totaaltijd door 5....

:]
 
Laatst bewerkt:
OK....
12-8-'06 20.30 uur
* Philip Island
* Droog
* Alex Hoffman, Kawasaki Ninja ZX-RR (standaard settings)
* 5 ronden
* Snelste rondetijd: 1.23.40

Wie?
 
OK....
12-8-'06 20.30 uur
* Philip Island
* Droog
* Alex Hoffman, Kawasaki Ninja ZX-RR (standaard settings)
* 5 ronden
* Snelste rondetijd: 1.23.40

Wie?
4:19.07 op 3 ronden met bovenstaande
4:14.72 *O*
 
Laatst bewerkt:
ik had een time trial gedaan
dan kun je puur op rondetijd rijden, eventueel met de ghost aan
kun je ook nog zien waar je harder kunt.

de motor was een Honda, droog weer.
ik had zelf een profiel aangemaakt en omdat ik al enkele punten bij elkaar heb gesprokkeld door eerst kampioen in de beginners te worden daarna in de gevorderden kampioen en nu in de legend klasse ook af en toe wat punten te halen kan ik best hard rond.

daarnaast heb ik ook aangepast gearing, volgens mij op 22. ook de vering staat hard 7 voor en 8 achter. en de wielbasis is verkleind naar .60.
 
gewoon de ps3 kopen, de xbox360 is stront vergeleken met de playstation, is altijd zo geweest en zal wederom zo zijn -- iig met de hoeveelheid spellen, kwaliteit etc etc


bescheiden mening :9

Vaag...zeker teveelgezopen...
:N
wat moet er altijd dan zo geweest zijn??????ik heb de x-box + 2 360's
en ook playstation.
Zelfs de gewone x-box is beter dan da playstation 2
Daarbij heeft de playstation idd meer aanbod,maar zeker NIET qua kwaliteit.
En daarbij koop ik alleen de beste games,dus 90% van het aanbod van
playstation kun je zo laten liggen... :r
En het belangrijkste is wel de online functie van de x-box360,daar is de playstation de gewoon prut bij.
Ik hoop dat ze dat met de ps3 beter doen.(afkijken van microsoft)

Grtzz...

TAG... DIMMU BORGIR nl voor gp06
 
Laatst bewerkt:
Nou ben ik vandaag en gisteren even bezig geweest met de box maar ik bak er nog geen reet van. lig nog te vaak met bek in de grind bak. Ook even met de extreme 1200 gespeeld maar WTF is dat moeilijk zeg. En de time trial ook aan het spelen geweest met de instellingen maar dat gaf ook niet veel verbetering. M'n sneltste ronde op philip isl 1min 30 sec :N .

PFRT, valt mij niet mee maarik ben ook niet zo'n geweldige gamer...of rijder.


:X BOOOOOOOOOOOCCCCCHHHHHHTTTTTTT AAARRRGGHHHH :X
 
haha vet spel moto gp3 op de 360
heb de demo gedownloud op mn xbox360 originele spel moet ik nog halen
kijk morgen wel ff in amsterdam of die daar ergens ligt.

greetz
 
De oude xbox versie is motogp 3. De nieuwe heet Motogp '06.

Beter regelen jullie de pc versie kan je tenminste online vlammen en dat is echt heel vet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan