Het grote motorfilmpjes topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie ik daar nou gewoon een zooi hele decent wheelies voorbij komen in het begin? ok het blijven powerwheelies maar toch :} als jullie nou eens niet zouden opschakelen maar gewoon ietsje hoger wheelieën met een slepende rem dan komt het helemaal goed!!!!!!

Dat neem ik op als een compliment :}

Het zijn idd powerwheelie's in de 2e versnelling met koppeling omhoog...
Overschakelen kan ik niet helaas :N
Hoger zetten durven we wel (geen 12o clocks helaas) echter het wegdek daar is vrij hobbelig waardoor de motor helaas wel eens door slaat achterover en daar ben ik nog niet echt vertrouwd mee...

Het is een beetje een probleem hele lange afgelegen stukken astvalt te vinden die ook nog eens strak zijn...
 
Dat neem ik op als een compliment :}

Het zijn idd powerwheelie's in de 2e versnelling met koppeling omhoog...
Overschakelen kan ik niet helaas :N
Hoger zetten durven we wel (geen 12o clocks helaas) echter het wegdek daar is vrij hobbelig waardoor de motor helaas wel eens door slaat achterover en daar ben ik nog niet echt vertrouwd mee...

Het is een beetje een probleem hele lange afgelegen stukken astvalt te vinden die ook nog eens strak zijn...
Ik ben degene met de groene kwaak, durf idd nog wel iets hoger, maar dan moet het wegdek wel lekker strak zijn. Ik gebruik overigens ook nooit de achterrem, niet echt vertrouwd mee :X
Als ie echt te ver gaat komt ie ook alweer hard genoeg naar beneden op het gas. Ik ben ook een beetje bang dat ie achterover zal slaan met overschakelen. Heb het ook nog nooit geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan