Het grote motorhotel, pension, camping topic

Ziet er echt goed uit zeg!
Ga het op mijn lijstje zetten voor het motor-mannen-weekend dit jaar :)

Wees op tijd met reserveren...

er zijn verschillende opties, ook de "kelder" beneden.
Die is maar 40 euro per nacht incl. ontbijt- en avondbuffet ofzo maar wel net een jeugdhonk _O-

Ik kreeg de afgelopen kerst weer een kaart van ze met "Glueckwuenschen" voor 2010 *D

Aanrader 1ste klas in ieder geval.
 
Wees op tijd met reserveren...

er zijn verschillende opties, ook de "kelder" beneden.
Die is maar 40 euro per nacht incl. ontbijt- en avondbuffet ofzo maar wel net een jeugdhonk _O-

Ik kreeg de afgelopen kerst weer een kaart van ze met "Glueckwuenschen" voor 2010 *D

Aanrader 1ste klas in ieder geval.
Goede tip! Heb dat al vaker gehoord van Villa Löwenherz dat ze erg snel vol zitten.

Een kelder beneden??? :+
Mwah, doe dan maar een normale kamer ;)
 
Ja dat idee had ik ook al om navraag te doen bij campings.. alleen denk ik dat we dan bij de wat "luxere"hotels uitkomen en niet echt meer de motorhotelletjes.. Nou mochten er mensen zijn die wel leuke opties hebben dan horen we het graag.

Gr Opoefiets
 
Ja dat idee had ik ook al om navraag te doen bij campings.. alleen denk ik dat we dan bij de wat "luxere"hotels uitkomen en niet echt meer de motorhotelletjes.. Nou mochten er mensen zijn die wel leuke opties hebben dan horen we het graag.

Gr Opoefiets
Je kan High Chapparal eens vragen (Luxembourg), weet me herinneren dat de eigenaar daar rond ree in een scoot-mobiel, wellicht dat ze ook andere voorzieningen hebben

Overzicht motorcampings en motorhotels
 
Hey MrUfip,

Bedankt voor je reactie. De link die je geplaatst hebt is ook interresant om eens goed door te spitten. Zou idd best kunnen mijn ouders zijn hier ook al eens geweest moet een leuke camping zijn.

Bedankt!!!
 
Hey MrUfip,

Bedankt voor je reactie. De link die je geplaatst hebt is ook interresant om eens goed door te spitten. Zou idd best kunnen mijn ouders zijn hier ook al eens geweest moet een leuke camping zijn.

Bedankt!!!
You're welcome!
Vond het zelf een erg gezellige motorcamping, aardige lui, mooie omgeving, aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan