Het grote motorkamperen topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij vinden hem zelf ook heel tof, beetje spacey wel. De reacties waren ook heel leuk.
We waren ook een beetje 'omsingeld' door een hoop Harley volk van de black sheep mc. Leuke sfeer en gezellige lui.
Er liepen ook gasten uit Swindon rond en Denemarken.
Savonds was er een rock cover bandje en dat was met een paar biertjes best vermakelijk.
 
Leuk tentje, in de categorie weer eens wat anders.

In de categorie slaapzakken ben ik nog op zoek naar een drie seizoenen zak die daarnaast ook compact is. Hoe letterlijk moet ik die temperaturen nemen, ben namelijk niet bepaald een Koukleum.
 
Ik ben nu op zoek naar een kleine tractie batterij om die te gaan gebruiken als basis voor een oplaadstation voor de telefoons en de BT headsets.
Dit weekend hebben we een aliant accu gebruikt maar dat is een lipo start accu. Maar dat is niks voor dit doeleinde.

Ik heb al gekoekuld op tractieaccu's maar wie weet zitten er tussen de kampeerders hiero nog wat die een paar goede tips hebben?
Het opladen kan natuurlijk ook aan de motor zelf maar ik heb geen zin om de dag erna met een lege start accu te staan.
 
Ik heb een USB battery pack. Die laad ik tijdens het rijden op, waarna ik alle meuk er na aankomst aan kan hangen. Evt. kan je het ding ook in het sanitairgebouw laden en daarna 's nachts alles eraan hangen.
 
Ik kan van harte de Xiaomi Powerbank aanraden:

power1.jpg


1,6Ah dus daar kun je gerust je telefoon en headset mee opladen, opladen doe je lekker onderweg via je motor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan