Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

asndevil

Die hard MF'er
20 okt 2009
511
0
Vanaf donderdag 3 Maart!

20110303emotie02.jpg


Systeemhelm: 59,99
Integraalhelm: 49,99
Handschoenen: 19,99
Thermobroek: 14,99
Thermoshirt: 16,99
Laarzen: 34,99

Tanktas: 19,99
Rugzak: 14,99

En meer..!

Vanaf 10 maart bij de Lidl:
20110310_emotie_hightech.jpg

129 euro
2 in 1: HD-videocamera en digitale fotocamera met krachtige lithium ionen-accu
Groot 16:9-kleurendisplay (270° draaibaar) met 7,5 cm diagonaal
Full-HD-videoresolutie (1.920 x 1.080 p) en HDMI-aansluiting
Fotofunctie met CMOS-sensor (5 mp resolutie) en zelfontspanner
Direct aansluitbaar op tv (incl. HDMI- en AV-aansluitkabel)
Geïntegreerde kaartlezer voor SD-/SDHC-geheugenkaarten tot 16 GB (incl. 2 GB SD-geheugenkaart)
Met geïntegreerde LED-videolamp, microfoon, luidspreker en statief-schroefdraad
Waterdicht tot max. 3 m (conform IPX8)

NL_35276_01_b_20100222135911.jpg

4GB voor 9,99
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar die camera... hopen dat dat kreng nog een beetje op de motor te bevestigen is want voor dat prijsje een full hd camera!!!
 
Ben benieuwd naar die camera... hopen dat dat kreng nog een beetje op de motor te bevestigen is want voor dat prijsje een full hd camera!!!

Ze zeggen dat het een statiefschroefdraad heeft. Je kan dan zon tankcamerahouder kopen ervoor. Er zijn op internet wel meer bevestigingen te vinden :)
 
Zulk soort dingen moet je dus NIET van de Lidl kopen.
Goedkope camera's zijn duurkoop camera's. Dan kan je beter nog even wat bijleggen om een knappe camera te kopen.
 
vandaag ook even het motor ondergoed gescoord.
me vader had vorig jaar de thermo kleding daar gekocht en ik moet zeggen dat die me prima zijn bevallen. Gisteren uitgebreid getest. (deze die nu te koop zijn, zijn wel anders maar de draag comfort is zeker verbeterd)

verder gekeken naar de rusgtassen, maar dat was voor die 1 euro niet de moeite waard vond ik.

het ondergoed voor de heren is in bussum helemaal op, ook de hangsloten waren bijna op.
verder was alles nog wel voorradig.
 
Volgens hun eigen zeggen...

De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs




:+
want voor dat prijsje een full hd camera!!!

Dat is het hem juist. Mensen die denken dat ze een full-hd camera kopen voor die prijs :N
Mijn mobieltje kan ook in HD filmpen.. maar dit haalt bij lange na niet de kwaliteit van de normale HD camera's. En dat is verder ook niet erg.
De verwachtingen die mensen hebben, zijn volgens mij gewoon verkeerd. :Y
 
Zooo

Ondergoed Large 2x En handschoenen small. :D

Die handschoenen zitten bijzonder goed had ik niet verwacht.

Dat ik large heb vond ik ook wel vreemd want ben maar 165 en 66 kg.. maar M was echt veeeel te klein.

Ook shitload aan mensen die die helmen kochten.. zou ik echt nooit doen daar.
 
In mijn vrij tijd ben ik ook duikert, en heb ook wel eens de megameuk van de LIDL aangeschaft... :N

Nee, dan maar een paar pleuro's extra's en dan meteen wat goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Zooo

Ondergoed Large 2x En handschoenen small. :D

Die handschoenen zitten bijzonder goed had ik niet verwacht.

Dat ik large heb vond ik ook wel vreemd want ben maar 165 en 66 kg.. maar M was echt veeeel te klein.

Ook shitload aan mensen die die helmen kochten.. zou ik echt nooit doen daar.
Had je die broek wel gepast dan ? :+ Het is stretch hoor. Bij mij past ie wel perfect.
 
Had je die broek wel gepast dan ? :+ Het is stretch hoor. Bij mij past ie wel perfect.


Ja heb M en L aangehad van zowel de broek als het shirt. qua shirt knelt de M onder de oksels wellicht ben ik te breed. want lengte en taille waren wel goed. En de M broek vond ik gewoon niet lekker aan trekken en zitten.
 
Hoe ze eruitzagen en voelde kwamen ze niet op mij over als kwaliteit.

Terwijl ik toen ik de handschoenen aantrok dat opzich wel had.
Agso :)
Ik vond idd de helmen ook niet echt fijn zitten namelijk :N
Ondanks de prijs moet het niet zo gammel aanvoelen.
 
wel prima spul allemaal voor een passagier bij momenten.
niet echt voor definitief gebruik.

Voor als bestuurder zelf hoef je er niet voor te gaan.
Behalve de thermo-ondergoed. Meteen tijdens een rit van 2uur getest.... Zeer Geslaagd!
En de tas vond ik ook zeer goed voor dat geld. Handig die reflectoren als je niet van dat gillende gele kleur houdt.
De slot ook maar genomen voor als extra vertraging tijdens de stalling. Liever een slot teveel...
En dan voor dat geld ook nog eens een ART3? GEwoon doen.
 
ik weet niet hoe t is bij de andere lidl's, maar is het zo dat er alleen maar oude mensen daar hun boodschappen doen?

in rijswijk is het namelijk wel zo...incl. de motorrijders
 
Hoe ze eruitzagen en voelde kwamen ze niet op mij over als kwaliteit.

Terwijl ik toen ik de handschoenen aantrok dat opzich wel had.
voelden niet veel anders dan de gemiddelde airoh/hjc helm en daar rijden er ook zat op rond. Bij deze helm krijg je tenminste nog een setje extra wangstukken, een whisperkit en een vizier...
 
Ben vanmorgen na mijn bezoek aan de tandarts het ondergoed wezen halen na de goede berichten hier op het forum. Ik ben zelf 1.92 en weeg iets meer dan 100 kilo :+

Dus zowel voor de onderbroek als hemd maar XXL gekocht. Waren overigens wel de laatste 2. Andere maten waren er nog genoeg

Net even gepast, zit echt als gegoten en je merkt meteen dat je het aan heb. Zal binnenkort eens in het echie testen. :]

PS Heb trouwens de tanktas niet gezien in Hulst, wel de rugzakken..
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe t is bij de andere lidl's, maar is het zo dat er alleen maar oude mensen daar hun boodschappen doen?

in rijswijk is het namelijk wel zo...incl. de motorrijders
Misschien komt het doordat veel van die jonge motorrijders nog thuis bij de pap en de mam wonen en niet op een tientje hoeven te kijken? Dus kopen ze gewoon daar waar het van hun verwacht wordt; in de dure motorfietsbenodigdhedenwinkels.

Veel van de wat oudere motorrijders zijn gezinshoofd en moeten de hypotheek/huur, opleiding van zoon/dochter, het eten, de auto en nog het en en ander van hun salaris betalen. Dan blijft er behoorlijk wat minder over voor de leut van de motorhobby, zeg maar. Of ze zijn gewoon wijzer, dat kan natuurlijk ook..

Geen idee, als jij het snapt, mag je zeggen hoe het zit.
 
Ja heb M en L aangehad van zowel de broek als het shirt. qua shirt knelt de M onder de oksels wellicht ben ik te breed. want lengte en taille waren wel goed. En de M broek vond ik gewoon niet lekker aan trekken en zitten.

Heb hetzelfde probleem met het shirt.
Maat L gehaald, maar knelt ook onder de oksels (terwijl ik met mijn 1,82 meter en 74 kilo's niet bepaald groot en/of breed ben... :/ ). Lengte en taille waren verder prima, maar knelt toch echt teveel.

Even kijken of ik morgen tijd heb om te gaan ruilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan