Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met die laarzen? Ben van plan om die te halen. Hoor het graag!

Mijn vriendin heeft ze gekocht voor tijdens het lessen, en die hoor ik er niet over klagen. Ik denk dat ik ze zelf ook ga proberen, voor dat geld kan je het denk ik niet laten.
Ze voelen in ieder geval stevig aan, en tot nu toe zie ik nog geen slijtage bij die van haar, en ze heeft ondertussen toch al weer een tijdje lessen. ( denk 14 uur nu zo'n beetje )
 
Laatst bewerkt:
ff mijn post uit andere topic herhalen:

ik heb die twin talker geprobeerd. ik vond het geluid te zacht. bij 80 als niets meer te horen. Heb de speaker vervangen door sony oordopjes. (stekkertje er aan gezet) Dat werkt een stuk beter. De ptt knop werkt ook niet iedaal. Als je het nodige wilt en kunt aanpassen is het wel een redelijk setje.

Ben benieuwd of ze deze keer ook een xxl regenpak hebben. Promotor vond het niks maar die hebben hem getest mvb een tuinslang. Da's een rukmanier om te testen. ik ben in de xl versie nog niet nat geworden. Hij zit alleen een beetje krap.
 
Ik heb die rugprotector van de LIDL.

Had ergens (in dit topic?) gelezen dat het ding best goed door de test was heengekomen en ik vind het een stevig en prettig ding..rij d'r sinds ik hem heb altijd mee en het geeft een prettig idee dat zo'n toch wel kwetsbaar onderdeel van je lijf goed beschermt is.

Als je gaat kijken en ze zijn uitverkocht, doe als ik en kom 2-3 dagen later terug, veel mensen nemen spullen mee die ze toch weer terugbrengen en dan pik je hem alsnog op..
 
dit is volgens mij een ander model rugprotectoren dan in die tests... die tests hadden een oudere.
 
kijk eerst even in welke regio de spullen te koop zijn.... dat je niet voor niets in een verkeerd filiaal staat!
B|
 
Ik heb die lader ook, werkt opzich perfekt maar ik vraagt me af of het een druppellader is..
Hij doet zijn werk iig wel goed.
Die backprotector lijkt mij wel een goeie koop ;)
 
nee is niks, moet je ff searchen, was iemand die had m per ongeluk om z'n schijf laten zitten, ding was gewoon gebroken.
 
nee is niks, moet je ff searchen, was iemand die had m per ongeluk om z'n schijf laten zitten, ding was gewoon gebroken.


Heb ik gelezen, echt lol _O- 50 euri heb je er eentje met alarm, art 4 geloof ik, liever dat dan 5 lidl sloten


ik wil ook wel zon rug protector, geen geld en naar het scheint zijn ze erg goed :P

Ik zoek ook naar ervaringe, want het keurmerk, is van de betere klassen testen. Voor diezelfde prijs heb je meestal, een ligter gekeurd backprotector
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens ervaring met de backprotector?????

Ik had een kushitani gekocht voor 100 euro. Bij nadere inspectie van de protector van een vriend van me, bleek dat ze hetzelfde waren. Gewoon OEM
Alleen betaalde ik er 70 eu meer voor :)
 
Let op dat de acculader alleen geschikt is voor loodaccu's dus niet voor gel accu's.

Bij de vorige actie zo'n ondershirt gekocht, was wel een ander type, maar zit perfect. Ga maar eens een paar van deze halen.
 
Die acculader is wel erg goedkoop. Zou dat wat kunnen zijn? Is een goede lader een geavanceerd apparaat?

die lader werkt perfect!!!! ik heb hem zelf ook en gebruik hem zelfs om een autoaccu vol te houden in mijn hobbyhok.

er zit een goede electronische regeling in !

enigste nadeel dat ik kon vinden aan dit ding is dat hij bij een lege accu wel warm kon worden ( autoaccu ) en daardoor in het begin door de nieuwigheid naar plastic rook.
dit is nu na maanden gebruik wel weg dit ding werkt echt goed.

en zelfs met een gel accu doet ie het goed ( ik heb die een hele berg tbv mn modelvlieg hobby )
wel moet je dan de laadtijd in de gaten houden en evt een voltmeter er bij prikken om de spanning in de gaten te houden.
 
Laatst bewerkt:
In de folder staat "geschikt voor loodaccu's" Ik zou uitkijken met het gebruik bij gel accu's. Het zou de levensduur wel eens ernstig kunnen verkorten als je niet weet wat je doet.
 
Ondanks dat helm gebash, ben ik er nog steeds tevreden over. OK iets zwaarder, bij erg harde regen lektie wat via de bovenkant, maar valt zeer goed mee te leven. Behoor tot de wat minder draagkrachtigen en zo`n ding is nu een maal verplicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan