Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook voor de acculader *O* degene die ik nu heb is een beetje op/oud zeg maar :P
Die van de lidl is geen druppelaar neem ik aan?

Het is wel een druppelaar :Y als de accu redelijk leeg is laad ie eerst hard, daarna regelt ie af. Bij mij houd ie hem al twee winters in topconditie *O*
 
Ondanks dat helm gebash, ben ik er nog steeds tevreden over. OK iets zwaarder, bij erg harde regen lektie wat via de bovenkant, maar valt zeer goed mee te leven. Behoor tot de wat minder draagkrachtigen en zo`n ding is nu een maal verplicht.
is die helm niet perfect voor achteropzitters?

voor dat geld:)
 
vandaag ff wezen kijken, waren restpartijen van de vorige acties zeiden ze. er lagen 2 backprotectors, een s en een L, weten jullie of er vorige keer ook xl/xxl waren?
 
hoe weet je nou welke maat je moet halen?, heb namelijk wel zin om er een door m'n pa op te laten pikken als ik op school zit, maar als je de maat niet weet is dat ook niet echt top

ben 1.82 en 100kg

btw, zou het onder een A* pak passen? dat pak past mij gewoon net (krijg de rits net dicht :+ )
 
Laatst bewerkt:
zo luitjes, vandaag kreeg ik tijdens mijn werk een belletje van een vriend.
die was ff naar de lidl gegaan tegen sluitingstijd.

al de motormeuk lag er al en die heeft dus alvast een twintalker set mee genomen voor mij en een vriend :D

nu kunnen we onder het rijden elkaar lekker afzeiken :')
 
Ben vandaag ook tegen sluitingstijd langs de Lidl geweest.
Een paar laarzen en een acculader meegenomen. Laarzen zien er prima uit, acculader heb ik geen idee van maar voor t geld kan t alleen maar meevallen. Nu wachten tot er een motor in de aanbieding komt ;)
 
Ben vandaag ook tegen sluitingstijd langs de Lidl geweest.
Een paar laarzen en een acculader meegenomen. Laarzen zien er prima uit, acculader heb ik geen idee van maar voor t geld kan t alleen maar meevallen. Nu wachten tot er een motor in de aanbieding komt ;)


liever niet,

ik wil niet op een motor rijden waarvan ik tijdens het ritje opeens alles verlies behalve het stuur(want die heb je nl in je handen ;) )

:+

Ik heb een setje handschoenen gehad, en dat klitteband bij de pols ging snel kapot(lees: LOS, eraf, helemaal!)
 
Ben vandaag ook tegen sluitingstijd langs de Lidl geweest.
Een paar laarzen en een acculader meegenomen. Laarzen zien er prima uit, acculader heb ik geen idee van maar voor t geld kan t alleen maar meevallen. Nu wachten tot er een motor in de aanbieding komt ;)

yep ook laarzen. Goede tip om de zaterdag er voor te gaan, er was maar één setje maat 42. Gelijk maar in de winkel geprobeerd :j
Ook de lader gehaald, voor nog geen 10 euro kun je geen buil aan vallen. Hoogstens een kapotte accu :X
 
motorhoes gehaald :D vorige keer was ik te laat op maandag om half 10..dus nu om 5 voor 6 bij de lild langs geweest, er lagen maar 2 hoezen, waarvan 1 nu in mijn bezit is :D:D:D
 
Net in Rijen de enige twee sets twintalkers gekocht, vanavond ff mee spelen! Hoe is jullie ervaring bij andere filialen, alles al weg of maar 2 aanwezig ofzo? Na mij stonden er toch wel 6 man te balen dat er maar twee setjes waren. Sorry mannen! O ja nog een coolmax shirt gekocht, voor de rest ben ik al voorzien (ook door vorige acties ;) )
 
hoe weet je nou welke maat je moet halen?, heb namelijk wel zin om er een door m'n pa op te laten pikken als ik op school zit, maar als je de maat niet weet is dat ook niet echt top

ben 1.82 en 100kg

Ik zou voor een Sonja Bakker boek gaan...

Net heeft mijn collega twee maal druppellader voor me gescoord. Kan nooit kwaad.
 
ik heb de laarzen gehaald en het schijfrem slot.
laarzen zijn fijn. slot doet het nog goed ;).

ze hadden bij ons veel helmen liggen. rest viel wel tegen (of het was al uitverkocht maar dat lijkt me stug om 09:15 :P )
 
alleen regio 3 en 4 hebben het. Zie de lidl site. maar ja, je bent toch al te laat nu.
 
Mijn Lidl schijfremslot is vorige week uit mijn zak geflikkerd tijdens het rijden (iets te hard door een bochtje I guess ?) Hij heeft een jaar lang prima zijn werk gedaan, dus ik ga er zo gelijk maar nog een halen :)
 
zojuist even heen geweest, schijfremslot gehaald en backprotector, zal straks wel even kort m'n ervaringen met die backprotector hier neerpennen, misschien handig voor mensen die het nog overwegen. was in alkmaar bij de noorderkade, lagen nog 2 backprotectors en ook de rest was nog volop aanwezig.

schijfremslot lijkt me niet zo super, mja heb m ook meer voor het afschrik-effect, en tja, voor 8euro...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan