Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is bij mij ook vrij ruim maar gister een uurtje mee gereden en ik vind het best een fijn ding. Ik heb hem eigenlijk ook alleen tegen de wind in mijn nek.
 
Ja, ik weet dat er een 'Groot Lidl meuk' topic is, maar deze is wel even goed om apart te vermelden.

Bij de Lidl verkopen ze nu een 'motorhelmmuts' voor 5 euro. Gekocht. One size fits all.

Dus. Behalve als je helm maat 74 hebt, zou ik dit ding niet kopen. Wat een gedrocht. Veel te groot, zakt over je ogen heen, zit niet lekker, belemmert je zicht en zakt van je mond af als je je helm op doet.

Ja, het is maar 5 euro, maar goed, ik zou die 5 euro lekker op straat gooien op een drukke winkeldag in de koopgoot of de Kalverstraat. Daar heb je meer lol van.

hmmmz, maar dit alles kon je ook lezen in mijn reactie in het grote lidl motorreut topic


Drinkyoghurt in "Het grote motorreut bij LIDL topic"

gewoon een van Rev'it halen, vele malen beter.
 
Zo..... vandaag mijn Lidl motorreut collectie uitgebreid met het volgende:

- motorhandschoenen
- zonnebril
- motorrad funktionsshirt

Voor wie het nog wil weten, de Lidl in Ermelo heeft nog eea van het volgende:

- hanschoenen (hoofdzakelijk M)
- thermobroeken voor de dames
- thermoshirts voor de dames
- themorbroeken voor de heren
- zonnebrillen
- portofoonsetjes
- acculaders
- helmen (muv systeemhelm)
- tanktassen
- rugzakken

Voorraden zijn niet groot meer en je moet net de mazzel hebben dat het de juiste maat is.
 
Kwaliteit is wel aardig in orde, maar de bescherming erin is matig tot niets. je zal er voor een bijrijder geen buil aan vallen...maar voor jezelf zou ik voor meer bescherming kiezen (je rijdt toch altijd anders met iemand achterop dan dat je alleen rijdt :-)

thanks. ben zelf al van alles voorzien maar ga toch maar ff kijken voor de bijrijder *D
 
Bij de lidl in leiden (vijfmeiplein) hadden ze 2 verschillende soorten laders, allebei 5 euro, maar de ene is een druppelader (zit in blauw-geel doosje) en de ander (zit in zwart-oranje doosje) niet.
Ook staat het uitgebreid beschreven op de zijkant van de doos.


heb ik weer net de verkeerde :(
 
Heb de thermo onderkleding (broek & shirt) & de T-shirt gekocht. Broek bij een andere Lidl weggehaald aangezien alles alweer bijna op was. Alleen thermoshirt aangehad tijdens rijles, maar ben nu meteen al blij!. Het T-shirt (rode) zit btje als een soepjurk, maargoed als die zijn werk maar doet.
 
Hoihoi, vandaag alles weer teruggebracht. Bij de lidl in Maasbree hebben ze nog alles behalve de systeemhelmen.

Van de meeste dingen ook nog voldoende maten.
 
Helmmuts vind ik top!
Laarzen zitten wel lekker, maar niet echt een heel veilig gevoel bij.

Vandaag nog even 2 coolmax shirtjes gescoord, zit lekker.
Ook onderkleding, zit ook erg lekker.
Kwaliteit moet nog maar blijken na wat wasbeurten.
 
Ik heb hier een set handschoenen van de laatste aktie liggen maat L, ik zoek een set XL, iemand?
 
Ik heb de collectie afgelopen week aangevuld met de waterdichte laarzen en de regenoverall. In zomerse kleding was ik al voorzien, dit lijkt me wel een aardige aanvulling.

Nog niet geprobeerd overigens. Meer voor die ene regenachtige rijles, of het toekomstige woon-werk verkeer. Natuurlijk is het de afgelopen les perfect weer geweest, na al die keren hopen dat het maar droog blijft. :z
 
voor wie nog wat zoekt: Lidl in kerkrade heeft nog veel in de schappen. zo zag ik heel veel helmen, handschoenen, de motorhoes, wat laarzen en sloten. ook de ehbo kit.
 
heb net de laatste motorhoes meegenomen net op tijd. en heb een tanktas meegenomen heeft iemand daar ervaring mee? voor de rest was in maarheeze niet zoveel een leren jas nog nog textiel, en communicatiesetjes wat laders en hemden ondergoed enz enz :Y
 
Ben vanmorgen in Ridderkerk geweest maar geen motorhoes..

Heeft iemand nog motorhoes gezien omg Rotterdam? Mag ook in Rotterdam :) woon zelf in Centrum *D
 
vandaag gereden met de handschoenen, vind ze nog wel wat glad vergeleken met de mijne en idd dat stukje bij de duim lijkt net als het topje van een condoom :'), vind ze niet zo fijn als mijn Alpinestar SP-2, maar ze kunnen ermee door voor op de koude/natte dagen :)
 
Ben vanmorgen in Ridderkerk geweest maar geen motorhoes..

Heeft iemand nog motorhoes gezien omg Rotterdam? Mag ook in Rotterdam :) woon zelf in Centrum *D

Zou ff rondje Schiedam-Vlaardingen-Maassluis doen... Wie weet wat je tegenkomt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan