Het Grote Motovlog Topic Deel I

Vandaag tijdens het spuitwerk de Firefly eens echt uit aan het proberen.
Ben benieuwd naar de audio.

Wou de Sony niet in de spuit/verf lucht laten staan, dus dan maar de Firefly.
(dat en de sony kan niet filmen tijdens het opladen, wat echt een probleem is :O )
 
Niet echt een vlog, maar ik vraag input over het formaat, en de kwaliteit van de video :)
Ik probeer een beetje mijn contentkwaliteit hoger te maken, maar dat is wel wat moeilijk met beperkte middelen :')


Misschien ook een beetje te lang, want normaal duren reviews niet eens 6 minuten _O-
 
Misschien ook een beetje te lang, want normaal duren reviews niet eens 6 minuten _O-

Wou zeggen, normaal gesproken duren reviews meestal 10 -15min. En toen bleek het geen motorreview te zijn.
Ja, voor producten, afhankelijk van het product en de mogelijkheden, 6-10min is mooi.
 
Ikzelf vind veel video's van youtube te langdradig. Tegenwoordig is de content enorm veel en iedereen heeft maar weinig tijd. Hou de tijd zo kort mogelijk. Heb zelf laatst ook bij het maken van een instructie filmpje ontdekt dat je al snel 10 minuten bezig bent. Echter is het dan fe uitdaging om het terug te knippen naat een minuut of 6.
 
:^
Gewoon nieuwe schijf kopen en door. Maar dat doe ik met alles, 't is hier een archief waar je eng van wordt inmiddels... had ik 't alleen ook maar netjes geordend :X
 
:^
Gewoon nieuwe schijf kopen en door. Maar dat doe ik met alles, 't is hier een archief waar je eng van wordt inmiddels... had ik 't alleen ook maar netjes geordend :X

Denk dan wel aan een backup van die schijf. Ook na een paar jaar geven schijven de geest.
 
Heb een 2 terrabyte NAS staan, voorlopig gaat alles daarheen. Mocht het niet meer gaan passen wordt het permanent archiveren ben ik bang. Kan me nu moeilijk voorstellen dat ik ooit nog ouder materiaal ga hergebruiken.
 
Heb ook een 3TB staan voor alle gebruikte footage.

Maar de project build zit ondertussen op 230+ gb.
Dus dan gaat het snel natuurlijk xD
 
Die Vietnamees waar ik het over had, heeft weer wat gestolen hoor. Mijn H2R video. En dan zegt ie erbij dat het een 2018 is. Ook van anderen H2R video's gejat. Ik dus weer een copyright claim gedaan. Dit keer deed hij geen counterclaim, nu gaat ie lopen bedelen per mail dat ie er voor wil betalen om het te mogen tonen enz.
Dus ik al zeggen dat ie geen video's moet jatten en daar geld mee moet opstrijken. 'Maar ik heb geen reclame aan staan, check maar!'. Ik kijken.. nergens reclame. waarschijnlijk het vinkje uitgezet in de opties, want ik kon zweren dat het aan stond. En dan nog.. dan doet ie aan fake news, net zoals ie een Ninja 650 video had gestolen en zei dat het een Ninja 400 topsnelheid video was. Anyway, jammer dat strikes niet voor eeuwig zijn, ik ga 'm niet helpen, ouwe dief dat het is.

Nog een handje vol video's en dan is het denk ik klaar voor dit jaar. Dan kan ik mijn andere kanaal vullen om daar ooit aan de 1000 subs en 4000 uur te komen. Maar dat is een rommelkanaal met elke keer wat anders.

Benieuwd of ik dit jaar nog de 10k subs en 12.5 miljoen views ga halen, als ik er niet meer zo veel op ga zetten tot het seizoen volgend jaar weer start.
 
Toch een keer gewoon in een strak broekje je XT verbouwen! Of beter; laat TWAAP meehelpen je XT aan te passen! Haal jij die 900 in een dag. :P

Ja, maar hij is nu al bijna klaar xD
Beetje laat dus.

En ik heb mijn wintervacht al, dus dat strakke kleding idee zullen we ook maar skippen xD
 
Ik zit te piekeren hoe ik m'n stick aan m'n pak bevestig.... denk aan wat elastische lusjes of iets. Ongebruikt zie je dat nauwelijks en in gebruik... nou ja, dan ook niet :+ Op de film tenminste niet. En dan krijg je pas echt sicke shots.

En ik zou wat moeten verzinnen voor 't geluid inderdaad. Ook eens over piekeren.
 
Daar had ie al geen last van. ;)
8)7


Ik wacht met smart op een microfoontje dat ik besteld heb. Mijn bluetooth setje doet het niet meer, hij laadt niet meer opB|. Daarover verschijnt er overigens een soort van review komende zaterdag :).
Vandaar dat ik tot ik wat nieuws heb (headset is besteld en een microfoontje) alleen maar video's die niet op de motor zijn opgenomen. Dat wil zeggen aan het bureau of de 'prutsen met sjef' video's. De laatste daarvan zal ik waarschijnlijk over twee weken publiceren. (Heb hem net geëdit maar blijf liever op 1 video per week dan 5 in een week en dan een maand niks.)

Wel afgelopen weekend een niet motor gerelateerde video geupload. Ik ben begonnen mijn eigen cider te brouwen en zal dat ook delen op mijn kanaal... Dat brengt de vraag weer naar boven: Alleen motor publiek of doe je gewoon waar je zin in hebt? Ik doe dus toch liever dat laatste. Geen zin om meerdere kanalen bij te gaan houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan