Het Grote Motovlog Topic Deel I

Haha dat recept werkt voor bepaalde mensen zeer goed 🤣

Daarom moet hij het ook gewoon eens proberen. Strak broekje aan en sleutelen aan die XT660R van 'm! _O-
Hij kan een parodie maken... TwoWheelsAndNoPonytail. :]

@Meifesto ik heb ondertussen nog even een link naar je YT neergezet voor de test met de helm. 👊
Wie weet helpt het wat met volgers, die 1000 stuks moet je dit jaar toch wel halen, vind ik. :Y
 
Dit staat al online, in skinny jeans zelfs :X|(_O-

Nou, zet een link neer, kunnen we allemaal meegenieten!

Mijn filmpje van de Z125 loopt best lekker, ruim 100k views in iets meer dan een week tijd. Voor mij de eerste keer dat het zó hard gaat in korte tijd. Meestal kost dit minimaal enkele maanden. Ook nu 11k subs. Mijn einddoel is 100k. Dat gaat nog flink wat jaren kosten als ik mijn bipz niet laat zien. :+
 
Nou, zet een link neer, kunnen we allemaal meegenieten!

Mijn filmpje van de Z125 loopt best lekker, ruim 100k views in iets meer dan een week tijd. Voor mij de eerste keer dat het zó hard gaat in korte tijd. Meestal kost dit minimaal enkele maanden. Ook nu 11k subs. Mijn einddoel is 100k. Dat gaat nog flink wat jaren kosten als ik mijn bipz niet laat zien. :+

U vraagt, wij leveren:

Als de tijdcode zo werkt.
Dan zie zelfs "schudden" met die kont. (ivm het feit dat jouw reactie al eens eerder gezegd was ;) )
 
@Meifesto zie je wel, dat werkt, want je hebt ruim 1200 views op die video! Alleen je moet het dan ook nog in je thumbnail zetten om mensen te lokken, anders weten ze niet dat het in de video zit.
 
@Meifesto zie je wel, dat werkt, want je hebt ruim 1200 views op die video! Alleen je moet het dan ook nog in je thumbnail zetten om mensen te lokken, anders weten ze niet dat het in de video zit.


Ahhh..... is dat het.
Die thumbnail.... 8)7

Alle rebuilds hebben 1k + wonderbaarlijk.
Bijna geen reacties, maar wel de views :)
 
De thumbnail is toch wel heel belangrijk, zo niet het belangrijkste voor iemand om te klikken.

Gelukkig komt er weer mooi weer aan. Afgelopen zaterdag nog in een sneeuwbui gereden en dan komende dagen richting 23-25 graden!
 
Vraagje voor de meer ervaren gebruikers:
Kan ik dit ook ergens in NL kopen?

Op een of andere manier kan ik het niet in NL vinden... Misschien zoek ik verkeerd.

Op mijn nieuwe helm heb ik nu de mogelijkheid om een 'chin mount' te creëren voor de gopro. Ziet er een stuk strakker uit ipv zo'n uithangbord. Mis alleen dus zo'n tussenstukje om hem perfect te krijgen. (nog een 90 graden armpje extra zou ook kunnen maar een 180 graden arm staat een stuk netter in dit geval).

Mijn dramatische helmet reveal, want blijkbaar moet dat als vlogger:
 
Vraagje voor de meer ervaren gebruikers:
Kan ik dit ook ergens in NL kopen?
Volgens mij heeft de mediamarkt die liggen maar 't enige wat ze online hebben is dit HAMA Accessoires Set voor GoPro

Voor de rest dit nog gevonden:
PROtastic Riser Extensions für GoPro, Xiaomi: Amazon.de: Amazon.de
JJC GP-J8 3-way Pivot Arm
JJC GP-J9 3-way Pivot Arm Assembly Extension
JJC GP-J10 3-way Pivot Arm Assembly Extension

Kan je verder niks vertellen over de kwaliteit en dergelijke maar ik hoop dat je zo wat verder komt :D
 
@Sjefman Lekker dramatisch idd! :) Veel plezier met je nieuwe helm. Ik heb een J-Hook om 'm voor op mijn helm te monteren. Ik heb niet vaak een GoPro of kloon op mijn helm, maar gewoon een plakker voorop en dan de J-Hook er op. Volgens mij was dat voldoende. Of je zou nog een klein verlengstukje kunnen halen, als je 'm niet volledig af kan stellen; https://b1k3r.nl/jhook (Ali)
 
De thumbnail is toch wel heel belangrijk, zo niet het belangrijkste voor iemand om te klikken.

Gelukkig komt er weer mooi weer aan. Afgelopen zaterdag nog in een sneeuwbui gereden en dan komende dagen richting 23-25 graden!

ja, en zo rij je de dag voor het mooie weekend je band lek....
Dus ik zit voorlopig met het mooie weer thuis :(
 
ja, en zo rij je de dag voor het mooie weekend je band lek....
Dus ik zit voorlopig met het mooie weer thuis :(

Dat is ruk. Uitbouwen en maar een motorzaak met de auto. Als ze wat hebben liggen. In elk geval veel motorzaken open maandag, al verwacht ik niet dat ze veel gaan klussen. Aan de andere kant is een bandenwissel nou ook weer niet zo'n uitgebreide klus.
 
Volgens mij heeft de mediamarkt die liggen maar 't enige wat ze online hebben is dit HAMA Accessoires Set voor GoPro

Voor de rest dit nog gevonden:

JJC GP-J8 3-way Pivot Arm
JJC GP-J9 3-way Pivot Arm Assembly Extension
JJC GP-J10 3-way Pivot Arm Assembly Extension

Kan je verder niks vertellen over de kwaliteit en dergelijke maar ik hoop dat je zo wat verder komt :D

Dit zijn dus degene die ik niet moet hebben. Die zijn 90 graden gedraaid, ik wil hem juist recht hebben ;).

Maar ik bestel hem wel op ali denk ik!
Ik heb een J-Hook om 'm voor op mijn helm te monteren. Ik heb niet vaak een GoPro of kloon op mijn helm, maar gewoon een plakker voorop en dan de J-Hook er op.

Helemaal recht voorop een plakker gaat niet, daar zit van alles:

hjc-is-max-ii-dova-motorhelm.jpg


Ik zal vanaf de zijkant moeten komen maar heb net niet de juiste armpjes los liggen.
 
Haha een camera op een systeemhelm plakken is moeilijk, zeker bij de HJC IS Max II :+
Als je een paar pagina's terug gaat, kan je zien hoe alles in elkaar zit bij mij, en een goeie tip is de microfoon op je kinstuk te monteren maar dicht bij het visier. Daar krijg je het minste turbulentie :)
Deze helmen zijn het vervelendste bij het monteren van camera's op het kinstuk, maar met mijn alu plaatje heb er nu 0,0 problemen mee ;)
 
Vind het makkelijker dan op mijn oude shoei multitec, vooral omdat het ontgrendel knopje daar meer in de weg zit.

Jij had hem toch met moertje/boutje gedaan? Daar begin ik niet aan.. ;)
 
Vind het makkelijker dan op mijn oude shoei multitec, vooral omdat het ontgrendel knopje daar meer in de weg zit.

Jij had hem toch met moertje/boutje gedaan? Daar begin ik niet aan.. ;)

Nee hoor, gewoon 3M DualLock klittenband :) Zit goed vast zelfs bij 200+kmh ;)
 
Dat is ruk. Uitbouwen en maar een motorzaak met de auto. Als ze wat hebben liggen. In elk geval veel motorzaken open maandag, al verwacht ik niet dat ze veel gaan klussen. Aan de andere kant is een bandenwissel nou ook weer niet zo'n uitgebreide klus.

Nee, wordt helaas Donderdag pas.
Wachten op salaris ;)
 
Helaas de spaarrekening al een paar keer gewongen moeten legen, dus nope.
En ik vrees dat het er voorlopig ook niet in zit om daar iets op te zetten, als alles stuk blijft gaan xD

Vervelend maar troost je als alles vervangen of gerepareerd is wat kapot is gegaan kan je weer ff vooruit.😉
 
Delen jullie wel eens een film op motormeuk? Leek me leuk om een kijkje te nemen maar ik kan niet inloggen. Het moet toch kunnen met hetzelfde account als voor motor-forum?

Al gedaan, zou het niet doen, alleen maar azijnpissers daar :')
Wel goed voor views, maar je gaat je er gewoon slecht van voelen door al die commentaar.
MaxB(:r) doet het ook, maar dat is dan ook wel een rotslechte vlogger met een tyfusaccent :P
 
Al gedaan, zou het niet doen, alleen maar azijnpissers daar :')
Wel goed voor views, maar je gaat je er gewoon slecht van voelen door al die commentaar.
MaxB(:r) doet het ook, maar dat is dan ook wel een rotslechte vlogger met een tyfusaccent :P

Nou kijk ff naar je zelf.😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan