Het Grote Motovlog Topic Deel I

Leviathius

MF'er
12 mei 2016
202
22
Bezoek site
Dat je daar mee kan editten.
Of is dat gewoon een geval van heel veel doen en wennen?
Ik heb het een paar maanden terug geprobeerd en na 1 dag vloeken van mijn PC verwijderd. Daarna Sony Vegas Pro 15 geprobeerd en dat werkte al iets beter, maar het renderen resulteert in slechte beeldkwaliteit. Dus heb ik Resolve weer geïnstalleerd en met goede moed en geduld probeer ik nu met video tutorials het programma te snappen.. Tot nu toe gaat het opzich oké :p

Als het goed is krijg ik van een collega deze week de nieuwe Adobe Premiere, die snap ik tenminste. Kijken of die wel goed kan renderen :)

Ik heb een stukje video gerendered in Resolve, zie hier het resultaat. Stukken betere kwaliteit zoals past bij de DJI beelden.
Al gooit de YouTube compressie alsnog wat roet in het eten...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ride Dirty en CDA441

CDA441

MF veteraan
26 feb 2014
2.501
258
24
Belgiek
www.cda441.wordpress.com
Eind deze week mag ik een nieuwe motor testen voor 1 uur, zal de eerste keer zijn voor mij op zo'n soort motor :) Ga er nog niet al te veel van verklappen want ik heb er zelf nog geen idee van hoe ik de "first impression" ga aanpakken :')

87Slabside

MF'er
26 apr 2013
167
5
32
Rotterdam
Bezoek site
Even twee weekjes offline geweest en even snel bij gelezen. Zag toevallig iets langskomen over snelheid blurren, aantekeningen op rijbewijzen enzovoort. Heb er wel het één en ander over uitgezocht. 1. De politie is onderbezet om Youtube in de gaten te houden. 2. Een Youtube video is geen bewijs. 3. Aantekening op rijbewijs via Youtube is onzin. Heb zelf genoeg materiaal staan en heb geen aantekening (echt laten controleren door de politie). Zo'n aantekening krijg je als je aangesloten bent bij motorclubs die onder toezicht staan of meedoet aan ROC achtige ritten waarbij alles gecontroleerd wordt.

Soms blur ik wel, of haal ik zelfs een video offline. Maar dit doe ik alleen zodat mijn videos niet gebruikt kunnen worden in anti motorrijders op dijken videos o.i.d. Zoals bijvoorbeeld mijn Superduke video. Bij mijn laatste Z400 video heb ik het niet gedaan, zat op het randje, maar overal was er ruimte genoeg en geen gevaar voor anderen. Dus heb ik niet geblurred.

• Like
Waarderingen: CDA441

CDA441

MF veteraan
26 feb 2014
2.501
258
24
Belgiek
www.cda441.wordpress.com
@87Slabside zou me toch raar lijken dat de politie zoveel zou doen om de identiteit van een anonieme gebruiker (welja jij bent niet meer anoniem omdat je gezicht erop staat) te achterhalen en daarop een pv voor op stelt. Daarnaast kunnen ze het moeilijk weten als ze je nummerplaat niet hebben. Geen nummerplaat = geen bewijs zou ik zeggen.
Daarbijkomend blur ik ook altijd de nummerplaten van motorrijders die zelf de wet overtreden om hun ook te beschermen ;) Auto's? Geen probleem, die mogen van mij een boete krijgen :')

87Slabside

MF'er
26 apr 2013
167
5
32
Rotterdam
Bezoek site
Kleine tip: Kom er net achter dat je via de Youtube editor zelf kan bepalen wanneer je advertenties wilt tonen tijdens je videos. Dit kan best handig zijn als je ergens een knipje wilt verstoppen, maar je geen b-roll heb. Je video met wel langer zijn dan 10 min. Dan kan je onder "inkomsten genereren" het vinkje "tijdens de video" aanzetten en dan via het kleine blauwe linkje in de editor je advertenties plaatsen.

Meifesto

MF veteraan
29 jul 2012
3.194
77
Rotterdam
www.youtube.com
Kleine tip: Kom er net achter dat je via de Youtube editor zelf kan bepalen wanneer je advertenties wilt tonen tijdens je videos. Dit kan best handig zijn als je ergens een knipje wilt verstoppen, maar je geen b-roll heb. Je video met wel langer zijn dan 10 min. Dan kan je onder "inkomsten genereren" het vinkje "tijdens de video" aanzetten en dan via het kleine blauwe linkje in de editor je advertenties plaatsen.
Ik probeer juist advertenties halverwege video's te vermijden.
Vind ik persoonlijk zo irritant dat ik al een kanaal geunsubbed heb omdat elke video minimaal 2 advertenties had tussendoor.

Meifesto

MF veteraan
29 jul 2012
3.194
77
Rotterdam
www.youtube.com
Logo zelf ontworpen Meifesto of laten doen door iemand? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een logo en wat branding voor mijn kanaal.. Vind het maar lastig :)
Na heel veel zelf geklooi en getwijfeld toch maar laten doen door iemand anders ;)
Niet gratis, maar weet niet of ik het zelf had gekund.
En het is op vector basis, dus als ik wil kan ik het 2x2m uitprinten xD

Leviathius

MF'er
12 mei 2016
202
22
Bezoek site
Na heel veel zelf geklooi en getwijfeld toch maar laten doen door iemand anders ;)
Niet gratis, maar weet niet of ik het zelf had gekund.
En het is op vector basis, dus als ik wil kan ik het 2x2m uitprinten xD
Kijk dat zijn de goede logo's inderdaad! Ik heb wel Adobe Illustrator, maar ik heb de skills niet :'). Ga ook maar eens kijken of ik iemand in mijn vriendenkring heb die mij kan helpen. Heb bijna 100 subs, dus dan wordt het serieus natuurlijk :+.