Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik denk dat die Z H2 wel in het land komt om op te rijden met Kawasaki demodagen. Of misschien zelfs te huur bij MVM.

Ik ben bijna door mijn filmpjes heen voor dit jaar en eind van het jaar betekent altijd een compilatie van incidenten en rariteiten onderweg met auto en motor / motorscooter. Hier alvast één van de vele.


Ik had denk ik wel langs de bus kunnen kijken (als de camera 'm ziet, moeten mijn ogen het ook zien als ik recht naar voren kijk), ik denk dat ik op dat moment meer gefocussed was op links en rechts wat mogelijk door rood zou gaan, omdat aan de overkant geen auto's voor het verkeerslicht stonden, behalve de auto's die ook links aan hun kant op zouden buigen richting snelweg.
Deze zag ik compleet niet aankomen, maar meneer besloot dus in plaats van af te draaien naar de snelweg, doodleuk de draai niet af te maken en rechtdoor te gaan, terwijl ook die groen kreeg. Ga dan gewoon de snelweg op en pak de eerste er weer af, zeker op zo'n grote kruising als deze. Dit is de grootste kruising van de stad.
 
Ja, was wel benieuwd wat hij ermee ging doen.
Neemt het voorzichtig en geen verkeerde aannemens.

Heb nog wel (zoals zo velen) het een en ander uitgelegd omtrent de borden enzo ;)
 
Na +/- een week; net geen 300 extra views.
Dus meeste mensen kijken niet naar het originele filmpje, en baseren alles op wat hij hun laat zien.
(zoals meeste mensen op social media alles baseren op kranten titels en niet op de artikel xD )

Mensen lezen nauwelijks de videobeschrijving. Ze stellen mij vragen die ik allemaal in de beschrijving heb gezet.
Daarom pin ik nu ook wat meer.
Veel mensen doen absoluut geen vooronderzoek voor ze een vraag stellen. In principe een goede ontwikkeling want reacties = interactie = YouTube algoritme wat ziet dat een video populairder is dan een video zonder of met weinig reacties. Dus laat ze vooral niet kijken en direct vragen stellen.
Maar in jouw geval krijg jij er geen extra kijkers door. Of als mensen vragen of ze je video mogen gebruiken met link in beschrijving, dan weet je nu al dat zoiets meestal voor jou weinig oplevert.

Wat betreft de tags die je van mij gebruikte, die werken dus blijkbaar echt niet voor een kanaal wat niet monetized is.
Jouw Himalayan video nog geen 400x bekeken, die van mij inmiddels over de 100.000 keer. Puur omdat mijn kanaal geld kan maken en YouTube die video liever toont dan die van iemand waar ze niets aan kunnen verdienen. Geen verkeerd idee vanuit YouTube. :+ Maar voor een klein kanaal is het dus extreem lastig om nu nog groter te worden. Of je moet dus een lekkere kont hebben. :]
 
28B00412-88AE-4213-AD2B-97B958637D56.jpeg4B41FEEC-E7B5-432F-944A-AEF106C8E992.jpeg63532C8C-FDF5-4DC1-8A5E-156EF57119A1.jpeg

Nieuw hoesje gekocht voor de camera. Beschadigd namelijk toch wel onderop het spatbord.
4B41FEEC-E7B5-432F-944A-AEF106C8E992.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Waarom monteer je 'm niet wat meer naar voren op je voorspatbord of nog beter: op je kuipruit (of er achter). Dan zie je 'm in elk geval en weet je wanneer ie er niet meer is. Daarnaast zit je met je vering, als de voorvork diep moet inveren, begrijp ik wel waarom de vorige beschadigd is. Niet alleen die behuizing kan beschadigen, ook je voorspatbord en eventueel kuip.
 
Hahaha, de scammers proberen je nu ook al te naaien door je mails te sturen over je kanaal, check wat er in mijn mailbox zat;

We've received a complaint that your channel has lots of spam videos. Please check and edit the spam videos we have marked by clicking on the link below. Otherwise, if you don't edit spam videos on your channel, your channel will close in 24 hours. Thank you for your patience in this process.

Uiteraard meteen ingelogd, maar kon geen rare videos zien. Opvallend is dat ineens mijn inkomsten niet meer op mijn rekening worden gestort, wat gek! :+
 
Hahaha, de scammers proberen je nu ook al te naaien door je mails te sturen over je kanaal, check wat er in mijn mailbox zat;



Uiteraard meteen ingelogd, maar kon geen rare videos zien. Opvallend is dat ineens mijn inkomsten niet meer op mijn rekening worden gestort, wat gek! :+

Daar heb je als klein kanaal dus geen last van xD
 
Even wat pollen hier.
Voor de video van morgen, welke style thumbnail zien jullie liever.
Of zou je als je op zoek bent eerder op klikken:

Thumbnail choice.jpg
 
Sowieso zijn de thumbnails zoals getoond wel druk, maar daar kun je nog wat aan doen. A is te saai, B mogelijk te druk, dus ergens in het midden.
 
Sowieso zijn de thumbnails zoals getoond wel druk, maar daar kun je nog wat aan doen. A is te saai, B mogelijk te druk, dus ergens in het midden.

Degene zonder motorbeurs logo zijn al iets rustiger.
Maar snap wat je bedoelt.

Echter 1 kleur achtergrond is weer net te saai denk ik.
We zullen in elk geval minder drukke achtergronden gaan nemen.
Of gelijk met de motor een goede achtergrond vinden :]
 
Thumbnails.. ik zou er geen logo in doen, niet teveel tekst. Gewoon een foto van de motor of een close-up en daar een paar woorden in. Ik gebruik vaak foto's die ik maak voor het testverslag en daarbij gebruik ik een iets betere camera dan een smartphone. Maar als ik onverwacht op iets ga rijden, dan pak ik wel de smartphone.

Net weer 3 copyright claims aangemaakt voor een of andere clown in India. Die steelt video's, denkt dat het mag onder dezen voorwaarden:

DISCLAIMER:
Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is
made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research.
Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing.
With Youtube policy for creating great content, we look for
incredible content that could be of interest for people who
love motorcycles and cars, edit it and create, with new ideas and adding value, new pieces for you to watch it all at once. We encourage you to visit
the original videos as you might like them also, so, thanks to the creators for the permission and thanks to you for the support!

Daarmee denken alle dieven dat ze dus gewoon een video mogen stelen en opnieuw uploaden. Hij heeft 9500 subs, maar met mijn 3 copyrights, krijg ie als het goed is 3 strikes en weg kanaal en nooit meer de mogelijkheid om geld te verdienen via Google Adsense / YouTube onder zijn naam.
Daarbij alleen in de video mijn kanaalnaam (soms met spatie), totaal geen link naar de originele video of mijn kanaal, noch een verzoek voor toestemming
of het mocht worden gebruikt.

Overigens helpt die YouTube copyrightfunctie weinig mee, ik moet altijd zelf op zoek of YouTube laat het mij na 2 jaar weten. Dat is veel te laat.
Ik haat het als mensen materiaal stelen en er dan een compilatie van maken. Lekker lui van achter je bureaustoel zonder moeite te doen en ook geen risico's te nemen. Naar verwachting zijn de drie video's er vanavond wel af en ik ben heel benieuwd of zijn kanaal dan nog bestaat. :)
Gaat om deze meneer; JR6 Daman (JR6 Daman).


Vandaag eens aan de slag met mijn jaarlijkse 'Daily encounters' compilatie. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan