Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik niet, wel naar Utrecht.

edit;
@Meifesto jij dus wel, want ik zag je op instagram bij motornl bij de reveal van de Mash X-Ride 650. ;)
Leuk ding om te zien. Al ben ik meer van de offroad/allroads van de jaren '90 qua looks. Yamaha XT600, Suzuki DR650SE, Honda XR250/400/600/650, Yamaha TT600 enz. Dit doet me zeer sterk denken aan een XT500 uit de jaren '80.

We zien je vlog wel verschijnen. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, wel naar Utrecht.

edit;
@Meifesto jij dus wel, want ik zag je op instagram bij motornl bij de reveal van de Mash X-Ride 650. ;)
Leuk ding om te zien. Al ben ik meer van de offroad/allroads van de jaren '90 qua looks. Yamaha XT600, Suzuki DR650SE, Honda XR250/400/600/650, Yamaha TT600 enz. Dit doet me zeer sterk denken aan een XT500 uit de jaren '80.

We zien je vlog wel verschijnen. :+

Ja, ik wil ook nog naar Utrecht, dit was een beetje last minute dus niet echt voorbereid ;)
Wel voor herhaling vatbaar.

Voor Utrecht moet ik nog even kijken voor kaartje en welke dag etc ;)

Ja, ik werd er inderdaad op geattendeerd dat ik bij hun op de Insta stond. Dus die ook gelijk maar gevolgd xD
Looks zijn nice, zeker in het echt. Heeft wel wat weg van de XT500, dat hoor je ook meer.
Gouden velgen en de dubbele uitlaat maken hem ook echt af.
Voorlopig zal daadwerkelijk rijden van de X-ride nog even op zich laten wachten.

Misschien wel leuk voor jou @Monomuis , er komt einde dit jaar ook nog een 50 en 125 versie van.
Volledig nieuw frame etc, en de 125cc zou euro 5 moeten zijn ;)
 
Die 650 zal toch ook wel A2 zijn? Die pak ik dan liever mee. ;)

De X-Ride lijkt ook nog wat op Ducati’s Desert Sled.
 
Laatst bewerkt:
Sjongee, ik dacht al waarom is het zo stil in het vlogtopic aangezien ik geen meldingen zag op MF... stonden die meldingen in slaapstand ofzo 8)7

Leuk om te zien dat iedereen nog lekker bezig is! Bij mij is het al eventjes rustig qua video's. Rijden en filmen komt er niet echt van (op woon-werk ritjes na) helaas... Ben wel rustig bezig met het ombouwen van mijn kantoor naar een soort studio waar ik dan ook makkelijker productreviews kan opnemen etc. Ook heb ik een, in mijn geval 300€, projectmotor videoreeks die eraan zit te komen. Is een Kawasaki ER-5 die 1 jaar onder een overkapping heeft gestaan. Máár het blok draait nog rond en hij heeft voor 2 seconden gelopen. Dus met carburateurs schoonmaken en wat TLC krijgen we die mooi aan de praat en maken we er een scrambler van... is het plan :)

Voor wat betreft de Motorbeurs Utrecht, ik ga waarschijnlijk op de donderdag. Dan zijn de motoren nog schoon, de mensen nog enthousiast en het is een tamelijk rustige dag. Ben benieuwd of ik mensen van hier nog tegen ga komen haha.

@CDA441 Als je nog hulp, tips en info nodig hebt bij je Transalp project, ik ken iemand die al 2 jaar rondrijdt op een transalp waar hij alles al aan veranderd heeft tot zelfs het blok vervangen aan toe. Die zal je dolgraag advies willen geven. Ook is er een actieve Transalpclub in Nederland met een forum die je met alles kunnen helpen. En er is iemand die een motorzaakje heeft en een specialiteit heeft in Transalp(s)en(?), zit in Rucphen (NL). Die heeft ook waarschijnlijk veel onderdelen die je nodig zult gaan hebben zoals een topkuip :p
 
@CDA441 Als je nog hulp, tips en info nodig hebt bij je Transalp project, ik ken iemand die al 2 jaar rondrijdt op een transalp waar hij alles al aan veranderd heeft tot zelfs het blok vervangen aan toe. Die zal je dolgraag advies willen geven. Ook is er een actieve Transalpclub in Nederland met een forum die je met alles kunnen helpen. En er is iemand die een motorzaakje heeft en een specialiteit heeft in Transalp(s)en(?), zit in Rucphen (NL). Die heeft ook waarschijnlijk veel onderdelen die je nodig zult gaan hebben zoals een topkuip :p

Topkuip niet nodig, gaat een supermoto worden *D

Wat ik wel kan gebruiken is een nieuwe sleutelset omdat deze toch wel wat plakt en de sleutel niet meer werkt, welja, niet meer goed :)
 
Ik ben sinds kort begonnen met het beeldmateriaal dat ik op de motor vastleg (dashcam-gebeuren) creatief te verwerken in video's op YouTube. Mijn eerste filmpje kun je hier vinden:

 
Het is lastig om in de donkere wintermaanden wat de filmen.

Bike klinkt wel lekker :)

Dankjewel! Het is vooral moeilijk filmen als je van 8 tot 5 werkt. Als ik dan een keer iets eerder klaar ben dan zie je heel wat meer :).

Ik ben alleen aan het denken om een ander channel aan te maken aangezien dit channel hoofdzakelijk gebruikt wordt/werd voor muziek. Alleen kom ik niet uit een fatsoenlijk naam die niet als een rip-off van andere YT'ers klinkt en daadwerkelijk ergens op slaat.
 
Ik was zelf op de volgende zaken uitgekomen, al vind ik sommige wat afgezaagd:

v-TwinMoto
R-Twin
R-TwinMoto
RicoXMoto
Rimoto

Mijn eerste motor was een intruder, dus misschien iets in die richting erin verwerken.. maar: I have no idea.. zo creatief ben ik niet met namen 8)7.
 
Als ik kijk naar de populaire YT'ers denk ik vaak "hoe dan?".

WALTERRIFIC
Blockhead
Do It With Dan
Bike N' Bird
Fortnine
Itchy Boots
Moto Pilot
Onherbike
RoyalJordanian
Sidecap
Slabside
Sub. Delinquent

Just to name a few.

Doordat Slabside en Sidecap op elkaar aansluit, heb ik op een niet zo helder moment gedacht aan Slabcap, om de driehoek compleet te maken. Maar laat ik dat toch maar niet doen.

Weer zo'n voorbeeld van first world problems.
 
Ik kijk hier toevallig, dus kan me er meteen ongevraagd tegenaan bemoeien. Ik zou niks doen met een merk of type in ieder geval. Dat geeft je vooraf al een gevoel van voorkeur. En je kunt niet in de toekomst kijken, als je Intruderboy heet en als je het kunt betalen eindelijk je dikke Harley kopen kunt, staat dat gewoon... nou ja, het kan mooier.
 
Ik kijk hier toevallig, dus kan me er meteen ongevraagd tegenaan bemoeien. Ik zou niks doen met een merk of type in ieder geval. Dat geeft je vooraf al een gevoel van voorkeur. En je kunt niet in de toekomst kijken, als je Intruderboy heet en als je het kunt betalen eindelijk je dikke Harley kopen kunt, staat dat gewoon... nou ja, het kan mooier.
Dat is precies waarom ik niets met intruder wilde verwerken. Ik vind het geluid van een V-twin het mooiste, waardoor ik zat te denken aan iets met dat erin. Maar ik vraag me af of R-twin afgezaagd is of niet (uitgesproken als "AR-Twin"). Also, het "boy" en "bro" gedeelte spreekt me niet aan. Kritisch zijn heeft zijn voordelen, maar ook grote nadelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan