Het Grote Motovlog Topic Deel I

Dat 360 gedoe is leuk. Vraagt wel veel geheugen en verwerking op de computer achteraf om de 360 content om te zetten terug naar gewoon video. Handige apps van insta360 zelf. Nog niet echt naar al de mogelijkheden gekeken maar volgens mij is 't belangrijkste dat je kunt je standpunt kiezen via keyframes plus de overgang tussen die standpunten. En ook handig is dat je kunt wisselen van beeldhoek (fisheye, standaard, ...) voor je export. Wel allemaal voor je export die redelijk wat tijd vraagt. De AI gestuurde verwerking duurde alleen lang, leverde verder niet veel op. Dat heb ik mogelijks verkeerd ingezet.

Kort fragmentje:


360 is echt een secondary cam naar mijn idee.
Mooie zero trouwens ;)
 
Gewoon een gebruikte GoPro 3 of 4 kopen, nieuw batterijtje er in en gaan. Is filmen toch niet je ding, doe je het weer weg.
 
Het is ook elke keer hetzelfde gejank op YouTube. Ze weten je kanaal te vinden om filmpjes te stelen en als je dan een copyright claim doet en ze krijgen een strike, dan komen ze bij je lopen janken of de claim er af kan en dat ze 'm dan verwijderen voor je. Soms geef ik 7-day notices, maar bij deze gaf ik 'm geen tijd, omdat het een filmpje was van een week oud oid. Hij had de video netjes gestript en alleen er op gezet wat hij wilde tonen. :')

Verder zit ik hier te wachten op een mogelijke update van de Ghost 4K camera... Drift kwam zelf met de verhalen over een update binnenkort en op foto's zag je al Ghost 4K+. Ben erg benieuwd.
 
Kun je 'm niet blocken zodat hij je filmpjes niet meer ziet? Duidelijk weet hij je te vinden en dus keer op keer hetzelfde geintje uit te halen.
 
Kun je 'm niet blocken zodat hij je filmpjes niet meer ziet? Duidelijk weet hij je te vinden en dus keer op keer hetzelfde geintje uit te halen.

Neuh, dit is weer een van de zovelen die wat stelen. Die kan je niet blocken en ik kom er toch vaak wel achter.
Het zijn elke keer andere kanalen.

Of een paar sessions, die heb ik destijds ook voor weinig gekocht en ik vind 't echt super.

Of een session idd! Maar daar kon je de batterij toch niet van vervangen?
 
Van de sessions kan je inderdaad de batterij niet vervangen, en hij gaat hooguit twee uurtjes mee... Maar met name de session 4 kan je voor 100 euro of zo op Marktplaats wel vinden. Beeldkwaliteit is wel duidelijk minder (max FullHD)) dan bijvoorbeeld een 7 Black maar die is ook vele malen duurder.
 
Vandaag praktisch alles test gereden voor meet/ride out, dus zaterdag kunnen we knallen.
Weer lijkt fantastisch te worden, wegen zijn mooi, en dit keer meer dan genoeg tankstations ;)

Bedoeling is rond 10:30 te verzamelen ongeveer.
En dan om 11:00 te gaan rijden.

Vertrekpunt ; McDonald's
 
Je kon het letterlijk horen aankomen.
Auch :O

Ja op de video kan je het horen, maar als rijder niet met doppen in en die windherrie.
Hij zet 'm nog wel netjes aan de kant, achterwiel onder de olie. Zelf een keer een losgetrilde klepdeksel gehad met 160-170 km/u (dat was de top van mijn 650cc offroad/allroad), toen ook olie overal overheen, ook op achterband. Dat was 'm wat glijdend langs de kant van de weg zetten. De monteur van de Suzuki-dealer had de momentsleutel niet gebruikt en fout ingeschat. In dit geval met die BMW schoot er gewoon een stuk uit het blok. Shit happens.
 
Kleine update

Die chapters zijn wel makkelijk! En mooie grote tuin ook!
Doet de kleine het goed qua slapen? Hier ben ik over een maand of 4 aan de beurt. :z})
Eens zien hoeveel tijd ik ga overhouden om tests te schrijven. Het zal niet helemaal stil komen te liggen, maar denk wel een stukje minder tijdelijk.

Ohja, nog een tip; probeer meer in de lens te kijken ipv naar jezelf op je camera. :)
 
Top tip. Kleine doet het super. Qua vloggen is het gewoon vechten tegen de tijd om een gaatje te vinden. En slaapgebrek, maar ook dat hoort erbij zeggen ze.

In oktober ben ik aan de beurt. Ben wel benieuwd wat dat volgend jaar doet met het aantal tests wat ik kan doen. Kan maar zo zijn dat het even een paar jaartjes even kalm aan doen is.
 
Laatste edit met Magix toch wat problemen gehad.
Na het rendering ineens alle audio weg van de onderste 5 rijen.
Of een target die bij elke render om wat voor reden dan ook niet op de plek zit waar je hem neerzet.

Misschien gewoon te veel voor het programma of voor mij pc (of combi).
Maar na 6 keer rendering was ik er gisteravond wel klaar mee. Resultaat is niet slecht, maar er zitten nog wel 2 of 3 puntjes in die het net niet zijn.

Geluid van die rode Duc met leren tankcover is nog steeds niet hoorbaar helaas.
 
Magix is niet vrij van fouten, welke versie heb je eigenlijk?
Een herstart wil ook nog wel eens helpen. Windows 10 sluit namelijk niet af, die doet meer een soort van slaapstand. Echt uitzetten doe je met SHIFT + uitschakelen. Of herstarten. In je taakbeheer moet je maar eens naar de tab 'Prestaties' gaan, dan zie je hoe lang hij eigenlijk al aan staat zonder herstart. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan