Het Grote Motovlog Topic Deel I

Betere popularity van de bike zelf?

Hoe ligt de geography van de video's? Heeft de AT een extra groep aan kijkers?
Net zoals bijvoorbeeld the Himalayan heel veel extra views uit India en omgeving scoort, en daarom meer views heeft dan de andere video's van dezelfde tijd.
No idea. De ATAS is wat ik overal zie langskomen als ik op een AT filmpje klik. Dus of mensen weten niet wat een ATAS is, of het ligt ergens anders aan.

Deze video heeft het goed gedaan in de UK en de VS. Van de AT DCT is niets zichtbaar omdat de video nog niet genoeg bekeken is. Ik vind het gewoon een beetje vreemd. Maar goed, wachten tot meer mensen op een DCT gereden hebben :) . Dan gaan die views voor de AT DCT ook wel sky-rocket(ten).
 
Betere popularity van de bike zelf?

Hoe ligt de geography van de video's? Heeft de AT een extra groep aan kijkers?
Net zoals bijvoorbeeld the Himalayan heel veel extra views uit India en omgeving scoort, en daarom meer views heeft dan de andere video's van dezelfde tijd.
En nu in het Nederlands?
 
No idea. De ATAS is wat ik overal zie langskomen als ik op een AT filmpje klik. Dus of mensen weten niet wat een ATAS is, of het ligt ergens anders aan.

Deze video heeft het goed gedaan in de UK en de VS. Van de AT DCT is niets zichtbaar omdat de video nog niet genoeg bekeken is. Ik vind het gewoon een beetje vreemd. Maar goed, wachten tot meer mensen op een DCT gereden hebben :) . Dan gaan die views voor de AT DCT ook wel sky-rocket(ten).
Dat ding bestaat toch al enkele jaren? Genoeg tijd lijkt me.


Maar over views en populariteit...ik heb ook heel wisselende resultaten. Als ik het zou weten, dan wist ik het wel.
 
Dat ding bestaat toch al enkele jaren? Genoeg tijd lijkt me.


Maar over views en populariteit...ik heb ook heel wisselende resultaten. Als ik het zou weten, dan wist ik het wel.
De ene motor is populair, de ander niet. Mijn views vallen dit jaar ook wat tegen op nieuwe video's.
Algoritme verandert ook constant en de motoren die ik er op zet hoeven niet populair te zijn. Populairst blijven de 125cc's en 155cc's.
 
Dat ding bestaat toch al enkele jaren? Genoeg tijd lijkt me.
De ATAS bestaat al even, maar is sinds de CRF1100 de meest uitgebreide versie met alles erop en eraan. De meeste mensen menen dat de ATAS de default is, terwijl dit de meest fancy versie is. De views blijven binnen komen op die video :) .

Ondertussen ben ik eigenaar van een nieuwe crossmotor :) .


De ATAS was me gewoon te duur, en de kleur vond ik niet zo mooi. Dus AT-DCT FTW!
 
Geen grote plannen hier. Ben alleen aan het bedenken of ik nog wat extra video's kan maken om in de winter vrij te geven. Of gewoon lekker toch een paar maanden andere dingen gaan doen.
 
Ik ben inspiratieloos. Ik ben nu vooral bezig met de AT in te rijden. Misschien daarna beginnen met het opnemen van het leren off-roaden, maar verder heb ik geen idee.
 
Ik ben benieuwd hoeveel views ik dit jaar ga krijgen. Vorig jaar had ik er 8,1 miljoen, tot twee dagen terug zat ik op iets van 3,3 miljoen. Vorig jaar keken er meer mensen en zat ik geregeld boven de 25k views per dag. Nu heb ik dat nog helemaal niet aangetikt. Nu is 2021 ook niet echt een heel boeiend jaar voor A1/A2, de meeste motoren zijn alleen kleine upgrades. Geen grote veranderingen, weinig nieuwe modellen.
 
Overnachting geregeld.
Heen weg waarschijnlijk snelweg tot Breda, dan binnendoor Belgie naar Drielandenpunt, en dan binnendoor naar overnachting.

Ben benieuwd :)
 
Overnachting geregeld.
Heen weg waarschijnlijk snelweg tot Breda, dan binnendoor Belgie naar Drielandenpunt, en dan binnendoor naar overnachting.

Ben benieuwd :)

En dan 10 dagen in quarantaine in Duitsland, tenzij je natuurlijk volledig gevaccineerd bent. :)
Je komt immers uit een land waar de stapels lijken langs de weg liggen, dus 10 dagen quarantaine is niet gek.
 
En dan 10 dagen in quarantaine in Duitsland, tenzij je natuurlijk volledig gevaccineerd bent. :)
Je komt immers uit een land waar de stapels lijken langs de weg liggen, dus 10 dagen quarantaine is niet gek.

Volledig gevacci.
Op dit moment voor 1 overnachting is een negatieve test voldoende.
Dus ik hoop tegen die tijd dat dat nog steeds het ergste is ;)
 
Volledig gevacci.
Op dit moment voor 1 overnachting is een negatieve test voldoende.
Dus ik hoop tegen die tijd dat dat nog steeds het ergste is ;)

Ook een negatieve test tonen als je gevaccineerd bent is belachelijk. Waarom laat je je dan vaccineren. Ja je bent net zo besmettelijk als iemand die het niet laat doen, enige is dat je niet in het ziekenhuis komt met ernstige klachten, zeggen ze. In de praktijk blijkt dat ook anders te zijn.
Een staaf in neus en keel om te laten zien dat ik gezond ben, noem ik geen vakantie (ik noem even een reis naar het buitenland 'vakantie', ongeacht de duur). Als het goed is hebben alle ouderen en zwakkere mensen twee spuiten gehad, dus snap ik niet dat er een negatieve test moet worden getoond, zeker niet bij een volledig gevaccineerde. Maar goed, dit topic is hier eigenlijk niet de juiste voor, ik ga teveel off-topic. :+

Veel plezier in Duitsland! Hopelijk beter weer dan de afgelopen tijd. :)
Ben onlangs nog twee keer geweest, omdat ik deze shit al weer aan zag komen. :Y
 
Die staaf in de neus gelukkig nog maar 1 keer mee gemaakt.
Stelde eigenlijk geen drol voor xD
Dus als dat het enige is wat nodig is om Sept door te laten gaan, dan doen we dat :]:]
 
Mja, maar dan is het hele nut van dat vaccin afwezig. Maar goed, gaat er om wat jij accepteert. :)
Ben benieuwd naar het weer, want het blijft als ik de vooruitzichten zie, knudde.

Even grote schoonmaak hier gehouden, 360 GB aan video's en foto's gearchiveerd en deels weggegooid. Ruimt lekker op.
Dan heb ik voor de rest van het jaar in elk geval wel genoeg ruimte, denk ik.
 
Even grote schoonmaak hier gehouden, 360 GB aan video's en foto's gearchiveerd en deels weggegooid. Ruimt lekker op.
Dan heb ik voor de rest van het jaar in elk geval wel genoeg ruimte, denk ik.

Sta op het punt hetzelfde te doen.
Maar dan grofweg 2 tot 3 TB :O

Sommige is 6 of 7 jaar oud, dus mag ook wel weg nu.
I need the space :O
 
@Meifesto dan snap ik wel dat je 2-3 TB hebt over alle jaren heen. Van mij is gewoon wat restanten van vorig jaar en een heel klein beetje van dit jaar. Ik haal er uit wat ik nodig en dan kan het in principe weg. Soms laat ik het nog even staan, omdat ik er misschien later nog wat mee wil doen. Maar als iets echt niet genoeg views oplevert en het mij veel tijd kost om te maken, dan doe ik het niet. Sowieso gaan de views omlaag hier, misschien toch eens vrouwen in de thumbnail stoppen, dat werkt ALTIJD.
 
Vrouwen in je thumbnails? Koop een Ducati, en maak elke 2 dagen videos met je vriendin/vrouw erin met een behoorlijk decolleté. Hoezo zelfrespect 0.0%. En ja, er is een teletubbie die dat doet. Elke x maanden een nieuwe dikke motor, praktisch elke video minimaal 1x zijn vriendin/vrouw geval erin met beetje kleren aan, en de views schieten omhoog. Dat je dan gewoon een droeftoeter bent.... ja :') .

Houd het gewoon bij de manier van content maken die je nu gebruikt :) . Dan kun je tenminste trots zijn op wat je bereikt in plaats van over 10-20 jaar terugkijken en denken "wat was ik achterlijk".
 
Ach, uiteindelijk zegt het iets over de kijkers. Maar je kan er wel dik geld mee verdienen op YT.
Mijn onderwerpen (A1/A2) heeft eigenlijk ook een te kleine doelgroep, eigenlijk zou ik ook het zware spul moeten pakken.
Misschien nog eens wat extra uitlaatfilmpjes maken (van ook zware motoren) voor de winter. :+
 
Ach, uiteindelijk zegt het iets over de kijkers. Maar je kan er wel dik geld mee verdienen op YT.
Mijn onderwerpen (A1/A2) heeft eigenlijk ook een te kleine doelgroep, eigenlijk zou ik ook het zware spul moeten pakken.
Misschien nog eens wat extra uitlaatfilmpjes maken (van ook zware motoren) voor de winter. :+
Dit zegt inderdaad heel veel over het publiek. Maar hey, laten we eerlijk zijn: s*x sells. Kijk maar naar GoT en dat soort series. De eerste seizoenen waren "goed", later werd het "minder", omdat minder nudity erin voorkwam (en zeg me niet dat dat geen onderdeel is waarom de serie afgekraakt wordt, want het zal zeker meespelen). Datzelfde geldt gewoon voor YT. Zolang je binnen de perken van YT blijft, vind Google het prima. Opzicht zal voor A2 redelijk wat publiek zijn, toch? Qua A1 kan ik me voorstellen dat het lastiger wordt, maar voor A2 zijn toch heel wat motoren te krijgen. Nee, je zult niet makkelijk/geen 200 met die motoren kunnen rijden, maar laten we eerlijk zijn: waarom zou je? Gewoon kwaliteit leveren zonder aso te doen trekt ook publiek, in ieder geval betrouwbaarder publiek (dat blijft als je kwaliteit goed blijft maar de frequentie van uploaden minder). En grotere motoren kun je doen als je daar zin in hebt. Je kunt beter het kanaal opbouwen van A1/A2 naar A dan in één keer A en dan.. uh... ja. En nu? Want dat soort types hebben vaak de instelling "Ik wil geen A2 motoren rijden want meeeeeeeeh" en maken vervolgens 4 video's per jaar en verliezen subs door te roepen "A1/A2 motoren zijn geen echte motoren blahblahblah".

Wie is dit:?, ik vraag dit voor een vriend. :+

Ene Jaret Campisi. Je moet er maar "van gaan groeien". Daar zijn andere websites veel beter voor ;) .
 
Dit zegt inderdaad heel veel over het publiek. Maar hey, laten we eerlijk zijn: s*x sells. Kijk maar naar GoT en dat soort series. De eerste seizoenen waren "goed", later werd het "minder", omdat minder nudity erin voorkwam (en zeg me niet dat dat geen onderdeel is waarom de serie afgekraakt wordt, want het zal zeker meespelen). Datzelfde geldt gewoon voor YT. Zolang je binnen de perken van YT blijft, vind Google het prima. Opzicht zal voor A2 redelijk wat publiek zijn, toch? Qua A1 kan ik me voorstellen dat het lastiger wordt, maar voor A2 zijn toch heel wat motoren te krijgen. Nee, je zult niet makkelijk/geen 200 met die motoren kunnen rijden, maar laten we eerlijk zijn: waarom zou je? Gewoon kwaliteit leveren zonder aso te doen trekt ook publiek, in ieder geval betrouwbaarder publiek (dat blijft als je kwaliteit goed blijft maar de frequentie van uploaden minder). En grotere motoren kun je doen als je daar zin in hebt. Je kunt beter het kanaal opbouwen van A1/A2 naar A dan in één keer A en dan.. uh... ja. En nu? Want dat soort types hebben vaak de instelling "Ik wil geen A2 motoren rijden want meeeeeeeeh" en maken vervolgens 4 video's per jaar en verliezen subs door te roepen "A1/A2 motoren zijn geen echte motoren blahblahblah".



Ene Jaret Campisi. Je moet er maar "van gaan groeien". Daar zijn andere websites veel beter voor ;) .

Ik heb geen eens tijd om A er bij te pakken en bovendien; daarvan heb je tal van andere kanalen, websites, tijdschriften.
Met A1/A2 blijf ik nog redelijk uniek omdat de rest vaak alleen zegt 'is ook voor A2'. Ik laat dan zien hoe het met A2 rijdt.
En inderdaad, als je veel op A gaat rijden, is A2 saai. A1 vind ik nu al saai, maar dat pak ik er wel bij want dat levert toch echt wel de meeste views op. Wel veelal vanuit Azie, maar dat maakt niet uit. Dat loopt beter dan A2. Bij A2 moet je ook weer eigenlijk geen exoten rijden. De Triumph Street Triple S660 trekt minder dan bijv een Kawa Ninja 400 of 650. Denk vanwege de prijs. Heb nu een Aprilia Tuono 660 staan met A2-mapping. Supergaaf ding, maar weet niet hoeveel het op YT op gaat leveren aan kijkers. Maakt mij niet uit, ik heb weer wat unieks onder mijn kont en wat komt er een gruwelijk geluid uit die uitlaat! Ook wel weer een hele fijne motor voor A2, maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er geld voor hebben liggen als ze 20 jaar oud zijn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat ding loopt op vol vermogen, die moet helemaal lekker gaan met 95 pk.


Die vriendin van Jaret is niet lelijk ofzo, maar dan kijk ik toch liever naar de dames in bepaald soort films. :+
Maar sex sells idd, wat ik al zeg, als ze op de thumbnail een vrouw zien, klikken ze al aan. Behalve dan misschien bij de filmpjes van JoyceJoin. 8-)
 
Ik heb geen eens tijd om A er bij te pakken en bovendien; daarvan heb je tal van andere kanalen, websites, tijdschriften.
Met A1/A2 blijf ik nog redelijk uniek omdat de rest vaak alleen zegt 'is ook voor A2'. Ik laat dan zien hoe het met A2 rijdt.
En inderdaad, als je veel op A gaat rijden, is A2 saai. A1 vind ik nu al saai, maar dat pak ik er wel bij want dat levert toch echt wel de meeste views op. Wel veelal vanuit Azie, maar dat maakt niet uit. Dat loopt beter dan A2. Bij A2 moet je ook weer eigenlijk geen exoten rijden. De Triumph Street Triple S660 trekt minder dan bijv een Kawa Ninja 400 of 650. Denk vanwege de prijs. Heb nu een Aprilia Tuono 660 staan met A2-mapping. Supergaaf ding, maar weet niet hoeveel het op YT op gaat leveren aan kijkers. Maakt mij niet uit, ik heb weer wat unieks onder mijn kont en wat komt er een gruwelijk geluid uit die uitlaat! Ook wel weer een hele fijne motor voor A2, maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er geld voor hebben liggen als ze 20 jaar oud zijn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat ding loopt op vol vermogen, die moet helemaal lekker gaan met 95 pk.


Die vriendin van Jaret is niet lelijk ofzo, maar dan kijk ik toch liever naar de dames in bepaald soort films. :+
Maar sex sells idd, wat ik al zeg, als ze op de thumbnail een vrouw zien, klikken ze al aan. Behalve dan misschien bij de filmpjes van JoyceJoin. 8-)
Ik kan me ergens wel voorstellen dat exotische A2 motoren soms goed views trekken, omdat niemand videos ervan post? Dus als jij dan een video post, en mensen zoeken ernaar, zien ze jouw video. Daar klikken ze dan op, en dan gaan ze doorklikken omdat je kwaliteit leverde in die video? Exoten kunnen in je voordeel en nadeel werken.
Ik kan me wel voorstellen dat Japanse motoren wat meer bekijks trekken dan Europeanen. Waarom: Japanse motoren zijn toch wat bekender, en betaalbaarder.

Qua jouw Aprilia video: In de titel zetten "Aprilia Tuono 660 A2 Mapping" en mensen gaan zekers klikken, want "Wth is A2 mapping?". Gelukkig zijn sommige mensen niet zo slim en denken dat het een ultieme modificatie van de motor is :') . Je weet het nooit.

Je kunt natuurlijk ook zelf met je helm op en zwembroek aan een thumbnail maken met een "scheve" tekst erbij? Dan krijg je ook wel views, alleen niet zo'n heel serieus publiek ;) .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan