Het Grote Motovlog Topic Deel I

Op Motormeuk zeiken ze idd alleen maar af. Ik zet er niets meer op. Paar keer gedaan, het levert mij niet eens veel views op. Direct via Youtube search werkt beter, grotere userbase.
 
Ik vind het vooral grappig omdat Jur en Max regelmatig genoemd worden...

Hun viewer base is dan ook meerdere malen jonger (10-12 jarigen) die van zo'n soort content houden. Op MF zijn de mensen ook wel wat volwassener (zoals jij :+)
Die hebben dus een ander soort content nodig zoals "how to's" en verhalen etc..., ga ik er toch van uit ;)
Hij mag wel veel subs en views hebben, maar zijn content is helemaal niet mijn ding.
 
Hun viewer base is dan ook meerdere malen jonger (10-12 jarigen) die van zo'n soort content houden. Op MF zijn de mensen ook wel wat volwassener (zoals jij :+)
Die hebben dus een ander soort content nodig zoals "how to's" en verhalen etc..., ga ik er toch van uit ;)
Hij mag wel veel subs en views hebben, maar zijn content is helemaal niet mijn ding.

Denk het niet, eerder vanaf 16 jaar, de scooter hooligans.
Vanmiddag even een Vlog gekeken van @NonStoppie over waarom je NIET mee moet doen met een MEGA Ride out.
Trouwens nu we toch over jong publiek hebben, het viel me 1e paasdag op dat jongelui op A1 motoren veel herrie maken langs de Lek.
 
Delen jullie wel eens een film op motormeuk? Leek me leuk om een kijkje te nemen maar ik kan niet inloggen. Het moet toch kunnen met hetzelfde account als voor motor-forum?
vroeger wel eens.
Maar heb het idee dat nu motormeuk wat meer weggeduwd in een hoekje zit, langzaam stervende.

Dat en vol gegooid met filmpjes van 3 of 4 man xD
 
Morgen kan je er weer een nieuwe band onder gooien! :) Toch wel mazzel dat het dan in de buurt van je salaris is gebeurd.

Mijn goedlopende filmpje is nu aan het afzwakken. Heeft toch twee weken leuk gepresteerd, eindresultaat ongeveer 220.000 views en loopt nog langzaam op.
Nog nooit is een filmpje zo snel zo hard gegaan, kost meestal maanden voor het op 100.000 views zit. Denk dat een of ander algoritme er aan heeft meegeholpen of echt veel mensen zochten er naar. Door van alles en nog wat begint er hier zelfs een backlog te ontstaan met video's die ik nog moet maken.
 
Kan je dat stukje niet hier plaatsen met timestamp in de share? ;) Eindelijk eens een Nederlander zonder sterk Nederlands accent als hij Engels spreekt. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nee
Hij heeft een goed oog om je te spotten! Nu heb je natuurlijk ook weer niet heel veel X11 rijders. :)

Dat je niet je motor voor dat bromscootertje hebt geruild! :]
 
Heel slim! :)

Hmm.. dat copyright gebeuren van YouTube werkt nog niet helemaal perfect, moest toch weer 2x handmatig er achteraan (en dus ook zoeken).
Afgelopen week erg druk geweest voor mijn werk, dus nauwelijks tijd gehad voor Youtube of mijn website. Nu dus weer een berg inhalen. Gelukkig is het nog een beetje koud, dan is het wat minder erg om binnen daar mee bezig te zijn. :+
 
Toch wel handig, zo'n voorraadje tie-wraps bij je. :')_O- Niets aan overhouden zelf?

Met welke camera film je? En belangrijker; met welke bitrate exporteert je de video's richting YouTube? Want het lijkt erop alsof de bitrate een stuk hoger kan (of het moet een goedkoop ding zijn).
 
Toch wel handig, zo'n voorraadje tie-wraps bij je. :')_O- Niets aan overhouden zelf?

Met welke camera film je? En belangrijker; met welke bitrate exporteert je de video's richting YouTube? Want het lijkt erop alsof de bitrate een stuk hoger kan (of het moet een goedkoop ding zijn).

Nee alleen een stijve poot, maar dat is al weer over.

Ik film met een Drift Ghost X. En op m'n eigen PC zijn de orginele beelden veel scherper en minder blokkerig, maar snap niet zo goed wat Youtube ermee doet of op welke manier ik dan moet exporteren.
 
Zelf ook maar eens een filmpje gemaakt. T is geen vlog, maar toch wel leuk denk ik *D?



Nee alleen een stijve poot, maar dat is al weer over.

Ik film met een Drift Ghost X. En op m'n eigen PC zijn de orginele beelden veel scherper en minder blokkerig, maar snap niet zo goed wat Youtube ermee doet of op welke manier ik dan moet exporteren.

Leuk man en jammer van je valpartij, ik zag een hunebed voorbij komen, Drenthe dus..:t.
Is mij ook wel eens opgevallen als ik 1080p 60fps upload, bij 720p 30fps is het verschil veel minder, oplossing heb ik niet voor je.:X
 
Nee alleen een stijve poot, maar dat is al weer over.

Ik film met een Drift Ghost X. En op m'n eigen PC zijn de orginele beelden veel scherper en minder blokkerig, maar snap niet zo goed wat Youtube ermee doet of op welke manier ik dan moet exporteren.

Gelukkig maar. :)

Drift Ghost X, heeft wat moeite vaak met asfalt etc. op YouTube. Niet de beste cam qua beeldkwaliteit, maar hij kost dan ook weinig. Heb ze zelf ook liggen.
Je zou eens moeten kijken wat het bestand wat je naar YouTube stuurt als bitrate heeft. Als je Windows 10 hebt, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad details en daar zie je de bitrate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan