Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ging dat lekker met die klep? Lijkt me echt ruk. :)
Ben benieuwd hoeveel views je gaat halen. Ondertussen heb ik die van de nieuwste YZF-R125 erop gezet. Kijken of dat een beetje gaat lopen.
Ondertussen ook mijn kanaalnaam aangepast. Iets wat meer in het plaatje past van mijn korte filmpjes. Benieuwd of dat nog subscribers gaat kosten die even de nieuwe naam niet kunnen plaatsen. Daarom laat ik de avatar nog even gelijk en zet ik langzaam alles om. Nieuwe kanaaltrailer moet ik ook nog in elkaar zetten.
 
Ging dat lekker met die klep? Lijkt me echt ruk. :)
Ben benieuwd hoeveel views je gaat halen. Ondertussen heb ik die van de nieuwste YZF-R125 erop gezet. Kijken of dat een beetje gaat lopen.
Ondertussen ook mijn kanaalnaam aangepast. Iets wat meer in het plaatje past van mijn korte filmpjes. Benieuwd of dat nog subscribers gaat kosten die even de nieuwe naam niet kunnen plaatsen. Daarom laat ik de avatar nog even gelijk en zet ik langzaam alles om. Nieuwe kanaaltrailer moet ik ook nog in elkaar zetten.

Was ook wel vervelend. Eerste keer dat ik echt last ondervond van de klep.

Trailer naam viel me op vandaag ja.
Moest even twee keer kijken xD
 
Ja, niet zo gek. Zo'n klep is niet gebouwd voor hoge snelheden. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de top van die Katana. Je zou de eerste op internet zijn, dus ik zou zeggen; wacht niet te lang. Zeker als je de eerste bent kan dat ook nog subs opleveren en je zit nu dicht bij de 1000. Als de GSX-S1000 iets van 280+ km/u haalt, moet de Katana dat ook wel kunnen.
 
Ja, niet zo gek. Zo'n klep is niet gebouwd voor hoge snelheden. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de top van die Katana. Je zou de eerste op internet zijn, dus ik zou zeggen; wacht niet te lang. Zeker als je de eerste bent kan dat ook nog subs opleveren en je zit nu dicht bij de 1000. Als de GSX-S1000 iets van 280+ km/u haalt, moet de Katana dat ook wel kunnen.

Betaal je ook zijn boete en EMG 😁
 
Ja, niet zo gek. Zo'n klep is niet gebouwd voor hoge snelheden. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de top van die Katana. Je zou de eerste op internet zijn, dus ik zou zeggen; wacht niet te lang. Zeker als je de eerste bent kan dat ook nog subs opleveren en je zit nu dicht bij de 1000. Als de GSX-S1000 iets van 280+ km/u haalt, moet de Katana dat ook wel kunnen.

De volwaardige top haalde ik niet nee.
Zou ik de eerste zijn...

Misschien wat voor het weekend dus ;)
 
De volwaardige top haalde ik niet nee.
Zou ik de eerste zijn...

Misschien wat voor het weekend dus ;)

Oh, ik dacht de volledige top. Dat is namelijk ruk met die helm en waar in Nederland wil je veilig 280km/u rijden?
Dan moet je of 's nachts de snelweg op buiten de randstad of richting Duitsland overdags en dan verdomd goed opletten dat er niet weer iemand naar links komt met een slakkengang. Absoluut niet het risico waard, als je het mij vraagt en al helemaal niet zonder monetization. :P

In other news;
DJI komt volgende week met de DJI Osmo Action. Een actioncam met twee schermpjes, stabilisatie etc. volgens mij past er ook een externe mic op. 379 euro.
Ik blijf nog steeds bij mijn Drift, vanwege de draaibare lens en goede vorm voor op de helm.

Dit weekend hoop ik ook nog even tijd te hebben om wat Short Ride video's te maken van de Z125, Ninja 125, Z400 en NMAX 155. Heb het wel opgenomen, maar nog niet aan toegekomen. Werd op de Z125 of Ninja 125 nog linksom ingehaald door een Puch of Tomos die later nog weer door rood schoot tussen de auto's door. :+ Ook dat soort filmpjes willen nog wel eens aardig bekeken worden.
 
Ik heb trouwens sinds een paar dagen 350 subs in totaal!
Morgen wordt er ook een nieuw filmpje gelaunched (samen met een andere motovlogger) die ik van school ken.
't is wel leuk gemonteerd al zeg ik het zelf :P
Was ook de eerste keer dat ik op een Ninja 300 reed (maar voor een klein stukje). Toffe fiets! Weegt praktisch niks en kon met beide voeten plat op de grond!
 
In other news;
DJI komt volgende week met de DJI Osmo Action. Een actioncam met twee schermpjes, stabilisatie etc. volgens mij past er ook een externe mic op. 379 euro.
Ik blijf nog steeds bij mijn Drift, vanwege de draaibare lens en goede vorm voor op de helm.

Ben benieuwd wat het doet in het veld.
Klinkt veel belovend.
 
Ben heel benieuwd naar de mogelijkheid van het verbinden met een externe microfoon. Als dit eens universeel kan ga ik het overstappen wel overwegen. Net als nu met de GoPro 7. Die adapter is niet te krijgen, te groot en te duur. Anders was ik al wel overgestapt van mij Hero 4.
 
Ben heel benieuwd naar de mogelijkheid van het verbinden met een externe microfoon. Als dit eens universeel kan ga ik het overstappen wel overwegen. Net als nu met de GoPro 7. Die adapter is niet te krijgen, te groot en te duur. Anders was ik al wel overgestapt van mij Hero 4.

Schijnt in elk geval een goedkopere adapter te zijn.
Kleiner in formaat.

Wel het probleem met de behuizing, zelfde als GoPro.
 
Ik heb trouwens sinds een paar dagen 350 subs in totaal!
Morgen wordt er ook een nieuw filmpje gelaunched (samen met een andere motovlogger) die ik van school ken.
't is wel leuk gemonteerd al zeg ik het zelf :P
Was ook de eerste keer dat ik op een Ninja 300 reed (maar voor een klein stukje). Toffe fiets! Weegt praktisch niks en kon met beide voeten plat op de grond!

En nu al zelfs 351, zie ik op SocialBlade! :)
Ben benieuwd naar het filmpje. De Ninja 300 is zeker leuk. Binnendoor niets mis mee, op de snelweg mag het wat sterker (al hoeft dat om legale snelheden te halen niet). Moet je voor de gein eens op een Ninja 400 rijden, dat is net even een stukje krachtiger. Binnendoor heb je niet meer nodig in principe. Op de snelweg mag het van mij persoonlijk wat laagtoeriger. Die zit op 7500 tpm bij 120km/u, met mijn 650cc zit ik op 5500 tpm.

Ik hoop binnenkort de 12.000 subs aan te tikken, nog 143 stuks te gaan. Wel afgelopen week de 14 miljoen views gepasseerd, maar de laatste 30 dagen had ik al 831.000 views gegenereerd, dus dat is een aardig aandeel van het totaal. TWAAP deed het de afgelopen maand wel een stuk beter, 1.4 miljoen views (8 miljoen in totaal). Die gaat mij binnen een jaar nog wel inhalen qua totaal views en waarschijnlijk ook die 100k subs aantikken. :Y
 
Toro reclame kanaal:P

Dat valt wel mee toch? En moet ze zelf weten. Ik heb ook reclame op mijn website en in mijn videootjes reclame van Drift en een eventuele dealer waar een motor vandaan komt. Of in de video affiliate links naar producten (een aardige manier een centje te verdienen als je nog geen monetization hebt bijv). Maar wat me op haar kanaal wel opvalt is dat thumbnails écht belangrijk zijn. Foto's met kont of vrouwenlijf worden echt een stuk vaker aangeklikt. GVD wat zijn mannen sneu en simpel. :') Stelletje incels. _O-

Wat ga ik verder dit weekend doen? Wachten op het filmpje van Meifesto over de Katana. :P

Ohja en verder heb ik 110km/u gereden op mijn Suzuki Address 110 van 2018, wat me bij de demo van de importeur een paar jaar terug niet was gelukt. Die misschien ook nog online zetten. Beetje jammer dat toen de weg wat omhoog liep, de snelheid direct inkakte. :+ Maar 110km/u is wel indrukwekkend voor een 113cc luchtgekoeld CVT-blokje. Ik denk ook niet dat ik het ooit weer aan ga tikken. Wil sowieso op zoek naar een motorscooter voor erbij met ietsje meer pit. Kut-NMAX155 die veel te lekker reed. Nadeel van elke keer op het nieuwste van het nieuwste rijden.
 
Wat ga ik verder dit weekend doen? Wachten op het filmpje van Meifesto over de Katana. :P

Kleine change of plans.
Wel een katana video, maar niet wat je verwacht.

Tijdsdruk was de afgelopen dagen best groot.
Nu gauw vertrekken voor de meet & Ride.
En morgen nog "even" naar Zandvoort en terug.
Dus blijft weinig weekend over ;)
 
Ik heb iets gezien met een oude CB. :)

Hier ondertussen bezig met het verslag van de Yamaha NMAX 155 en ondertussen ook nog wat short ride video's van de Z125, Ninja 125 , Z400 en NMAX 155.
Dat vinden mensen ook nog wel leuk om te zien, gewoon een stukje rijden met een nieuwe motor zonder gelul. En als ik het toch heb liggen voor dat ik het wegflikker, kan ik het nog even online zetten, al dan niet geknipt en geschoren, natuurlijk..

Binnenkort komt weer wat zwaarder spul langs in de vorm van 650cc en 750cc, want het moet natuurlijk wel interessant blijven. :+
Verder nog druk aan het bedenken wat ik een beetje na augustus wil testen. Het nadeel is dat ik het echt op 35kW wil laten zetten en dat lukt niet altijd of de focus ligt bijv. op een ander model bij een importeur.
 
Nee, veel werk, weinig vrije tijd :P
Veel dingen ook meegemaakt, maar zijn eerder dingen van ver ofwel zit ik in't koekblik.
Kan op de snelweg lekker tuffen met +150km/h omdat er geen politie/volk/trajectcontrole/mobiele flitsers zijn, dus maak je ook niet zoveel mee als je de snelste bent op de weg ;)
 
Tijd voor wat meer vrije tijd! Al heb ik ook niet zo veel hoor, elke avond anderhalf uur, misschien twee uur en die spendeer ik regelmatig aan mijn website en YT-kanaal. Dus eigenlijk geen vrije tijd over, maar daar kies ik zelf voor. Voordeel is dat als ik ff geen zin heb, ik er ook niets aan doe.

Trajectcontroles, daar krijgen wij er steeds meer van. Op een gegeven moment is straks een 300cc'er genoeg. :]
Ondertussen ben ik hier en daar wat dingetjes aan het verzamelen voor weer een videootje over anderen in het verkeer. Daar komen atlijd van die lekkere negatieve reacties op. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan