Het Grote Motovlog Topic Deel I

het moment was er gisteren dan toch echt.
1000 subcribers.
Vanochtend even terug gevallen op 999, maar vlak voordat de video online kwam weer 1000 :)

Dus een speciale video was wel nodig.
En die mag ook wel gedeeld worden, als uitzondering :)


 
@Meifesto Hieperdepiep, HOERA! En nu dan 4000 uren aan beeld en het geld stroomt binnen. Gouden kettingen, Rolex horloges, vakantiereizen, privé jets, veel mooie vrouwen, drank, drugs, motoren.. you name it. Je bent er bijna! :+
 
@Meifesto Hieperdepiep, HOERA! En nu dan 4000 uren aan beeld en het geld stroomt binnen. Gouden kettingen, Rolex horloges, vakantiereizen, privé jets, veel mooie vrouwen, drank, drugs, motoren.. you name it. Je bent er bijna! :+

Die laatste drie zullen we maar niet combineren.
Die ervoor misschien wel, dan gaan de views wat sneller xD
 
@ZXRH88 Een GoPro Hero Session zal voor jou iets zijn. Klein en fijn, maar goede kwaliteit. Geluid is wat minder maar voor een Circuitdag is dit wel goed genoeg :)

@rodie86 Externe microfoon is toch wel de beste oplossing, anders een "deadcat" op je microfoon plakken?

@ZXRH88 Hero session 2 is verbazingwekkend goed met windruis. Zelf wel eens een geplaatst in de luchtinlaat van een BMW S1000RR op het circuit.

@rodie86 Zoek even op een "gopro windcap" Ik gebruik het normale Gopro hoesje, maar dan met sleuven in de achterdeur. Daar heb ik zo'n vierkante windvanger opgeplakt. Zelf geen ervaring met zo'n spons die je over je Gopro schuift, maar ik zie dat ook wel werken.
 
@rodie86 Zoek even op een "gopro windcap" Ik gebruik het normale Gopro hoesje, maar dan met sleuven in de achterdeur. Daar heb ik zo'n vierkante windvanger opgeplakt. Zelf geen ervaring met zo'n spons die je over je Gopro schuift, maar ik zie dat ook wel werken.

Thnx, heb wat spullen besteld bij Ali om te testen. Ben benieuwd.
 
Ik heb vandaag een GoPro Hero 6 black gekocht. Beetje mijn contentkwaliteit verhogen, en met gebruik van ND filters mijn footage wat interessanter maken met de bekende "schaaf motion blur" :) Zowat 50km/h rijden en het lijkt alsof je 100 rijdt *D

Wat heb ik vandaag dus allemaal gekocht:
- GoPro Hero 6 Black (tweedehands)
- Microfoon adapter
- Alu case voor de GoPro met 52mm lensadapter
- een setje met ND, polarisatie en UV filters.

Maar waarom precies?
Mijn Sony AS300V heeft geen kuren, integendeel, die werkt goed, maar ik mis de "aftermarket parts" voor de sony action cams.
Daarnaast vind ik dat de AS300V een "basic" model is, waarbij de Hero 6 Black de zogenaamde "pro mode" en "superview" heeft. Daarnaast kan de Hero 6 black ook 4K filmen, wat mijn ASV300V niet kan :') Daarbijkomend is er ook nog ook de mic settings die je kan aanpassen, wat dus wel enorm handig is voor mijn "plethora" aan microfoons.
 
Wat moet je met 4K als de meeste kijkers kijken op een smartphone? Ik blijf erbij dat ik liever een hogere bitrate heb dan een hoge resolutie.
Hoge bitrate bij 1080P, 60 fps en ik denk dat de meesten tevreden zijn.

Check je YouTube analytics eens en kijk eens over het afgelopen jaar naar het percentage gebruikers van smartphone, computer, overig enz.
Ben benieuwd hoe dat bij anderen is, niet alleen bij jou CDA441.

Bij mij;
Smartphone 71.3%
Computer 18.2%
Tablet 6.2%
TV 3.4%
Game console 0.7%

Dit is over 6 miljoen views de afgelopen 365 dagen. Bijna 4,5 miljoen views via smartphone.

Maar een GoPro 6 geeft een prachtig plaatje en je hebt idd heel veel accessoires. Voor mijn Drift camera's zijn er ook geen accessoires buiten die van Drift om.
Blijf het jammer vinden dat GoPro geen bulletcams maakt met draaibare lens en een langere accuduur.
 
Bij mij;
Smartphone 71.3%
Computer 18.2%
Tablet 6.2%
TV 3.4%
Game console 0.7%

365 dagen:
Computer : 44,7%
Mobiele telefoon : 34,3%
Tablet : 10,0%
T v : 9,6%
Gameconsole : 1,3%

Niet te slecht dus.
Tv verbaasd me wel, zo goede kwaliteit geeft mijn oude drift niet xD
 
Ik heb vandaag een GoPro Hero 6 black gekocht. Beetje mijn contentkwaliteit verhogen, en met gebruik van ND filters mijn footage wat interessanter maken met de bekende "schaaf motion blur" :) Zowat 50km/h rijden en het lijkt alsof je 100 rijdt *D

Dat en goede ND filters zijn redenen waarom een gopro nog wel als optie aanwezig is, mocht er ooit geld zijn voor een nieuwe ;)
 
365 dagen:
Computer : 44,7%
Mobiele telefoon : 34,3%
Tablet : 10,0%
T v : 9,6%
Gameconsole : 1,3%

Niet te slecht dus.
Tv verbaasd me wel, zo goede kwaliteit geeft mijn oude drift niet xD

Wow, wat een verschil! Blijkbaar nog genoeg mensen op een PC bij jou. Op TV zien de oude Drift video's er helemaaln iet slecht uit hoor. Slechter op PC dan op TV op de een of andere manier. :)
 
@Monomuis Heb 'm niet speciaal voor 4k gekocht ;) Pc kan het niet aan, 1080 is de shit :)
Mijn zelfbouw rig ziet er ook te gek voor woorden uit en ik word daardoor veel nagestaard :')

Bij mij laatste 365 dagen bij 23.836 views:
Computer : 37.6%
Mobiele telefoon : 36.4%
Tablet : 13,0%
Tv : 11,2%
Gameconsole : 1,6%

Dan kan ik mijn AS300V gebruiken als tweede cam en kan ik mijn AZ1 op pensioen sturen. Die heeft het wel verdient :)
 
Ook mijn stats even opgezocht:

In totaal aantal views afgelopen 365dagen: 25.063
Mobile phone: 55.8%
Computer: 28.2%
Tablet: 9.8%
TV: 4.7%
Gameconsole: 1.4%
 
Had hier iemand al een 360 camera in gebruik? Ik zie geregeld toch wel toffe resultaten. Vooral dan die waarvan je de motor in zijn geheel ziet rijden en ze dan tijdens de montage gebruik maken van het kunnen veranderen van de kijkhoek.
 
Jullie hebben toch meer mensen die op een computer kijken. Wellicht komt het bij mij zo hoog omdat ik veel verkeer ook uit Azie heb en daar hebben ze vaker geen computer maar wel een smartphone.

@Hans2183 ; @Lemmy heeft een 360-cam en speelt er af en toe mee op zijn kanaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan