Je moet dan inderdaad naar de dealer toe en gebruik maken van demodagen. Zo heb ik de YZF-R125 onverwachts meegenomen op een demodag. Niemand wilde 'm rijden. "Mag ik 'm dan een uurtje mee zonder mee te rijden met de groep? Tank ik 'm ook weer vol." Was geen probleem. Ik kende de zaak daar ook al vele jaren, ook nog van twee verhuizingen daarvoor. Resultaat? Al meer dan een half miljoen views in een paar weken tijd.
Als iedereen bij de importeurs zou aankloppen, is er voor de motorbladen en de grotere kanalen/websites geen ruimte meer om een motor mee te nemen en dan gaat de importeur de vereisten aanscherpen. Nu beschouw ik mijn kanaal niet als groot, maar mijn website is voor de jongens en meisjes met een licht rijbewijs toch wel één van de bekendere. Maar in mijn specifieke geval wil ik dus liever zo weinig mogelijk bij dealers rijden, al ontkom ik er ook niet altijd aan. Voor elke beginner moet je op die manier het wel doen en zo ben ik ook begonnen. Mijn website bestaat nu 12 jaar, vanaf 2013 ben ik pas bij importeurs wezen aankloppen en dat ging toen ook niet overal van harte. Maar heb je er een paar die mee willen werken, dan gaan grotere ook eerder overstag. Maar dan heb je inmiddels ook al wel wat opgebouwd. Ik had dus al ruim 5 jaar die website.
En dan zit je nog met het algoritme van YouTube. Meifesto heeft een paar van mijn tags gebruikt bij een video met een topsnelheid en dan zou je verwachten dat dat werkt, maar na 4 maanden staat de teller op 279 views. Het kan zijn dat de motor niet echt interessant is voor het grotere publiek, maar dat algoritme zorgt er voor dat kanalen met meer subs toch beter gepusht worden, denk ik. Bij mij is weer het nadeel dat er weinig mensen abonneren, maar er wel veel kijken.
Zit nu op 17 miljoen views met 15.500 subs. Die 17 miljoen views hebben sommige kanalen met 100k subs nog niet eens.
Anyway, voor de beginners dus toch dealers bezoeken, demodagen doen (al hoop ik dan niet dat je met een groepje mee moet rijden), motoren een dag huren en schaf eens wat artikelen aan en film daar wat over. Maar goed, dat kost geld en zo lang je geen geld ontvangt van YouTube is er ook minder geld om dingen te kopen. Of toch gaan gamen of pranks uithalen en daar een groot kanaal mee maken. Maar ook dat lukt niet meer.
Vroeger was het leven makkelijker.
Als iedereen bij de importeurs zou aankloppen, is er voor de motorbladen en de grotere kanalen/websites geen ruimte meer om een motor mee te nemen en dan gaat de importeur de vereisten aanscherpen. Nu beschouw ik mijn kanaal niet als groot, maar mijn website is voor de jongens en meisjes met een licht rijbewijs toch wel één van de bekendere. Maar in mijn specifieke geval wil ik dus liever zo weinig mogelijk bij dealers rijden, al ontkom ik er ook niet altijd aan. Voor elke beginner moet je op die manier het wel doen en zo ben ik ook begonnen. Mijn website bestaat nu 12 jaar, vanaf 2013 ben ik pas bij importeurs wezen aankloppen en dat ging toen ook niet overal van harte. Maar heb je er een paar die mee willen werken, dan gaan grotere ook eerder overstag. Maar dan heb je inmiddels ook al wel wat opgebouwd. Ik had dus al ruim 5 jaar die website.
En dan zit je nog met het algoritme van YouTube. Meifesto heeft een paar van mijn tags gebruikt bij een video met een topsnelheid en dan zou je verwachten dat dat werkt, maar na 4 maanden staat de teller op 279 views. Het kan zijn dat de motor niet echt interessant is voor het grotere publiek, maar dat algoritme zorgt er voor dat kanalen met meer subs toch beter gepusht worden, denk ik. Bij mij is weer het nadeel dat er weinig mensen abonneren, maar er wel veel kijken.
Zit nu op 17 miljoen views met 15.500 subs. Die 17 miljoen views hebben sommige kanalen met 100k subs nog niet eens.
Anyway, voor de beginners dus toch dealers bezoeken, demodagen doen (al hoop ik dan niet dat je met een groepje mee moet rijden), motoren een dag huren en schaf eens wat artikelen aan en film daar wat over. Maar goed, dat kost geld en zo lang je geen geld ontvangt van YouTube is er ook minder geld om dingen te kopen. Of toch gaan gamen of pranks uithalen en daar een groot kanaal mee maken. Maar ook dat lukt niet meer.
Vroeger was het leven makkelijker.