Het Grote Motovlog Topic Deel I

20191122_184006.jpg


Gisteren een beetje zitten knutselen en vandaag in gebruik genomen voor het testen.
De nieuwe firmware update van Gopro heeft er blijkbaar voor gezorgd dat de video niet meer uit sync raakt met het geluid :)
Gewicht is nu ook gebalanceerd dus is het alsof ik geen camera op mijn helm heb gemonteerd.
 
Vertel eens, waar kijken we naar?

Full spec list:
- Schuberth C3 Basic (in de zomer zit er een Iridium vizier op)
- Cardo Freecom 4+
- GoPro Hero 7 Black + Telesin ND4 clip-on filter
- GoPro Mic adapter met custom "sugru" montageplaatje
- Zelfbouw "Sena 10S" microfoon (2.5mm omgebouwd naar 3.5mm jack)
- 180° USB-C kabel (custom coiled)
- Rear mount Anker PowerCore 10000PD (10 000mAh) powerbank met custom "sugru" montageplaatje

In het kort: dit is mijn helm die ik elke dag gebruik :)
Voor filmpjes te maken, voor observatie, etc, etc.
 
Oh kijk nou:
Hi,
I'm Cole from V-SYS Technology which the company is committed to the design and production of 2CH motorcycle dash cam system.
I noticed you are professional about motorcycle on MF, so are you interested to review our dash cam?

Product details: US $141.7 25% OFF|SYS VSYS P6 P6F WiFi Motorcycle DVR Motorbike Camera Reorder Dual Full HD 1080P 2.0'' LCD Full Body Waterproof Dash Cam on AliExpress
Videos:

Regards.
Cole
Regards.
Cole
SHENZHEN V-SYS TECHNOLOGY CO.,LTD.
sys12@szv-sys.com
 
Hebben we het pasgeleden nou over edit software gehad? Weet iemand nog op welke pagina? M'n broer is zoekende en ik wou het hele verhaal nog eens teruglezen.
 
Dat soort berichten ken ik. Als je het doet, wel afspreken dat zij de importkosten betalen. Denk dat dit soort verzoeken zullen toenemen in de toekomst.
 
Hebben we het pasgeleden nou over edit software gehad? Weet iemand nog op welke pagina? M'n broer is zoekende en ik wou het hele verhaal nog eens teruglezen.

Ik gebruik Magix Video Deluxe (en dan Plus of Premium versie); Ultrasnelle videobewerking - met MAGIX video deluxe
Je kan een demo downloaden. Ik meen dat alle functies aanwezig zijn, maar je kan maximaal 3 minuten exporteren oid.

Maar je hebt ook bijv. een gratis pakket als Davinci Resolve.


Voornamelijk van kleinere bedrijven die hopen op een snelle naambekendheid verwacht ik.

Bijna gratis reclame, want ze betalen je geen geld voor je werk. Ze geven je de camera gratis, dus enkel kosten van het product. Goedkoper reclame maken kan bijna niet. Doen ze in een motorblad een reclame, dan zijn ze voor één uitgave al snel 1500-2000 euro kwijt.
 
Ik gebruik Magix Video Deluxe (en dan Plus of Premium versie); Ultrasnelle videobewerking - met MAGIX video deluxe
Je kan een demo downloaden. Ik meen dat alle functies aanwezig zijn, maar je kan maximaal 3 minuten exporteren oid.
Gebruik ook Magix,.



Bijna gratis reclame, want ze betalen je geen geld voor je werk. Ze geven je de camera gratis, dus enkel kosten van het product. Goedkoper reclame maken kan bijna niet. Doen ze in een motorblad een reclame, dan zijn ze voor één uitgave al snel 1500-2000 euro kwijt.
Ja, is ook slimme marketing ;)

Kijken naar de Insta360, paar camera's weg gegeven en een top sale volgde vanzelf.
 
Kreeg onderstaande vanmorgen in de mailbox. 119.340 uur is toch 4972 dagen, dus 13,5 jaar wat men gekeken heeft.
Het is jammer dat ik niet wat van die uren kan doorschuiven naar mijn andere kanalen of naar andere mensen die wel de 1000 subs hebben gehaald, maar niet de 4000u. 7091 subs.. doel voor volgend jaar: kont laten zien. 😲 *O*8-)

YouTube-MotoSnax-2019.JPG
 

De Belgen moeten de camera registreren ivm privacy-wetgeving. En verder dus gewoon lekker blurren, voor zo ver je kentekens kan zien. In Belgie heb je een kentekenplaat op persoon, in NL op een voertuig. Beetje van de zotte om je camera te moeten registreren en 's avonds alle beelden te gaan verwijderen als er niets is gebeurd. Moet een buitenlander in België ook zijn camera registeren als ie op doorreis is? :+
 
Pas voor het eerst de Gopro meegenomen op de motor. Heb wel wat jaartjes ervaring met gopros, en zit nu op mn 3e (Hero7 black), maar nog niet met het filmen op de motor. Iemand al ervaring met het monteren van je gopro op het schouderhengels van je rugtas?

Geeft super stabiel beeld en een mooi overzicht van motor en omgeving voor zover ik het nu gezien heb. Hieronder een screenshot uit een filmpje. Als er interesse is naar de beelden zal ik is kijken of ik het 1 en ander kan uploaden.

VideoCapture_20191227-171808.jpg


Guido
 
Ik heb 't een keer met snowboarden geprobeerd, dat viel zwaar tegen. Maar dat beweegt ook veel meer.

Wat mij waarschijnlijk op de lange duur zou storen, is het feit dat de camera uit het midden zit. Kun je niet gewoon een chest mount ergens vandaan halen? Ik heb de mijne destijds bij de Action gekocht voor een paar euro, het hoeft geen klauwen te kosten. En als je een rugzak kunt dragen, lukt een chest mount ook.
 
Ik heb 't een keer met snowboarden geprobeerd, dat viel zwaar tegen. Maar dat beweegt ook veel meer.

Wat mij waarschijnlijk op de lange duur zou storen, is het feit dat de camera uit het midden zit. Kun je niet gewoon een chest mount ergens vandaan halen? Ik heb de mijne destijds bij de Action gekocht voor een paar euro, het hoeft geen klauwen te kosten. En als je een rugzak kunt dragen, lukt een chest mount ook.
VideoCapture_20190409-164856.jpg


Met snowboarden zet ik m bijna altijd op een stikkie. Maar de Gopro zelfs stabiliseert het beeld al vrij goed. Ik heb geen storende trillingen op het beeld, en een chestmount is wel weer iets extra's om mee te nemen en te dragen terwijl ik wel bijna altijd al een tas om heb.
 
Volgende keer neem ik een stick mee. En m'n 360 8-)

(nu hopen dat ik ooit nog eens aan snowboarden toe ga komen)
 
Ook leuk, van die lui die je kanaal vinden op YouTube en dan phishing berichten gaan sturen, in de hoop dat je met je gegevens gaat inloggen. :P

1578424650156.png


Als je er op klikt en inlogt, heb je het verdiend ook.
 

Bijlagen

  • 1578424602582.png
    1578424602582.png
    9,7 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan