Het Grote Motovlog Topic Deel I

Ik ben donderdag en zondag op de beurs, had al een kaartje en kwam er toen achter dat ik donderdag als nieuwe rijder gratis mocht... Na flink wat uitstellen en prive omstandigheden ga ik nou toch meer eens starten met proberen te vloggen (in ieder geval tijdens het rijden). Het zou toch zonde zijn als ik mn spullen er niet minimaal 1 keertje voor zou gebruiken 😂

Mochten er mensen donderdag vanuit de richting Rotterdam rijden (of er ergens in de buurt) kunnen we altijd samen rijden, als daar animo voor is.

Daarnaast, hebben mensen nog tips voor de content van de eerste video (van hopelijk vele)?
 
Net op gezocht, maar inderdaad, foetsie.
Geen idee waarom.

Niet alleen YouTube en Instagram maar ook z'n account hier is hernoemd en alle posts zijn één-voor-één verwijderd.

Dat kan ik slecht rijmen met het feit dat hij afgelopen weekend nog trots z'n nieuwe motor presenteerde en het enthousiasme waarmee hij z'n kanaal leek te onderhouden.

Hoop dat alles oké is - voor mij was zijn kanaal een enorme motivatie om te overwegen ook m'n rijbewijs te halen en gezien de 2700 subscribers ben ik vast niet de enige. Take care, dude!
 
(Misschien heeft) hij heeft een nieuwe roeping gevonden. 😁
Beetje raar wel idd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staan nog wel videos op YouTube, maar de nieuwste is van 8 maanden geleden. Misschien is hem een zak met geld geboden om te stoppen? :)
Maar wel apart idd, net nu hij die KTM heeft. Ook heeft hij het aantal views uitgezet. Het gaat van 574k views naar 0 sinds vandaag.

edit; correctie, nu tot 2 weken terug dat ik ze zie.
 
Yes. Wilde toevallig gisteren opzoeken welke KTM hij proef gereden (en uiteindelijk gekocht) had. En toen zag ik tot mijn verbazing dat zijn heel kanaal leeg was. Nu staan weer gewoon videos online maar, zoals eerder aangegeven, tot en met twee weken geleden.

Misschien issues met YouTube. Je weet nooit wat ze zich in Amerika in hun hoofd halen.
 
Yes. Wilde toevallig gisteren opzoeken welke KTM hij proef gereden (en uiteindelijk gekocht) had. En toen zag ik tot mijn verbazing dat zijn heel kanaal leeg was. Nu staan weer gewoon videos online maar, zoals eerder aangegeven, tot en met twee weken geleden.

Misschien issues met YouTube. Je weet nooit wat ze zich in Amerika in hun hoofd halen.
Ja, kan met YouTube te maken hebben, maar dat verklaart niet dat op alle andere social media kanalen ook niks meer te vinden was. Gehackt misschien?

Ik wou z'n review over de F650 eens terug kijken omdat ik een proefrit ging maken, maar kon ook niks meer vinden.

Hopelijk is hij iig zelf oké
 
Was ook leeg.

Dan heb ik waarschijnlijk speciale rechten ofzo, ik bleef ze zien. :P
Maar YouTube staat los van Instagram, dus er is wel iets gaande. Of wel gehacked, maar dan zou hij voor Insta hetzelfde mailadres en wachtwoord gebruiken. Dat hoop ik niet voor 'm. En hij was natuurlijk ook niet bij de Influencermeeting op de Motorbeurs.
 
Hoe was dat ? ik heb jullie er al eerder over gehoord.

Ik ben geen influencer, laat staan motovlogger, dus ik weet het niet. :) Ik was er ook niet bij, moest onverwachts werken dit weekend.
Gelukkig komt daar 50% toeslag bij kijken, dus dat is weer extra geld voor de motor. :P
 
Hoe was dat ? ik heb jullie er al eerder over gehoord.

Tja, sommige van de instagram dames hadden wel wat fans aanwezig, maar ja, met easy 20K en meer followers moet dat wel lukken natuurlijk.
Voor de youtubers was het een goed excuus om elkaar eens in het echt te zien xD
Denk ook niet dat de meeste zich aangesproken voelde als infleuncer zijnde ;)

Dus voornamelijk gezellig, en dat is belangrijk ;)
 
Kom op nou, motovloggers beïnvloeden (=influence) kijkers, vooral jeugdige wanabee motorrijders (vloggers). 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan