Ik heb proefgereden op een NC750X en de NC750S. Het is de S geworden voor mij. Op de X zoveel tubulentie om mijn hoofd en bij de S niet.Thanks voor alle reacties! Klinkt allemaal positief. Ben erg benieuwd hoe zoiets nou in het echt rijdt.
We gaan het meemaken lady, ik wil overstappen omdat ik woon-werk met de motor wil gaan rijden dus comfort vind ik best belangrijk. Na wat speuren lijkt ook de versys 650 een geode optie. Hopelijk kan ik binnenkort beide eens aan te tand voelen.
Rijd maar eens met zo'n versys, maar wel na het rijden van een Honda NC...... Bij motoport zelhem paar jaar geleden met zo'n apparaat gereden, na 200 meter bij de zuivelfabriek wist ik het al:We gaan het meemaken lady, ik wil overstappen omdat ik woon-werk met de motor wil gaan rijden dus comfort vind ik best belangrijk. Na wat speuren lijkt ook de versys 650 een geode optie. Hopelijk kan ik binnenkort beide eens aan te tand voelen.
stalen remleidingen voor de 2016 nc abs zijn onderweg uit Italiëbrembo rem pomp ligt al een tijdje in de garage te wachten, hyperpro voor vering wordt binnenkort besteld kunnen we van de winter even sleutelen om die voorkant wat beter te krijgen
Op maat laten maken voor de x? En welk merk?
Lekker bezig van de winter. Top. Zakt ie ook niet zo ver in. Goede keus.
Groet
Vorige maand Dunlop Roadsmart 3 laten erop zetten. Wat een verschil met de afleveringsbanden van Dunlop op de nieuwe motor. Ik heb er toch nog ruim 14000 km gereden met Dunlops. Achteraf zou ik het niet meer doen en zeker eerder andere banden erop zetten. Met de DRS3 eronder is motor rijden geweldig, de bochten kan je sneller nemen en het geeft direct een goed gevoel. De eerste 100 km rustig gereden maar dat is moeilijk als de banden je betrouwbaar geven. Nu na 1000 km is motor rijden voor mij bijna net zoals ik in een auto rij en dat ook bij regen. Ik ben benieuw hoeveel km ga maken met deze DRS3.Tot slot is motor rijden toch nog een dure hobby als je iedere jaar banden en onderhoud moet doen.
Gisteren door een autobanden gewicht gereden, zo een langwerpige clip-on. Nouja ding ging dwars door de band heen.
Maar ben er wel achter gekomen dat je gevarenlichten aanblijven als je de het contact uitzet nadat ze al aanstonden! Wel handig feitje om te weten.
Ik ben ondertussen ook eens aan het kijken naar een nieuwere motor en heb een aantal vraagjes over de NC750X (e.v.t de DCT editie) Op het moment rijd ik op een CBF600 en deze motor bevalt op zich prima maar ik wil graag een motor met meer koppel onderin. Ik rijd amper snelweg en vind het fijn om de motor laagtoerig te laten rijden en hem af en toe eens open te trekken bij het uit een bocht accelereren. is de NC750X dan geschikt of zal deze snel gaan vervelen?
Ik zoek alleen power van 0 > 80-90km/u .. daarna maakt het niet meer uit, hoe zit het met de acceleratie van de Honda NC? is deze vlot genoeg?
Ik heb een NC750 D Integra van dit jaar en zou graag een wat donkerder (en wat meer) geluid uit de uitlaat willen hebben, welke aftermarket uitlaat adviseren jullie?
ik heb alleen een de-cat pijp erop gezet, het geluid is net mooi zo
Je rijdt zonder einddemper begrijp ik