Ik heb zelf in Augustus nog een 2017 Honda X Dtc aangeschaft voor 9000 euro met 500 km op de teller.Tjonge. Ik zag net de prijslijst van Honda voor 2018.
Wij kochten eind 2015 een nieuwe NC750X DCT voor nog geen 8000 euro. in 2018 moet een nieuwe NC750X DCT 10.558 euro kosten. Dat gunstig geprijsde is er ook wel af.
De X is bijna 1000 euro duurder dan de S. Kwestie van vraag en kunstmatig aanbod?
Tjonge. Ik zag net de prijslijst van Honda voor 2018.
Wij kochten eind 2015 een nieuwe NC750X DCT voor nog geen 8000 euro. in 2018 moet een nieuwe NC750X DCT 10.558 euro kosten. Dat gunstig geprijsde is er ook wel af.
De X is bijna 1000 euro duurder dan de S. Kwestie van vraag en kunstmatig aanbod?
Dat start /stop systeem is me dat niet waard hoor en ook maar betrekkelijk als je niet veel in de stad rijd,je betaald nu dus al vooraf eigenlijk qua besparing
Beetje vreemd ;ik lees net in de Maxx Moto dat de NC 750 S uit het gamma is gehaald,er staat niet bij of het ook de Dtc uitvoering betreft.
Toch nogsteeds groot liefhebber van de S versie hoor! Snap het gebruik gemak van de X, alleen dat overtreft voor mij niet de liefde voor de looks van de SZou mijn nix verbazen van de S. [dct].
Daar zijn er in 4 jaar idd niet bijsterend veel van verkocht tov de x. Je ziet
veel meer x en rijden.
Helemaal mee eens! Heb dit voorjaar een S gekocht, overjarig van 2015, 0 km dus, voor 6100,= euro'sToch nogsteeds groot liefhebber van de S versie hoor! Snap het gebruik gemak van de X, alleen dat overtreft voor mij niet de liefde voor de looks van de S. Heb hem trouwens voor woon werk zonder dct.
Tof om te horen! Vandaag met de wind ook weinig last gehad.Helemaal mee eens! Heb dit voorjaar een S gekocht, overjarig van 2015, 0 km dus, voor 6100,= euro's
Had ook proefgereden op een X maar die gaf (net als m'n oude '99 Transalp) teveel turbulentie door dat kuipwerk. Daar heb ik met de S geen last meer van
Toch nogsteeds groot liefhebber van de S versie hoor! Snap het gebruik gemak van de X, alleen dat overtreft voor mij niet de liefde voor de looks van de S. Heb hem trouwens voor woon werk zonder dct.
Helemaal mee eens! Heb dit voorjaar een S gekocht, overjarig van 2015, 0 km dus, voor 6100,= euro's
Had ook proefgereden op een X maar die gaf (net als m'n oude '99 Transalp) teveel turbulentie door dat kuipwerk. Daar heb ik met de S geen last meer van
Zo zie je maar weer: ik heb de NC juist gekocht als vervanger voor de Transalp omdat ik de turbulentie om m'n hoofd niet meer verdragen kon (heb al l ast van een behoorlijke piep in m'n'n oren...) en die after markt uitlaat had ik ook de balen van. En na 8 jaar had ik ook wel zin in wat anders. Die NC is gewoon een heerlijk ding. Als ik wil gassen en toeren maken pak ik de Yamaha XJR1200 Kenny Roberts Replica die heeft 120 pk (22 pk meer dan origineel) maar eerlijk gezegd rijdt die NC zo makkelijk dat ik die Yammie nauwelijks meer gebruik. Het is ook een hele zware beul. Maar ik heb hem al bijna 20 jaar en kan er nauwelijks nog afstand van kan doen en hij is ook wel erg mooi eigenlijk.....Tof om te horen! Vandaag met de wind ook weinig last gehad.
Mis soms wel net 2duizend touren meer op de touren teller waardoor je op de snelweg misschien toch wat beter weg bent. Weet niet hoe andere dit ervaren?
Verder is het wachten op mijn a rijbewijs, en dan mogelijk toch voor een motor kijken met iets meer vermogen. Maar dat is iets voor later, nu ontzettend gelukkig met mijn Nc700s!
Echt een aanrader om een andere uitlaat te kopen. Ik heb een compleet systeem van leovince, en daar komt een bruut geluid uit! Geeft toch een beetje het sportgevoel.
Ja, die dealer wilde er van af blijkbaar en ik heb tot het uiterste af zittenVoor zo weinig?? Was echt geen geld voor deze fiets!
Ik had ook geen turbulentie met standaard schermpje. Maar toen ik de scherm van Puig erop zz wel!!!! Dus toen maar zo'n flip up schermpje er maar op gedaan.
Nu beterder.
Is een heerlijke fiets de S.
Ja, die dealer wilde er van af blijkbaar en ik heb tot het uiterste af zitten
dingen. Het is een witte, dat was even wennen....en ik had niks in te ruilen, misschien was dat ook wel gunstig. Die Transalp particulier verkocht.
Gaaf, heb ik ook.Ja, die dealer wilde er van af blijkbaar en ik heb tot het uiterste af zitten
dingen. Het is een witte, dat was even wennen....en ik had niks in te ruilen, misschien was dat ook wel gunstig. Die Transalp particulier verkocht.
Ja, die dealer wilde er van af blijkbaar en ik heb tot het uiterste af zitten
dingen. Het is een witte, dat was even wennen....en ik had niks in te ruilen, misschien was dat ook wel gunstig. Die Transalp particulier verkocht.
Schakelt prima, soms van de N naar de 1 geeft een klak. Verder schakelt alles soepel!Ja en de x heeft een iets meer rechtop zithouding. ook wel lekker.
hoe schakelt zo'n schakel bak vd S??? Soepel?
Schakelt prima, soms van de N naar de 1 geeft een klak. Verder schakelt alles soepel!
Nee, een lawaai uitlaat doe ik er niet meer onder.... Die piep in mijn oren is het gevolg van 35 jaar rondknallen met illegale uitlaten......Gaaf, heb ik ook.
Heb je ook een andere uitlaat er onder zitten? Is zeker een aanrader. Lijkt ook meer vermogen te geven want zijn top snelheid haalt hij nu de 194
Juist voor ww verkeer is dit ook een goede upgrade (vering), verkort namelijk de remweg omdat je ook je veer vertraging verminderd.
Denk ook eens aan minder bandeslijtage heb mijn voorband al een tijd geleden vervangen achterband nog steeds niet, dit komt mede door de vering.
Kwestie van oortjes in. En moet zeggen, ik heb een compleet systeem van Leovince er onder zitten en dat doet geen zeer aan je oren. Gewoon een heerlijk gebrul.Nee, een lawaai uitlaat doe ik er niet meer onder.... Die piep in mijn oren is het gevolg van 35 jaar rondknallen met illegale uitlaten......
Daarom rijdt ik ook niet vaak meer met die XJR, daar zit namelijk een Nikko 4 in 1 open carbon race uitlaat onder. Wonderschone ouderwetse 'jank' bij toeren maken. Ook bij het gas dichtgooien en een beetje op de motor afremmen: die gassen die dan na verbranden in de uitlaat, òòh prachtig echt een feestje... Maar dan moet ik het minimaal een dag bezuren met een nog hardere piep dus voor mij zo min mogelijk herrie.
Het is zelfs zo dat ik van mijn afzuigkap boven het fornuis nog last heb, ook mijn sprinter taxibus is één grote herrie klankkast met een half miljoen op de klok
Nog maar eens: Mijn oren zijn al goed naar de KL.TEN en ik rijd altijd met dopjes. (Laatste 13 jaar)Kwestie van oortjes in. En moet zeggen, ik heb een compleet systeem van Leovince er onder zitten en dat doet geen zeer aan je oren. Gewoon een heerlijk gebrul.
Dan neem ik mijn woorden terug! Dan is de nc zeker een goede motor met de standaard uitlaat!Nog maar eens: Mijn oren zijn al goed naar de KL.TEN en ik rijd altijd met dopjes. (Laatste 13 jaar)
Die h eerlijke brul heb ik 35 jaar van genoten......daar komt de gehoorschade nu juist van....
Bij sommige mensen dringt het gewoon niet door dat je op een punt kunt komen zoals ik dat het niet meer te verdragen is en dat je alles moet doen om het leuk te houden.
Om dan simpelweg te zeggen: oooh een paar doppies en dan doet het
geen zeer, is dan wel heel kort door de bocht!
Dan neem ik mijn woorden terug! Dan is de nc zeker een goede motor met de standaard uitlaat!
Ze idd klinken prima!De standaarduitlaat klinkt als muziek in de oren.