Idd vaak even in een tunnel terug flipperen en gas er opAbsoluut lekkere klank, vooral rond de 5000tpm "spelen met de DCT" op de Betuwse dijkjes op een late zomerse avond.
Het is bijna zeker, ik ga ook over een aantal maanden een Honda NC kopen.
Ik heb al testgereden op het oude en het nieuwe model alleen nog niet op het DCT model.
Ik heb nog wel een vraagje over de DCT. Hoe werkt de DCT bij het terugschakelen / afremmen op de motor? Remt de DCT op de motor af net als een normale motor of gaat dit anders?
Ik heb nog wel een vraagje over de DCT. Hoe werkt de DCT bij het terugschakelen / afremmen op de motor? Remt de DCT op de motor af net als een normale motor of gaat dit anders?
Voordeel van de pomp is dat die bijna als origineel is, spiegel past er zo weer op, zelfde soort olie potje, allen een mooie zwarte hendel, iets andere remlicht schakelaar en ik kan de hendel niet zo gemakkelijk tegen het handvat trekken.[afbeelding]
Goed werk . . Maat nu kan je die zwarte vv bescherm kapjes wel van de poot afhalen. Aardig
wat werk geweest dan zo ff de remleidingen vervangen. Colère.
Maar ieder x een stukkie zeker?
Ik heb wel staan klote met al die doppies en boutjes ondanks dat ik ze appart had gehouden in een klein zakkie. Mensenkinderen.
Waarom heb je een andere rempomp genomen?? Was die andere kapot?
Jij hebt een lief vrouwtje ook dan zeg!!!!
Tonky@met een d-cat pijp en standaard einddemper iets zwaarder geluid maar vooral een mooie donkere grom als het gas eraf gaat
Ik heb nog wel een vraagje over de DCT. Hoe werkt de DCT bij het terugschakelen / afremmen op de motor? Remt de DCT op de motor af net als een normale motor of gaat dit anders?
Dat is niet perse een nadeel. Een trekkende motor is beter te controleren. Dat betekent dus eigenlijk dat je in situaties waarbij je zelf met een licht slippende koppeling zou rijden, je nu met een licht ingetrapte achterrem en iets extra gas moet gaan rijden om de snelheid te controleren. Hetzelfde principe als in erg krappe haarspeldbochten (naar boven).Het enige nadeel van de DCT is dat je geen controle hebt over de hoeveelheid koppelingsslip, wat alleen een nadeel wordt bij stapvoets rijden.
In de bergen (zeker Dolomieten) rijdt mijn vrouw ook altijd met de DCT in stand M. De DCT heeft soms de neiging om net voor een haarspeld bocht op te schakelen. Dat is in stand M verleden tijd.Dat is niet perse een nadeel. Een trekkende motor is beter te controleren. Dat betekent dus eigenlijk dat je in situaties waarbij je zelf met een licht slippende koppeling zou rijden, je nu met een licht ingetrapte achterrem en iets extra gas moet gaan rijden om de snelheid te controleren. Hetzelfde principe als in erg krappe haarspeldbochten (naar boven).
Ja boutjes pfff hou op
Remmen en voor vering vond ik vrij snel na de aankoop niet voldoende, pomp kost niet heel de wereld maar hoop wel op een wereld van verschil.
Wilde vandaag rondje doen maar helaas andere dingen te doen, achtebandje moet ook nog even gewisseld worden enz.
Ze is zeker één lieve vrouw, ben ook lief voor haar, de motor onder het hoesje naast de nc heb ik voor haar gekocht.
Ehhh ook voor me zelf als vervanger voor me andere circuit motor.haha
Morning. Oh vandaar andere rempomp. En dan in combi met staal ommantelde rem
leidingen zal ie nu wel wat beter remmen.
Hahaaha, pakt dus 2 vliegen in een klap, met die andere bike.! Slim.
Ziet dat jij die spatbord verlenger ook nog geschroefd hebt buiten het plakken om. Beter.
Ik vertrouwde de lijm niet op een gegeven moment.
Dan maar zwarte doppies erop.
Idd pomp gelijk met leidingen gedaan en dan de vering.
Zojuist een stukje gereden. Jeetje had ik veel eerder moeten doen rijd echt heel anders, motor stopt veel beter en ABS vliegt er niet steeds in, ligt ook goed in de bocht en een stukje stugger.
Spatbord verlenger werd zo geleverd plakstrips en 4 druk dopjes die pressies passen, wil nog wat kit er achter gezet voor de zekerheid en zodat er geen vuil tussen kan komen.
Merk is bodistyle past erg goed.
Imgur applicatie downloaden, account aanmaken (volgens mij kun je anders niks uploaden), foto's uploaden (prive/openbaar, wat je wilt) en dan kan je de link direct plaatsen of werken metHelaas weet ik niet hoe ik een foto moet plaatsen vanuit mijn telefoon. Heb motor forum op de tablet.
Tonky@
Heb je het nu over het oudere of nieuwste type NC 750?
Ik ben zelf in bezit van het 2017 type,en ben best wel content met het standaard geluid maar een iets donkerder geluid zou ik nog mooier vinden in combinatie met een K&N luchtfilter eventueel.
Persoonlijk vindt ik de aftermarket uitlaten te blikkerig van geluid of te luidruchtig en stevig aan de prijs!