Zou idd wel zoveel mogenlijk originele aansluitingen gebruiken, heb zo achterlicht knipper module daarvan heb ik ook de originele stekkers van besteld en er tussen gezet, mocht het er ooit tussenuit moeten is dat zo gedaan.
Zojuist afspraak 24000km beurt gemaakt voor 6 maart, ben benieuwd wat het gaat kosten ze denken 5 uur nodig te hebben ivm alle kuipen verwijderen voordat je ergens bij kan
Ik zeg; zelf alle kappen er zo veel mogelijk eraf halen zelf.
Ja zat ik ook al aan te denken maar ja dan hou je niet veel meer over, geen knipperlichten meer geen dummy tank meer is nog een jaar dan hoef ik niet meer naar een dealer en doe het zelf wel dus voor die laatste keer, wil wel alle oude delen terug, niet dat ik ze vertrouw maar je weet het niet
Maakt enigszins niet uit. Tank zit toch achter.
Ondertray kan je eraf halen.
Knippers kennen blijven zitten toch? Of alleen bij de S????
Als je je oliefilter merkt met rode stift, kan je het zo na checken. Maar met sommige is dat anders.
Knippers zitten vast aan de zijkuip ook ligt alles dan open en bloot en aangezien ik de motor zaterdag al breng staat die daar weer buiten voordat de motor aan de beurt is dus regent alles vol als je pech heb, laat het lekker zo die kuipen er af halen is voor je zelf ook geen feest dus laat hun het wel doen, eerste keer hebben ze de kuipen ook verkeerd er op gezet en zaten er kieren van een cm tussen dus weer terug gegaan zijn ze ruim een uur bezig geweest om alles weer goed te krijgen, tja zo verdienen ze ook niets moeten ze het maar goed doen.
Kijk dat het geld kost maakt me niet uit als ze maar goed werk afleveren.
Ik heb m'n GPS geschakeld aangesloten, niet via het contact maar via een aparte schakelaar in de frunk. Als ik ergens pauzeer en bij de motor blijf, vind ik het juist handig dat de GPS gewoon aan blijft.
Bij m'n vorige motor was 'ie idd via contact geschakeld, maar minder handig dan gedacht. Maar dat is een heel persoonlijke keus.
hier zat ik voor de handvat verwarming ook aan de denken. Kan ik deze niet gewoon rechtstreeks op de accu aansluiten met een schakelaartje er tussen. Dus ten alle tijden handmatig aan en uit zetten met die schakelaar. Bijvoorbeeld gemonteerd in de tank opslag ruimte.
Je kan e.v.t ook de handvatverwarming met een relays aansluiten direct op de accu, en dan verbinden met een 12 volt die geschakeld is via het contact.
Zo wil ik ook binnenkort de mistlampen op de NC gaan zetten, moet alleen wel even weten waar ik een geschakelde draad af kan tappen. (het liefst zonder alle kuipdelen los te halen)
Denk dat je het best je kuipen los kan halen en de originle aansluiting kunt gebruiken, anders kan je de + ook van je verlichting of remlichtschakelaar pakken (let wel op wat je er op gaat zetten extra verlichting zullen de dragden niet erg leuk vinden)
Heeft iemand een heldere uitleg, of beter nog een link naar een fimpje, hoe ik met navigatie geschakeld krijg aangesloten? Dan kan ik dat ook voor de 12 volt aansluiting regelen. Ik ben al aan het zoeken, maar kom nog niet iets, wat voor mij duidelijk is, tegen.
Super!
Thanks.
Nog een vraagje. Ik wil graag mijn GPS boven de teller plaatsen. Nu zie ik hiervoor wel mooie steunen, maar die zijn allemaal voor een NC750X van 2016 of nieuwer en degene die ik heb is van 2014. Nu zie ik bij dit filmpje () dat het wel kan op een pre-2016 model. Iemand een idee waar deze te bestellen is?
https/www.ebay.ie/itm/Honda-NC700-NC750-before-2016-GPS-bracket-adapter/112770422242?hash=item1a41a415e2:g:2ccAAOSwq1JZHFKk
Als je vanuit de stock uitlaat komt, ga je er sowieso op vooruit. Zeker met de oudere pre 2016 modellen. Heb er zelf reeds de Shark Competition DSX-10 (slip-on) op gezet, wat een heerlijk geluid. Zelfs met de demper er in nog.
Mocht je je gewelddadig voelen, heb je de demper er ook binnen een paar seconden uit dmv 1 schroefje. Dan is het min of meer een open pipe
Haha, ja ik heb al gemerkt dat een aftermarket uitlaat een bak geluid meer maakt.
Heb ook een testrit gemaakt een half jaar geleden op het oude model NC750X en die had een Shark uitlaat zonder db killer.. wat een geluid,
Ik heb de nieuwe 16' NC
Wat ook een heerlijk geluid geeft is de demper van leovince.Ben over een tijdje aan het kijken naar een andere uitlaat voor een wat dieper geluid. Nu kwam ik het merk Delkevic tegen. Veel goede recensies en ziet er wel mooi uit, Iemand ervaring hiermee?
Bijv:
[afbeelding]