spierpijn in nek en onderrug.
duizelig als ik moe word.
word wat gauw moe nu. *tijd voor bedje nu....*
Ik overweeg om misschien mijn NC700s te verkopen..
het gaat om een witte uitvoering, en met een compleet leovince uitlaat systeem, korte kentekenplaathouder. 13,4 duizend km op de teller.
12k beur gehad, hierbij is de ketting vervangen, bougies, olie etc.
hoeft niet perse weg, maar voor de juiste prijs wel. bericht mij maar bij interesse! Maarten.
Gelukkig niet om gezondheids redenen!Hoopt niet vanwege gezondheids reden.
Wat anders op het oog?
Gelukkig niet om gezondheids redenen!Hoopt niet vanwege gezondheids reden.
Wat anders op het oog?
Gelukkig niet om gezondheids redenen!
Een andere motor lijkt mij wel wat inderdaad, al geniet ik ook heel erg van deze motor. vandaar dat de motor niet perse weg hoeft! [afbeelding]
Gelukkig niet om gezondheids redenen!
Een andere motor lijkt mij wel wat inderdaad, al geniet ik ook heel erg van deze motor. vandaar dat de motor niet perse weg hoeft! [afbeelding]
Heb onlangs een weekend op een z800 4 cilinder gereden, en moet zeggen dat ik dat toch net wat lekkerder vind rijden. Net wat meer PK voor op de snelweg om in te halen.@Mveldkamp:
Je zegt dat nog erg geniet van de motor maar blijkbaar knaagt er ergens iets.
Heb je al iets waar je oog op gevallen is?
Thanks! vind de looks ook zeer geslaagdWel echt jammer, mooiste NC700S die er is op het moment denk ik zo. Denk niet dat je veel moeite zal hebben hem kwijt te geraken
Ik rij eigenlijk altijd met maatdoppen, deels tegen de windruis en de mechanische herrie van het motorblok, maar vooral omdat het uitlaatgeluid dan veel beter te horen is. Maar ik kan best wel eens zonder doppen een ritje binnendoor kunnen doen om te horen hoe de nieuwe helm dempt.
Ik rij ook al jaren met de oordoppen in. Een helm kan heel stil zijn maar met oordoppen wordt het pas stil in de helm.
Ook ik heb al een vorm van gehoorbeschadiging. In ruimtes met veel mensen kan ik met de persoon die naast me zit geen fatsoenlijk gesprek meer voeren. Veel woorden versta dan al niet eens meer. Ik heb dus vaak geen flauw idee of er wat gevraagd of gezegd wordt. Ik heb ook een ruis/piep maar die is nog zo zacht dat ik er (nog) geen last van heb.
Zo, Nu de nieuwe shark uitlaat gemonteerd zit ga ik over een tijdje kijken naar een Decat pipe, ik lees veel goede reviews van een betere doorstroom en minder bokken onderin de toeren.
Nu nog even kijken welke decat.. die van Delkevic of die van Leovince.
Die van Leovince is kwaliteitmaar pas op! Met een decat uitlaat ga je serieus meer lucht doorstroom hebben, de motor gaat echt te arm lopen. Ik heb er een Leovince op en er komt een nieuwe mapping in. Mocht je langere tijd zo gaan rijden heb je kans op verbrande kleppen zo arm als die gaat staan.
We zijn bezig met de nieuwe mapping (en hoger toerental zodat er wat meer flexibiliteit in het motorkarakter komt) en die moet aardig aangepast worden. De NC750X (2016 in mijn geval) is echter een lastig beestje om aan te passen. De mijne is een prototype dus moet een aantal keer heen en weer naar de elektronica expert.
De curve loopt een beetje hakkelig maar dat komt door de versleten ketting, er zit ondertussen al een nieuwe set op.
Je ziet de A/F ratio lijn veel hoger liggen met de decat pijp = meer lucht in het mengsel. De gasreactie is wel echt feller geworden in mijn belevingik vind het een waardevolle upgrade
[afbeelding]