Chris ofc
MF veteraan
- 25 dec 2012
- 5.024
- 2.577
'ga je ook wat beelden online zetten ??
Nee, het is puur bedoeld als dashcam mocht er wat gebeuren, dat het op beeld staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
'ga je ook wat beelden online zetten ??
Nee, het is puur bedoeld als dashcam mocht er wat gebeuren, dat het op beeld staat.
Ik ben erg benieuwd welk camerasysteem je hebt aangeschaft en hoe het jouw bevalt Chris.
Heb al een tijdje de Innovv K2 op het oog, maar de aanschafprijs houdt me tegen.
Ik heb dit systeem aangeschaft: Motocam P6F Wifi 2CH Dual Motor dashcam | Allcam, Dé Dashcam Shop
Heb hem al eenmaal getest in de auto, was tevreden over de beeldkwaliteit.
Zal hier in de komende dagen wat plaatjes posten van de montage/beelden.
Oké dat ziet eruit als een goed alternatief. Maar vreemd dat ik nergens een site van ´Motocam´ zelf kan vinden.
Zal Allcam het product direct inkopen bij V-SYS en er een eigen naam aan hangen?
Hoe is de app en en het overzetten van beelden naar je telefoon?
Ik wil trouwens op onze S nog een 12V aansluiting op maken.
Waar is die normaliter geplaatst, en waar wordt dan de voeding vanaf gehaald ?
Ik wil hem eigenlijk buiten het contact om aansluiten, zodat ik 's winters, voordat hij écht naar binnen gaat voor onderhoud, de druppellader eraan kan hangen.
Evenals waar de voeding voor bijv. de handvat verwarming en Navi vandaan gehaald wordt?
Laatste mag evt. wel via het contact.
Foto??
Waar positioneren ze dan normaliter de 12V "sigaretten-aansteker-stopcontact"??
Als je een relais plaatst, wordt alles toch nog via het contact geschakeld.
Voor de navi zou dit wel kunnen, maar voor de hvv hoef ik in principe ook geen relais te plaatsen omdat deze zelf uitschakelend is/wordt.
Ik heb in de bak waar de helm in komt een rechtstreekse kabel liggen vanaf de accu voor de acculader. Ik had nog n extra tegenstekker ervoor en die heb ik op de originele garmin kabel gesoldeerd. Dus ik plug om voor of de garmin of voor de acculader.
Zo, alles gemonteerd
Camera aan de voorkant onder de neus
Even opletten... Ik zie dat ie ongeveer net iets onder je "crashbar" uit steekt. (kan ook de hoek zijn)
Ik durf niet te zeggen hoeveel maar ik had met mijn camera's net (te weinig) ruimte als ik hard remde / sterk in de vering zakte...
Heb hierdoor een aantal krassen op m'n voorspatbord van de camera die dus klem kwam te zitten.
Heb 'm sinds mijn Innovv K2 maar aan de bovenkant van de neus geplaatst.
Zie mijn MF ex-lessers rit filmpje, daar zit de mijne nog onder de neus (en gebruik ik de schaduw van de neus om het achteruit-beeld in te plakken)
De plaatsing was dicht tegen de neus aan iets naar beneden gericht zodat ik niet teveel neus zag.....
maar camera body stak dus net iets uit onder mijn (honda oem) crash-bar en dat was net te veel...
Heeft er iemand trouwens stuur risers (op een S ) gemonteerd
Zo ja, met hoeveel cm verhoging (zonder de bekabeling te hoeven verlengen of de remleiding aan te passen)
Zijn er meer NC gebruikers die de spiegels zo breed vinden?
Zo ja, welke oplossing heb je toegepast?
De mijne heb ik op het stuur 1 cm naar binnen geschoven, verder gaat helaas niet.
Het zicht naar achteren blijft meer dan vorstelijk, dus de reden van deze brede opstelling ontgaat mij.
Ze steken aan beide zijden nog steeds 4,5 cm uit t.o.v. de stuuruiteinden!
Daardoor is hij langzamer dan ik had gehoopt: ik kan soms niet file-filteren.
Tjah, ik heb de afweging gemaakt om hem te houden en dan nog meer erin te investeren.. dus hyperpro lagere bediening voor de voeten en een hoger zadel. Maar dan zit ik weer te kijken naar een investering van +-1250/1500 euro.. Als ik ongeveer 3500 bijleg heb ik een africa twin.. wat in ieder opzicht een betere motor voor mij is; Hogere zit, meer ruimte, meer power, groter voorwiel, betere vering standaard, DCT bak.. etc. Ik ga de frunk wel missen
ps: voor mijn NC een setje hyperpro vering gekocht.. ben benieuwd.