ik kom bijna niet in het buitenland en de koffers liggen te verstoffen, als iemand geïnteresseerd is stuur dan een berichtje!
Passen ze op een 700X?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik kom bijna niet in het buitenland en de koffers liggen te verstoffen, als iemand geïnteresseerd is stuur dan een berichtje!
zijn er mensen met een 2020 model, zag op een video waar iemand beweerde dat het 2020 meer toeren mocht maken .
dat zou wel een vooruitgang zijn als je meer range heb ,en niet meer zo snel in de begrenzer is, al is een 750 door de iets langere overbrenging minder gevoelig dan een 700.
Het maakt niet uit wat het maximale toerental is. De NC moet het van zijn koppel hebben en is geen motor om steeds naar het rode gebied van de toerenteller te jagen. Schakel als een DCT, dus schakel eerder op dan bij het maximale toerental.zijn er mensen met een 2020 model, zag op een video waar iemand beweerde dat het 2020 meer toeren mocht maken .
dat zou wel een vooruitgang zijn als je meer range heb ,en niet meer zo snel in de begrenzer is, al is een 750 door de iets langere overbrenging minder gevoelig dan een 700.
Het 2018/19 model heeft ook al een verder gelegen toerenbegrenzer (7500 ipv 6500 dacht ik).zijn er mensen met een 2020 model, zag op een video waar iemand beweerde dat het 2020 meer toeren mocht maken .
dat zou wel een vooruitgang zijn als je meer range heb ,en niet meer zo snel in de begrenzer is, al is een 750 door de iets langere overbrenging minder gevoelig dan een 700.
weet iemand of er een alternatieve (van een andere motor) achter schokbreker past?
Ik heb er een YSS van Promax in Schijndel onderzitten. Niet te duur en gewoon beter dan de originele.weet iemand of er een alternatieve (van een andere motor) achter schokbreker past?
in de voorvork zit nu hyperpro en dat is al een enorme verbetering, de achterschokker dempt te veel in de uitgaande slagNiet tevreden over de originele ?
ja €500,-hyperpro heeft wel wat
ja €500,-
in combinatie met progressieve veren voor vork
Dat hebben de NC700 en 750 standaard ook.
En met de correcte afstelling van de originele vork in combinatie met de juiste olie kan er erg veel bereikt worden. Om nóg meer te bereiken zijn er kostbare setjes op de markt die qua eigenschappen vaak al dicht bij het einddoel van de gebruiker in de buurt zitten.
Helaas is de originele achterveer wat minder gemakkelijk zelf af te stellen.
de update van 2016 heeft wel wat upgrades aan de voorvork ,,, heb de 700 en 750 gereden , maar te lang uit elkaar om de verschillen goed te kunnen aangeven
progressieve veren voor zou ik gelijk doen als je de olie voor toch gaat vervangen van de voorvering of als je een keering vervangt
Zoek eens op 2polige honda stekkers; Honda Connectors 2.8 mmWeet één van jullie of de schakelaar van de zijstandaard een maak (NO) of breek (NC) contact is?
En ik ben op zoek naar zowel het mannetje als vrouwtje van de onderstaande stekker, heeft iemand hier toevallig een linkje?
Bekijk bijlage 1475068
Hartelijk dank, dat is waar ik naar op zoek was.Zoek eens op 2polige honda stekkers; Honda Connectors 2.8 mm
Dit als voorbeeld uiteraard, op Ali zijn ze nog veel goedkoper te vinden als je dat liever wilt.
Dankje, maar dat is precies het probleem, die mogelijkheid heb ik op dit moment (en voorlopig) niet door de Corona perikelen.als je het stekkertje los maakt en opmeet weet je het
Dag, ik ben mij aan het oriënteren voor een NC750x uit 2017. Heb er een gezien met 16000km. Wat zijn de ervaringen met deze fiets, en wat zijn de aandachtspunten? Wil binnenkort een proefrit plannen.