Het grote NC 700 NC 750 topic deel 3

Nog een vraagje, stel nou eens dat ik een NC tref met een laag ruitje en na verloop van tijd wil ik toch echt een hoger ruitje.
Is dit wisselbaar??
 
Nog een vraagje, stel nou eens dat ik een NC tref met een laag ruitje en na verloop van tijd wil ik toch echt een hoger ruitje.
Is dit wisselbaar??

Kan gewoon, 4 schroefjes en hij is los.
Zomaar uit nieuwsgierigheid.. wat mag je nieuwe NC kosten?
 
Een vraagje.. Heb op de gok een nc700 middenbok gekocht. Die zou voor de S zijn, Ik heb een X.
Nu zie ik weinig verschil maar zit die er wel? En wat is dat verschil?
Mogelijk weet iemand dat. Voor ik straks uren zit te klooien met iets wat nooit gaat 😂
 
Ik ben erover aan het denken om een africa twin aan te schaffen.
Daarom is mijn NC750X van 2019 te koop
hij heeft net 40000km ervaring en ik dacht aan 6500 euro.
B95A4BF8-71FF-4FFA-AFB2-41E469571FCA.jpeg
 
Een vraagje.. Heb op de gok een nc700 middenbok gekocht. Die zou voor de S zijn, Ik heb een X.
Nu zie ik weinig verschil maar zit die er wel? En wat is dat verschil?
Mogelijk weet iemand dat. Voor ik straks uren zit te klooien met iets wat nooit gaat 😂

De S ligt 25mm dichter bij de grond dan de X.
Daarom zal de middenbok van een S het achterwiel van een X niet van de grond houden.
Dus zonder aanpassingen heeft montage geen zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timy
Ik ben erover aan het denken om een africa twin aan te schaffen.
Daarom is mijn NC750X van 2019 te koop
hij heeft net 40000km ervaring en ik dacht aan 6500 euro.
Bekijk bijlage 1524067

Nette prijs voor een NC750X DCT.. alleen is het niet bouwjaar 2017/18? De bouwjaren 2019 hebben zwarte velgen / andere kappen .. of is het een buitenlandse motor?
 
Iemand interesse in een setje handkappen? Origineel Honda.. heb ze gelijk van de NC750X (2016) gehaald, wist niet eens meer dat ik ze had, kwam ze net tegen op zolder. Nog nieuwstaat dus.
 
Goedenavond NCers. Ik ben door omstandigheden niet op dit forum geweest maar hoopt dat iedereen in goede gezondheid is en veilige km s heeft gemaakt.

Ik zit met iets te weten over LED knippers op mijn NC 750 S dct te plaatsen.
Mijn bike is van 2015 en heeft standaard geen LED knippers maar gewone bolletjes. De nieuwe LED knippers komen
van LedPerf en er zitten standaard ook weerstandjes bij geleverd/

Mijn vraag aan jullie voor de kenners van bedrading..... is, is het nodig de standaard relais te vervangen of alleen
de knippers met de weerstandjes te plaatsen en klaar?

alvast bedankt.
 
Goedenavond NCers. Ik ben door omstandigheden niet op dit forum geweest maar hoopt dat iedereen in goede gezondheid is en veilige km s heeft gemaakt.

Ik zit met iets te weten over LED knippers op mijn NC 750 S dct te plaatsen.
Mijn bike is van 2015 en heeft standaard geen LED knippers maar gewone bolletjes. De nieuwe LED knippers komen
van LedPerf en er zitten standaard ook weerstandjes bij geleverd/

Mijn vraag aan jullie voor de kenners van bedrading..... is, is het nodig de standaard relais te vervangen of alleen
de knippers met de weerstandjes te plaatsen en klaar?

alvast bedankt.

Ik vind het "geklooi" met weerstandjes per knipperlicht niets.. allemaal extra bekabeling en rotzooi om weg te werken.
Heb zelf een Led relais geplaatst, werkt perfect.
 
Goedenavond NCers. Ik ben door omstandigheden niet op dit forum geweest maar hoopt dat iedereen in goede gezondheid is en veilige km s heeft gemaakt.

Ik zit met iets te weten over LED knippers op mijn NC 750 S dct te plaatsen.
Mijn bike is van 2015 en heeft standaard geen LED knippers maar gewone bolletjes. De nieuwe LED knippers komen
van LedPerf en er zitten standaard ook weerstandjes bij geleverd/

Mijn vraag aan jullie voor de kenners van bedrading..... is, is het nodig de standaard relais te vervangen of alleen
de knippers met de weerstandjes te plaatsen en klaar?

alvast bedankt.
Ik heb de knippers ook vervangen door led ik heb het relais voor de zekerheid ook vervangen
 
Passen deze ook op een nc700s uit 2013 ?

Denk dat er niet veel veranderd is in de NC reeks qua stuur? Denk het dus wel.. Het zijn redelijk universeel uitziende handkappen.
Stuur me even een prive bericht bij interesse.

Fototje;

d79190457e9793b1b81b05d227bf55cc.jpg
 
Aangezien ik NC700x heb en de deze middenbok op een S hoort nu weer te koop.. foutje met aankoop! Is in zeer nette staat. Bij afhalen en de juiste prijs ben ik bereid om hem te monteren.

Inmiddels de X versie op mijn eigen motor gezet, dus dat is wel te regelen.

Vrpr 125euro incl montage. 110euro zonder montage. Zet hem morgen op Marktplaats maar gun iemand hier de eerste kans :-)
 

Bijlagen

  • 20200720_121117.jpg
    20200720_121117.jpg
    2 MB · Weergaven: 6
  • 20200720_121132.jpg
    20200720_121132.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 6
De NC gaat in de verkoop.. Ben nog even aan het worstelen met de vraagprijs..

In het kort; Bouwjaar 2017, 14500km..

Paar opties;
Hyperpro vering, Bos demper, Verstralers, Valbeugels, Tail tidy, R&G covers, Led knippers, Hoog Verstelbaar windscherm met bruudt verstellers, Hendels V-trec, Voorspatbord verlenging, Sw motech skidplate, Luchthoorn, SW motech topkoffer, Rossocromo achterspatbord, Bruudt radiator guard, Verwarmde handvatten Oxford, K&N filter, Sw motech middenbok, Cobra kettingsmeersysteem, 1080p voor + achter dashcam, 12 volt powerlet dashboard..

Wat is redelijk?; 7900? 8250?
 
De NC gaat in de verkoop.. Ben nog even aan het worstelen met de vraagprijs..

In het kort; Bouwjaar 2017, 14500km..

Paar opties;
Hyperpro vering, Bos demper, Verstralers, Valbeugels, Tail tidy, R&G covers, Led knippers, Hoog Verstelbaar windscherm met bruudt verstellers, Hendels V-trec, Voorspatbord verlenging, Sw motech skidplate, Luchthoorn, SW motech topkoffer, Rossocromo achterspatbord, Bruudt radiator guard, Verwarmde handvatten Oxford, K&N filter, Sw motech middenbok, Cobra kettingsmeersysteem, 1080p voor + achter dashcam, 12 volt powerlet dashboard..

Wat is redelijk?; 7900? 8250?

7500 en dan verwacht ik dat het nog best een tijdje zal duren voor je iemand vindt die exact hier naar op zoek is.
Als je een aantal van de accessoires los verkoopt (of meeneemt naar je nieuwe motor) is het wellicht iets voordeliger voor jezelf.
 
Ik vind het "geklooi" met weerstandjes per knipperlicht niets.. allemaal extra bekabeling en rotzooi om weg te werken.
Heb zelf een Led relais geplaatst, werkt perfect.

Dankje. Dus je ken ook alleen de relais verwisselen? Heb ik mijn van de week ook laten vertellen.
Gaat als ik tijd hebt effe beginnen met eerst kijken, heb gelukkig iemand die er verstand van heeft. Heeft namelijk
dezelfde knippers maar dan op een BMW GS 1200 geinstalleerd.
 
Ik heb de knippers ook vervangen door led ik heb het relais voor de zekerheid ook vervangen
Ook jij bedankt voor het reageren.Top.
En voor wat voor relais heb jij genomen en wat voor merk knippers heb jij? Misschien verschild dat ook.
 
Ook jij bedankt voor het reageren.Top.
En voor wat voor relais heb jij genomen en wat voor merk knippers heb jij? Misschien verschild dat ook.

Ik heb gewoon van NR1 moto een "led relay' gekocht.. en Shin-yo Stix knipperlichten, voor het geld erg mooie dingen van goed kwaliteit.
Vergeet niet afdekplaatjes mee te bestellen, anders passen knipperlichten vaak niet zomaar op een Honda.. omdat het een ovaal gat is normaal, en de led knipperlichten hebben vaak een schroefdraad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan