Het grote NC 700 NC 750 topic deel 3

Mijn verbruik de afgelopen maanden
 

Bijlagen

  • 7A4DA529-C17E-4206-8A9C-F56FBF68D736.jpeg
    7A4DA529-C17E-4206-8A9C-F56FBF68D736.jpeg
    96,1 KB · Weergaven: 39
Bedankt, ik heb er nu een paar ;)
Maar eerst nog niet nodig ivm garantie moet hij eerst naar de dealer
 
Twee dagen op de toer geweest, georganiseerd vanuit het werk. En het is me gelukt 1 op 30.
 

Bijlagen

  • 28AB00D0-E54B-4624-AAF1-32EEA6B3A1E3.jpeg
    28AB00D0-E54B-4624-AAF1-32EEA6B3A1E3.jpeg
    64,4 KB · Weergaven: 25
  • B8C50A42-547B-421E-BDBA-70002B4069E3.jpeg
    B8C50A42-547B-421E-BDBA-70002B4069E3.jpeg
    129,6 KB · Weergaven: 29
nou de eerste 1 k zit er (bijna) op, volgende week gaat hij naar de dealer voor zijn beurtje.
knap die 1/30! dat is niet hard gegaan dan :)
 
Niet om het een of ander maar boven de radiator zit een beugel die aan het frame zit.
De radiator zit daar met rubbers tegenaan, hier hoort toch een bout door te zitten?

(ik zie hem niet en "oudere wph" wel)

Wat voor bout is dat? qua dikte enzo?

Die kan er toch niet zomaar uittrillen?
 
Afgelopen weken het idee dat m'n NC wat minder koppel en power heeft dan normaal.. vind hem ook redelijk ruw rijden.
Iemand het idee wat ik allemaal kan checken?, Denk eraan om een flesje forte 1 erin te gooien.
 
Hmmm ik heb nog even goed naar de radiator gekeken aan de hand van:

https://www.bike-parts-honda.com/ho...19/NC750XDK/Frame/RADIATOR/99371/F_41/2/35435
Als ik het goed begrijp zit er aan de ene kant aan de radiator wel een bout + moer maar aan de andere kant niet?
Daar kan je dan je radiator cover op schroeven?

De radiator zit sws vast met een boutje... daarmee heb ik ook m'n radiatorguard vastgemaakt.
Kan morgen bij daglicht wel even een foto maken als je wilt.
 
Als je wil mag dat wel even, Maar wat ik nu gezien heb is dat als je ervoor staat aan de rechterkant idd een bout en moer zit maar aan de linker kant niet (net als de explosion view) Mijn radiator cover heeft een lipje aan de kant waar geen bout zit, dus ik denk daar maar gewoon een passende bout en moer door te steken.

En dan nog even wachtten op handkappen en de spatbord verlenging, dan heb ik er qua accessoires op wat ik wil. Tenzij ik nog een spatlap ga maken voor de achterschokbreker.

Ik heb dan
- hugger
- handkappen
- voorpootbescherming
- radiator cover
- voorspatbord verlenging.

Maar mogelijk ga ik nog voor:
- spatlap voor de achterschokbreker.
- verstelbare brede voetsteunen
 
Laatst bewerkt:
De radiateur zit idd vast met één bout, die maak je los en dan schuif je de radiateur los. Afgelopen 48000 km beurt net gedaan om bij de kleppen te kunnen komen.
En daarbij was het toch t
IMG_20190709_143719.jpg
ijd om de koelvloeistof te vervangen.....
 
Die yoghurt zou ik niet meer eten :+

48 000 daar ben ik nog lang niet, moet de 1k nog aantikken.
Dus alles is nog wat voorzichtig :)

Welke valbeugel/mistlampen heb je?
 
DRL van Aliexpress en de beugel is van Hepco Becker. Ik rij met gele verlichting ivm de zichtbaarheid voor mijn mede weggebruikers, laat ik ze zo maar noemen
Mijn ervaring is dat geel beter opvalt voor een ander dan alle (witte) LED verlichting die je tegenwoordig ziet, omdat je afwijkt van de rest.....
Ik rij zo'n 20000 tot 24000 km per jaar, jaarrond
 
Nou een bout en moer gevonden, ik moest de radiator cover wat opboren maar hij zit er nu goed tegen.
Toch even een klein ritje gemaakt 1000 gepasseerd.

GlimWas ik rij ook het jaar rond, maar haal dat soort getallen toch niet.
Heb je toevallig ook een link van de lampen bij Alie? En viel het mee ze te installeren?
Hoe hou je je nc goed in de pekel? Ik ben van plan om mijn pan daarvoor te gebruiken.
 
En ik doe niks aan preventie van pekelschade, ik rij dat ding toch wel helemaal af vermoed ik, tenzij ik een leuke integra van 2016 of later tegenkom ;)
 
Ja, dat kan natuurlijk ook. Beetje hoe ik met mijn pan om ga.
Hij moet het vooral doen.

Hoe schakel je die lampen? is het makkelijk aan te sluiten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan