Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Het was inderdaad een heerlijk rondje.
Ik vond het gezellig met een afsluitertje op de waalkade *O*

Laat het mooie weer maar weer terug komen, en dat we dit nog een paar keer kunnen doen zo.

komen nog zat mooie dagjes aan vorig jaar in oktober nog regelmatig een mooi rondje gemaakt ;)

is het ook een stuk rustiger daar ;)
 
whahahahha ja mooi he, mee eens samen uit samen thuis , was een leuk ritje jongens.
Alleen jammer dat onze rood/zwarte kawa fabriekracer hier geen account heeft. :9
Foto trouwens van de vespa van de vrouw die is nu gummen (max34km) met de dochter.
[afbeelding]

dat was toch de achter hoede :+

Als jullie me zoeken ben ik in het bos :+

het is paddestoelen tijd *D
 
Ik heb een nieuwe aanhanger gekocht zodat ik al mijn motoren tegelijk kan vervoeren.
Echt handig voor vakantie of circuit rijden :Y
DSCN1330.JPG


Als er iemand mee wil volgend jaar, laat ik wel een paar van deze fietsen thuis :Y






:+
 
Tjee wat gaat dat hard hier.
als ik een aantal dagen niet kijk zitten we gelijk in een nieuw topic.
helaas nog zelf niet gereden steeds :(
ga me fiets denk ik maar winterklaar maken want het zal er ff ook nog niet van komen.
en ver in mijn achterhoofd denk ik ook om de fiets maar weg te doen.
gewoon zonde dat ie maar in de garage staat te niksen.
 
Tjee wat gaat dat hard hier.
als ik een aantal dagen niet kijk zitten we gelijk in een nieuw topic.
helaas nog zelf niet gereden steeds :(
ga me fiets denk ik maar winterklaar maken want het zal er ff ook nog niet van komen.
en ver in mijn achterhoofd denk ik ook om de fiets maar weg te doen.
gewoon zonde dat ie maar in de garage staat te niksen.
Ik wil me wel beschikbaar stellen om er op te rijden zo nu en dan :Y :9
 
:W ich bin wieder back!! Jammer dat ik niet mee kon gaan..
was zelfs niet op tijd om naar NEC te gaan :N

@ R-TWIN:

WTF deed die grijze invalide wagentje bij jouw voor de deur?? Je nieuwe bike _O- _O-..

niels had jij vandaag je DB killer eruit?? En reden jullie een stuk op de a73?? :?
 
zooo..

nieuwe deeltje ook weer gevonden :W

nog leuk ritje gehad vandaag?

zeker je had der bij moeten zijn :+

Nee weet niet of je een beetje bekend bent hier in de buurt zijn bij elst de dijk opgegaan en gevolgt tot tiel en dan bij ochten er weer op terug naar nijmegen ;)

nog lekker wat gedronken daarna op de waalkade 8-)
 
:W ich bin wieder back!! Jammer dat ik niet mee kon gaan..
was zelfs niet op tijd om naar NEC te gaan :N

@ R-TWIN:

WTF deed die grijze invalide wagentje bij jouw voor de deur?? Je nieuwe bike _O- _O-..

niels had jij vandaag je DB killer eruit?? En reden jullie een stuk op de a73?? :?

kwam daar op de weg heen naar de anac wel overheen met een niet nader tenoemen rotgang :+

6e versnelling tegen het rode aan zegt genoeg denk ik _O-
 
Heb vandaag ook weer gereden :D. Naar de foute kappenset terug gestuurd te hebben en bij een suzuki dealer de goede kappenset besteld deze zaterdag er in pakweg 4 uurtje op, nu heb ik het over de voorkant. En ben vandaag nog maar even de weg opgegaan. De feeling is is wel weer helemaal weg naar 3 maanden naar de valpartij weer op te stappen. Nu even erg onzeker maar dat komt nog wel.
 
Heb vandaag ook weer gereden :D. Naar de foute kappenset terug gestuurd te hebben en bij een suzuki dealer de goede kappenset besteld deze zaterdag er in pakweg 4 uurtje op, nu heb ik het over de voorkant. En ben vandaag nog maar even de weg opgegaan. De feeling is is wel weer helemaal weg naar 3 maanden naar de valpartij weer op te stappen. Nu even erg onzeker maar dat komt nog wel.

goed dat je weer in het zadel bent :W

Probeer hem heel tehouden dit keer ;)
 
zeker je had der bij moeten zijn :+

Nee weet niet of je een beetje bekend bent hier in de buurt zijn bij elst de dijk opgegaan en gevolgt tot tiel en dan bij ochten er weer op terug naar nijmegen ;)

nog lekker wat gedronken daarna op de waalkade 8-)
hmz..
sowwyyy O-)

maybe volgend seizoen weer? want verwacht niet echt moooie schitterende zondagen
-O-
time 4 bed :W
 
hmz..
sowwyyy O-)

maybe volgend seizoen weer? want verwacht niet echt moooie schitterende zondagen
-O-
time 4 bed :W

jij gaat ook vroeg slapen :P

als ik nu naar me bed ga lig ik eerst nog 2 uur naar het plafond te staren als het niet langer is :+

volgend seizoen was da nou komen nog zat mooie dagen aan hoor *D

Maar daar houden we je aan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan