Het grote Noorwegen topic! Deel 2

Slim om de Noordkaap los te laten in dit geval. De ferry Hirsthals is idd een goede optie, Dan langs de oostgrens tot zeg Roros, vandaar afbuigen naar de kust en zo weer naar beneden. Dan heb je een hele mooie rit door zeer mooie landschappen.
 
Oh, en voor de M/V/X (wild) kampeerders / off-road rijders / nat uur liefhebbers:
 
Weet iemand een plekje in Denemarken waar je een auto met motortrailer kunt stallen voor 12 a14 dagen?
Liefst in de buurt van Hirtshals, en ja als echte Hollander het liefst gratis..
Wij willen juni volgend jaar met 2 motoren naar Noorwegen, trailer achter de auto, 2 motoren er op, via snelweg ri Hirtshals, overnachten en de volgende dag met de motoren de oversteek maken. De auto en de trailer blijven achter in Denemarken.
 
Weet iemand een plekje in Denemarken waar je een auto met motortrailer kunt stallen voor 12 a14 dagen?
 
Ik volg al een tijdje Ts Hansen op youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCfrWv-EBVjXDLxLMEXmsusg
Mooie beelden en veel nuttige tips over automatisch betalen van tol en veerboten, kamperen en andere regeltjes.
Hij rijd ook de noorse tet voor de offroaders onder ons.
Heb hem toevallig vandaag ook net ontdekt, de moeite waard. Hij wist oa te vertellen dat bezoek aan de Noordkaap gratis is. Museum en parking niet. Dat had ik vorig jaar wel willen weten.
 
Jammer dat je niet zonder hut kan boeken. Deed ik vroeer op de ferry's naar UK en IRL. Slapen op de grond ergens onder een trap of zo. 'k Weet niet of ik dat nu nog zou doen. :z
 
Jammer dat je niet zonder hut kan boeken. Deed ik vroeer op de ferry's naar UK en IRL. Slapen op de grond ergens onder een trap of zo. 'k Weet niet of ik dat nu nog zou doen. :z
Afgelopen zomer van Rostock naar Trelleborg, daar kon het nog. Er was wel een run op de beste plekken onder de trappen.. Dus op tijd bij de boot zijn :p
 
Buffetten zijn vaak niet te nassen, en duur.
Afgelopen zomer de veerboot genomen van Trelleborg naar Travemunde. Buffet was €16,99 en we hebben heerlijk gegeten met pudding en taart na. Was echt goed, had ik niet verwacht.

Een verplichte hut vind ik wel fijn. Anders heb je overal mensen die continu plekken bezet houden, zoals in de panoramabar.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je niet zonder hut kan boeken. Deed ik vroeer op de ferry's naar UK en IRL. Slapen op de grond ergens onder een trap of zo. 'k Weet niet of ik dat nu nog zou doen. :z
De boot naar Corsica kan je nog zonder hut boeken. Daar rennen alle families naar alle stoelen/zitbanken en bouwen daar overnachtingsplekken. Vond het er maar vreemd uitzien overal slapende mensen maar het was daar normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan