Het grote Noorwegen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oslo naar Kiel weet ik niet ... Kiel - Göteborg was 't op 't dek in de Yacht Club SEK 49,- voor een halve liter Carlsberg ...
 
Ze hebben op de ferry vaak leuke aanbiedingen. Zeker voor Carlsberg *O* en zover ik weet, is het goedkoper dan in Noorwegen zelf. -O-
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben op ze ferry vaak leuke aanbiedingen. Zeker voor Carlsberg *O* en zover ik weet, is het goedkoper dan in Noorwegen zelf. -O-

Op de stena twee weken geleden in de shop, €12,- betaald voor 24blikken Heineken :P
Bij de bar is het meestal rond de €5,- per glas/flesje
Zit er helaas niet met de motor maar met de truck ;)
full

Mooi land :)
 
Laatst bewerkt:
Over een maandje vertrek ik ongeveer, en was nog even bezig met de uitrusting. Dus een vraagje: hoe koud is het snacht's ongeveer, gewoon nederlandse zomerse temperaturen of kan het kwik nog stevig dalen?

het plan was niet boven trondheim te komen.

Hm, het kan hier best wel koud zijn. Ik heb de afgelopen twee weken een aantal keren overdag 22 C gezien en dan toch in de nacht nog < 5C. Nou ben ik een koukleum... maar een slaapzak met een comfortzone tot -5 vind ik wel een aanbeveling (-5 mannen is plm 0 voor vrouwen) Vooral als je op een wat hoger gelegen camping slaapt (500 m) is het 's nachts nog behoorlijk fris. Ik neem naast de slaapzak nog een binnen laken mee en voor echte kou een cordura hoes die er omheen gaat (scheelt 5 gr) en dan niet naakt er in kruipen maar een thermo shirt overwegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan