Krijg je dezelfde reactie als bij de meeting in januari. Meeste ow-cuppers willen niet op Zandvoort rijden. Men vind het geen motorbaan en dat is het ook niet.
wat is wel een motorbaan buiten assen/Krijg je dezelfde reactie als bij de meeting in januari. Meeste ow-cuppers willen niet op Zandvoort rijden. Men vind het geen motorbaan en dat is het ook niet.
die licentie heb je ook voor assen nodig, dus is t niet echt een argument om je hand niet op te steken.wij hebben onze hand niet opgestoken eigenlijk om 2 redenen. (bij wij bedoel ik ons team)
we hebben nog geen licentie dus laat je het aan de rest van de groep over.
we zijn er nog nooit geweest dus kan er geen oordeel over geven.
misschien dat meer mensen dit hebben
wij hebben onze hand niet opgestoken eigenlijk om 2 redenen. (bij wij bedoel ik ons team)
we hebben nog geen licentie dus laat je het aan de rest van de groep over.
we zijn er nog nooit geweest dus kan er geen oordeel over geven.
misschien dat meer mensen dit hebben
Ik ben voornemens om Hennie te gaan benaderen om toch wat te organiseren voor 2013 en zeker voor 2014. Ik ben zelf ondernemer en ik denk dat dit zeker moet lukken om voldoende animo te vinden hiervoor.
IK gaf ook al op facebook aan dat ik denk te weten waar het probleem ligt. Het is meer de" ik ken het niet dus ik moet het niet " mentaliteit. Zeker vanuit de regio Assen merk ik dat deze inslag vaker regel dan uitzondering is.
CPZ is een uitdagendere baan als Assen, daarnaast hoogteverschill en genoeg punten om het verschil te maken in een race. En ook nog eens stukken moeilijker te leren.
wat is wel een motorbaan buiten assen/
Cpz zou ik ook zeker bij zijn. Heb vorig jaar een aantal keer op cpz gereden en beviel super. Assen nog nooit geweest, maar inderdaad men zegt dat Assen HET circuit voor de motorrijder moet zijn.
Ik heb Hennie gemaild met de vraag of hij contact op kan nemen om e.a eens te bespreken. Ik ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Snelheid ligt een stuk hoger op assen,en het is op de strubben na lekker vloeiend te rijden.
Maar zoals eerder gezegd is zandvoort technischer en uitdagender.
ik denk dat het te moeilijk en te uitdagend is voor de NEE zeggers
ik blijf echt niet iedereen voor.Voor jou cpz geen probleem in ieder geval. Lekker janken met dat ding van je over zandvoort en de 600 en 1000cc gewoon voorblijven. Respect!!
Ruikt overigens heerlijk als je erachter rijdt.
Ik heb ook nee gezegd voor CPZ. Dat wilt niet zeggen dat ik het geen leuke baan vind. Ik wil er alleen geen wedstrijd rijden. Met vrij rijden rijd er altijd al met gepaste snelheid.
Ik ben nooit op Zandvoort geweest en weet dus niet wat de risico's zijn, maar ik heb begrepen dat dit muurtjes langs het circuit zijn. Er is wel een verschil tussen met grote snelheid crashen in de Ruskenhoek maar in ieder geval ruimte hebben om te glijden of crashen en tegen een muur belanden.
Op cpz is er bij de hugenholzerg weiniggeen uitloop,maar daar is je snelheid bijna stapvoets.
Bos uit is volgens mij het linkste stukje.
Ik heb gasten zelfs in de tarzan helemaal bovenin tegen de vangrail op zien rijden,dus wat dat betreft is er geen grindbak groot genoeg
Ik ben nooit op Zandvoort geweest en weet dus niet wat de risico's zijn, maar ik heb begrepen dat dit muurtjes langs het circuit zijn. Er is wel een verschil tussen met grote snelheid crashen in de Ruskenhoek maar in ieder geval ruimte hebben om te glijden of crashen en tegen een muur belanden.