Ik ben er opzich niet op tegen. Er komen alleen maar een handje vol ONKers bij lijkt het.
Maar herinner me ook nog een speech waarin we met de owcup voor breedtesport gingen, ik dacht in 2012. En ik zie het steeds verder richting topsport gaan waarbij er voor de supercup en topteams veel aandacht is. En breedtesport zie ik steeds verder wegschuiven. De paddock staat vol met vrachtwagens en getuned topmachines dat is prachtig om te zien, maar is dat voor de breedtesporter?
Het geluid is een probleem en daarom rijden we ook steeds minder ronden. Tweedaagse raceweekenden zie ik persoonlijk niet zitten vanuit kostenoverwegingen en andere sociale verplichtingen. Dat vind ik overigens ook van de gecombineerde events met auto's e.d.
Haha nou idd en gefilmd, etc. Kampioen word je niet ieder jaar.Johan staat al vaak genoeg op de foto
Nou ja rijden...als je het volhoudt een raceJa ik reed daarin rond. ProCup 600 nummer 56.
Haha nou idd en gefilmd, etc. Kampioen word je niet ieder jaar.
Ik ben zaterdag ook even wezen buurten bij de OW cup, was 2 jaar geleden ook al eens
geweest, maar vond het deelnemers veld in het algemeen kleiner dan toen.
Mijn buurman reed weer na lange tijd zijn 1e wedstrijd in de ProCup 600,
en heb toen wat foto's geschoten...maar mocht helaas niet op de mooie plekken
komen zonder blauw hesje....
Zijn er hier nog meer die in die klasse rijden?
want misschien heb ik dan nog wat foto's voor je
2017 Licentie weer aangevraagd, Sport Cup 1000 #9.
Begin met de "nieuwe" fiets in de Sport Cup 1000 en hoop snel door te stromen naar de Pro Cup.
Dit is wel belangrijke informatie om te weten aangezien het nogal impact heeft voor een mogelijke oplossing. Iemand die hier meer van weet? Het lijkt mij dat ze laptimer en transponder door elkaar halen?Het is dus niet mogelijk om de laptimer in de buurt van het dashboard te plaatsen. Volgens onze informatie mag dit, volgens de nieuwe OWcup regelementen 2017, ook niet meer. De laptimers dienen allemaal op dezelfde plek gemonteerd te worden. Volgens onze info is dit op zijkant van het frame.. maar dit wordt, als het goed is, nog bevestigd vanuit het technisch bestuur van de OWcup.
Ik ben bezig om een nieuwe circuit motor voor volgend jaar op te bouwen en had wat problemen met de locatie van de laptimer. Schijnbaar zend het dashboard te veel EMI uit waardoor de laptimer het satelliet signaal verliest. Dit is een bekende kwaal en sommige dashboard hebben er wel last van en sommige niet. De dealer kon mij niet verder helpen dus ik heb de fabrikant zelf aangeschreven.
Het antwoord verbaasde mijDit is wel belangrijke informatie om te weten aangezien het nogal impact heeft voor een mogelijke oplossing. Iemand die hier meer van weet? Het lijkt mij dat ze laptimer en transponder door elkaar halen?
Baal er wel van als mijn AIM gps ding niet zou werken icm het standaard dashboard.
wat vind men hier van de recente ontwikkelingen?
Het enige wat ik dacht was... man man man
gaat nooit wat worden op deze manier , maar ik ben er niet zo rouwig om dat de KNMV geen poot tussen de deur van de OW cup krijgtidd man man man wat droeftoeterij
KNMV wil wel delen in de winst , maar als er verlies gedeeld moet worden zijn ze niet thuisZolang de NK SuperCup klassen de topsport status maar krijgen (en dat is zo volgens de berichtgeving in de media) moet de KNMV maar even kijken wat ze doen. Wel goed is dat ze vanuit de KNMV ein-de-lijk de poot niet stijf houden en die status nu aan de NK SuperCup klassen toewijzen, niet tegen beter weten in door blijven gaan met de ONK Dutch Supersport en Dutch Superbike klassen als topsport klasse. Ere wie ere toekomt, al heeft het wel te lang geduurd voor dit tot stand gekomen is.
Beetje jammer alleen dat er nu vanuit de bond geen financiele ondersteuning naar de 2 "nieuwe" topsport klassen komt. Daar is het immers op afgeketst.
Precies!!KNMV wil wel delen in de winst , maar als er verlies gedeeld moet worden zijn ze niet thuis
Baal er wel van als mijn AIM gps ding niet zou werken icm het standaard dashboard.