Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste geruchten: wellicht dit jaar toch Hengelo voor OWCup *O* *O*

Schijnen dusdanig weinig ONK inschrijvers te zijn dat Hamove het budget niet rond zou moeten krijgen. Dus dan moeten de financieel krachtige OW Cup rijders maar weer de gaten in het budget op vullen :+
 
De laatste geruchten: wellicht dit jaar toch Hengelo voor OWCup *O* *O*

Schijnen dusdanig weinig ONK inschrijvers te zijn dat Hamove het budget niet rond zou moeten krijgen. Dus dan moeten de financieel krachtige OW Cup rijders maar weer de gaten in het budget op vullen :+

Als de OW-cuppers er toch niet waren :+
Maar dat zou wel weer mooi zijn,hopelijk binnenkort meer nieuws.
 
De laatste geruchten: wellicht dit jaar toch Hengelo voor OWCup *O* *O*

Schijnen dusdanig weinig ONK inschrijvers te zijn dat Hamove het budget niet rond zou moeten krijgen. Dus dan moeten de financieel krachtige OW Cup rijders maar weer de gaten in het budget op vullen :+


meen je niet. Dan ga ik zeker inschrijven :D
 
ff een vraagje hier:

Hoe zit dat nu met die registratiebijdrage ? Ik betaal nu incl. licentie 190,-
Lijkt het nu maar zo of is dit gewoon exact hetzelfde bedrag als met de knmv cup?

lidmaatschap, licentie etc etc
 
ff een vraagje hier:

Hoe zit dat nu met die registratiebijdrage ? Ik betaal nu incl. licentie 190,-
Lijkt het nu maar zo of is dit gewoon exact hetzelfde bedrag als met de knmv cup?

lidmaatschap, licentie etc etc
Klopt. Nadat KNMV had ingezien dat ze veel deelnemers gingen verliezen aan de OW Cup , konden ze ineens wel hun tarieven verlagen...
 
Klopt. Nadat KNMV had ingezien dat ze veel deelnemers gingen verliezen aan de OW Cup , konden ze ineens wel hun tarieven verlagen...
en alle licenties die er in nederland zijn accepteren.
altijd onwil geweest van ze.
nu staan ze met hun rug tegen de muur en geven ze toe :r
 
Waar is die registratie bijdrage eigenlijk goed voor? Wordt direct weer begonnen met het afgeven op de KNMV maar volgens mij probeert soulreaver duidelijk te krijgen waarom we nu ook bij de CRT opeens allerlei kosten zien opduiken waarvan we eigenlijk niet weten waar deze goed voor zijn. CRT wil toch een meer open model a la de Van Zon Sprint races en MSL Cup? Volgens mij kan je je voor die races inschrijven zonder ook maar ergens lid van te zijn.

Ik ben nu weer 50 euro lichter en ik heb geen idee wat ik er beter van geworden ben...
 
Waar is die registratie bijdrage eigenlijk goed voor? Wordt direct weer begonnen met het afgeven op de KNMV maar volgens mij probeert soulreaver duidelijk te krijgen waarom we nu ook bij de CRT opeens allerlei kosten zien opduiken waarvan we eigenlijk niet weten waar deze goed voor zijn. CRT wil toch een meer open model a la de Van Zon Sprint races en MSL Cup? Volgens mij kan je je voor die races inschrijven zonder ook maar ergens lid van te zijn.

Ik ben nu weer 50 euro lichter en ik heb geen idee wat ik er beter van geworden ben...

exact :D Dat is precies wat ik bedoel.
 
Waar is die registratie bijdrage eigenlijk goed voor? Wordt direct weer begonnen met het afgeven op de KNMV maar volgens mij probeert soulreaver duidelijk te krijgen waarom we nu ook bij de CRT opeens allerlei kosten zien opduiken waarvan we eigenlijk niet weten waar deze goed voor zijn. CRT wil toch een meer open model a la de Van Zon Sprint races en MSL Cup? Volgens mij kan je je voor die races inschrijven zonder ook maar ergens lid van te zijn.

Ik ben nu weer 50 euro lichter en ik heb geen idee wat ik er beter van geworden ben...
:^

Chrissifumi for President! :}
 
Waar is die registratie bijdrage eigenlijk goed voor? Wordt direct weer begonnen met het afgeven op de KNMV maar volgens mij probeert soulreaver duidelijk te krijgen waarom we nu ook bij de CRT opeens allerlei kosten zien opduiken waarvan we eigenlijk niet weten waar deze goed voor zijn. CRT wil toch een meer open model a la de Van Zon Sprint races en MSL Cup? Volgens mij kan je je voor die races inschrijven zonder ook maar ergens lid van te zijn.

Ik ben nu weer 50 euro lichter en ik heb geen idee wat ik er beter van geworden ben...

idd wel een goede vraag.
Zal wel iets zijn voor een bijdrage in de verschillende administratieve dingen.
Misschien ff mailtje richting Hennie sturen met je vraag.
Die zal het wel weten ;)
 
idd wel een goede vraag.
Zal wel iets zijn voor een bijdrage in de verschillende administratieve dingen.
Misschien ff mailtje richting Hennie sturen met je vraag.
Die zal het wel weten ;)
is in duitsland zo, in engenland zo, in italie zo dat je iets van 50 euro administratie kosten per jaar betaald.
 
is in duitsland zo, in engenland zo, in italie zo dat je iets van 50 euro administratie kosten per jaar betaald.

Ja, heel gewoon allemaal. Zo gaat het ook gewoon bij de KNMV...

Owh wacht, wilden we daarom niet van de KNMV af? Begrijp me niet verkeerd, heb liever dat een ondernemer geld aan me verdient dan de overheid, maar uiteindelijk verdient de CRT hier gewoon leuk geld aan natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Wie rijdt er allemaal met een eigen transponder en wie met 1 van de organisatie?
Zag namelijk dat, de prijs inclusief transponderhuur is en 100€ borg.
Vroeg me dus af wat beter is. 1 zelf kopen of gewoon huren.
 
Was altijd zo. Niets nieuws. En wat is €50,- op een heel jaar.
:^
Inderdaad....50 euro administratie....op een jaar...
Alle inspanning die CRT levert,mailings maken, inschrijvingen administreren en regelen.....Vriendje x wil bij vriendje y in de groep, want anders durft hij niet of mag hij niet van zijn moeder...
Zorgen dat het racen betaalbaarder en makkelijker wordt in Nederland, vergaderen met circuits over data...
Ongevraagd een kick-off meeting voor 140 mensen houden zonder kosten en met koffie, koek en lunch....
Groepsindelingen maken, vrijwilligers regelen, kampioensfeest....enz, enz, enz.

Vind 50 euro nog weinig...... 8-)
 
Wie rijdt er allemaal met een eigen transponder en wie met 1 van de organisatie?
Zag namelijk dat, de prijs inclusief transponderhuur is en 100€ borg.
Vroeg me dus af wat beter is. 1 zelf kopen of gewoon huren.

Ik heb een eigen transponder,ben nogal van het naar huis rijden met de transponder nog op de fiets. :X
Vandaar maar een eigen transponder aangeschaft ;)
 
:^
Inderdaad....50 euro administratie....op een jaar...
Alle inspanning die CRT levert,mailings maken, inschrijvingen administreren en regelen.....Vriendje x wil bij vriendje y in de groep, want anders durft hij niet of mag hij niet van zijn moeder...
Zorgen dat het racen betaalbaarder en makkelijker wordt in Nederland, vergaderen met circuits over data...
Ongevraagd een kick-off meeting voor 140 mensen houden zonder kosten en met koffie, koek en lunch....
Groepsindelingen maken, vrijwilligers regelen, kampioensfeest....enz, enz, enz.

Vind 50 euro nog weinig...... 8-)
Misschien ligt het aan mij hoor, maar waarom moeten ze hier nog extra geld voor vragen? Ze verdienen toch aan de inschrijvingen van de evenementen? In ruil daarvoor moeten ze inderdaad mensen indelen in groepen en vergaderen over circuits met data e.d., maar dat zijn allemaal dingen die je moet doen om circuit evenementen te gaan verzorgen lijkt mij.. En dat ze extra dingen doen zoals de OW-Kick off party enzo is ook allemaal leuk, maar als je motto is racen betaalbaar maken en vervolgens voor dat soort dingen weer geld gaat vragen dan snap ik nog steeds niet wat je nou als organisatie precies wilt?
Dus die 50 euro zou daar niks mee te maken moeten hebben, ze noemen het mooi "inschrijfgeld" maar je kan mij niet vertellen dat je ongeveer 12.500 (250x50 = 12.500) euro nodig hebt om mensen in te schrijven voor evenementen.. Het lijkt mij ook dat ze daar mooi aan verdienen. :Y

Hoe zit het trouwens met mensen die een daglicentie aanvragen? Moeten die ook die 50 euro betalen? Want dan komt er nog een hoop geld extra bij lijkt me, en er zijn er ook een hoop die niet alle wedstrijden mee rijden dus dat is dan ook mooi meegenomen voor CRT want die hebben minder in te delen voor die 50 euro. :)
 
:^
Inderdaad....50 euro administratie....op een jaar...
Alle inspanning die CRT levert,mailings maken, inschrijvingen administreren en regelen.....Vriendje x wil bij vriendje y in de groep, want anders durft hij niet of mag hij niet van zijn moeder...
Zorgen dat het racen betaalbaarder en makkelijker wordt in Nederland, vergaderen met circuits over data...
Ongevraagd een kick-off meeting voor 140 mensen houden zonder kosten en met koffie, koek en lunch....
Groepsindelingen maken, vrijwilligers regelen, kampioensfeest....enz, enz, enz.

Vind 50 euro nog weinig...... 8-)

Ik vind die 50 euro geen enkel probleem. Ik heb ook reeds probleemloos die 58 euro lidmaatschap voor de KNMV betaald. Ik walg alleen van die types die zo afgeven op de KNMV vanwege die 58 euro en vervolgens met een glimlach 50 euro aan de CRT betalen 'omdat ze zoveel inspanningen leveren'. CRT kan zomaar klakkeloos 10.000 euro op de rekening bijschrijven uitgaande van 200 licentie houders (en het zijn er nog meer volgens mij...).

Lekker kritisch op de KNMV zijn jongens, maar als het over de CRT gaat knikken we allemaal braaf :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
mijn afkeer tegen de knmv gaat echt niet om die 50 of 58 euro.
mij gaat het om de onwil en starheid. nu ze met hun rug tegen de muur staan is t wel mogelijk om welwillend te zijn en mee te werken.
 
Ik vind die 50 euro geen enkel probleem. Ik heb ook reeds probleemloos die 58 euro lidmaatschap voor de KNMV betaald. Ik walg alleen van die types die zo afgeven op de KNMV vanwege die 58 euro en vervolgens met een glimlach 50 euro aan de CRT betalen 'omdat ze zoveel inspanningen leveren'. CRT kan zomaar klakkeloos 10.000 euro op de rekening bijschrijven uitgaande van 200 licentie houders (en het zijn er nog meer volgens mij...).

Lekker kritisch op de KNMV zijn jongens, maar als het over de CRT gaat knikken we allemaal braaf :Y

:W


:^

al vaker zoiets geroepen maar iedereen (nou ja, bijna iedereen ;) ) vind alles wat met de knmv te maken heeft te duur, maar als een ander er mee komt is het allemaal hosanna en "logisch".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan