Het Grote Ouwebrikkentour Sterke verhalen en foto

bij jou durf ik niet te komen, veel te eng zo open ontvangen
straks kan ik niet meer weg zeker :+

Ik had het toch niet tegen jou of wel, kale mafkees??? :P :P

Klopt wel natuurlijk, maar dat hoeft Roger niet te weten. Ik keten hem gewoon vast in de garage als hij langskomt... }) })
 
Oops, zie dat mijn eerder gepost fotookes niet meer op de server staan.. per ongeluk gewist. Zal de 1ste OBT asap weer uploaden zodra ik effe tijd heb. Enne DaFoolio, doe mij maar zo'n cd'tje svp.
:z
 
Oops, zie dat mijn eerder gepost fotookes niet meer op de server staan.. per ongeluk gewist. Zal de 1ste OBT asap weer uploaden zodra ik effe tijd heb. Enne DaFoolio, doe mij maar zo'n cd'tje svp.
:z
Ik weet niet of er nog foto's van Bierelier an zitten te komen?
 
Oke oke, eentje dan? een hele mooie?
4 ook goed? ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Hellraiser zn foto's heb ik ingescanned gekregen. Die van Bierelier bereid ik vast voor, zodat ik ze er bij kan stoppen en dan is het direct klaar.

en de verspreiding zal gedeeltelijk via de ons allemaal bekende TNT Post Group a.k.a. de Postbode gaan, en een gedeelte misschien via internet? Dan maak ik een ISO-file van de CD en dan zet ik die op een FTP of een website.

Dit geld uiteraard allemaal niet voor Ralfie. Bij hem kom ik de CD persoonlijk aan huis bezorgen. Dan kan ik gelijk eens naar zn nieuwe Japanner kijken, en wat MotorEmotion meenmen :)
jippie, 'k wil die piccies ook :P :P :P , ehww 'k heb kabel dus zo'n fpt servertje is prima :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan