Het Grote Ouwebrikkentour Sterke verhalen en foto

Na al die inspanningen werd het tijd voor een tussenstop en weer wat happen:
obt030.jpg

enne wie zat er weer meteen aan de vette muk:
obt031.jpg

Sorry Niels ;) hahaha

Van links naar rechts:
obt032.jpg

? ? ? ? ? ?
 
obt026.jpg

Die met die staart (ja, woensdag gaat alles eraf
eek.gif
) en die peuk in zijn muil ben ik iig :+
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige dag. Heb genoten van alles en had het niet willen missen.
obt037.jpg

en jawel, let op die rooie trike op de achtergrond, die kwam helaas niet door die kut paaltjes heen maar hoorde ook bij de groep :}
tnx.
 
Jep 8-) Maarrrr... mijn rolletje is vol, dus kan ik eindelijk de foto's van mijn FJ laten ontwikkelen en die paar van de OBT :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb genoten van deze mooie dag hoor!! Petje af voor Bierelier. En uiteraard de rest van de mensen die deze dag georganiseerd hebben. Wanneer is de volgende OBT ook al weer?
 
Ziet er leuk uit, was ik maar nooit aan m'n CB gaan prutsen :(
Dan deed ie het nog en kon ik ook mee....
 
Ik ben blij dat jullie het naar de zin hebben gehad ,'t was een leuke dag met perfect weer en een gezellige groep mensen
invasion.gif
,is voor herhaling vatbaar iig.Geheel in de OBT stijl gewoon met spiegereflex en oude klapkamera foto's gemaakt duurt dus nog even voor die te zien zijn ,zodra ze online staan geef ik wel weer een brul .

cu all
 
Ikkus is ook weer thuis.
Was een gezellige dag! Geheel in stijl. Was ook niet goed geweest als alles zonder problemen thuis was gekomen.

Hellraiser: Koppeling is een kwaal, had ik het maar niet aangewezen vandaag.
'Kzal de monteur eens vragen welke ringen het precies zijn die er in moeten.

En Triker bedankt dattik er zo charmant opsta!
Volgende keer zeker weer van de partij! :}
 
Mama Bierelier, voor al uw koek en zopie... :} :} :}

Bierelier zelf: perfecte rit, perfect voorgereden, ideaal allemaal!!!! 1000x :} :} :}

P.S. hoe was de BBQ? En hebbiede oorkonde al ingelijst???? :P :P
 
Hellraiser: Koppeling is een kwaal, had ik het maar niet aangewezen vandaag.
'Kzal de monteur eens vragen welke ringen het precies zijn die er in moeten.

Ik wou 't je net vragen :} enne... heb je mijn eerdere post gelezen over de koppeling? Ideeën?
 
Oh ja, en onderweg is nog mijn knipperlicht stuk gegaan en op weg naar eindhoven moest ik mijn brik geheel in stijl van het veerpondje af duwen omdat ie niet wilde starten.
De nieuwe auto's kwamen alweer het pondje oprijen. Dus ik dacht nu maar echt gaan duwen anders zit ik weer aan de overkant.
 
Ikkus is ook weer thuis.
Was een gezellige dag! Geheel in stijl. Was ook niet goed geweest als alles zonder problemen thuis was gekomen.

Hellraiser: Koppeling is een kwaal, had ik het maar niet aangewezen vandaag.
'Kzal de monteur eens vragen welke ringen het precies zijn die er in moeten.

En Triker bedankt dattik er zo charmant opsta!
Volgende keer zeker weer van de partij! :}

He sideburns, jij was vast die kale met die bakkebaarden (hoe kom je toch aan die nickname.... :P :P ) op dat zwarte snelheidsmonster? Sory, maar ik ben nogal slecht in namen.... :z :z
 
Ik wou 't je net vragen :} enne... heb je mijn eerdere post gelezen over de koppeling? Ideeën?
Kijk eens naar het olie niveau. Dat ze lekken is een bekende kwaal. Kost verder geen drol om te maken.
Ik zal dinsdag wel ff langs motorzaak gaan om te vragen welke onderdelen hij nu eigenlijk van H(oest)nda gebruikt.
 
Oh ja, en onderweg is nog mijn knipperlicht stuk gegaan en op weg naar eindhoven moest ik mijn brik geheel in stijl van het veerpondje af duwen omdat ie niet wilde starten.
De nieuwe auto's kwamen alweer het pondje oprijen. Dus ik dacht nu maar echt gaan duwen anders zit ik weer aan de overkant.

:} :} :} ...says it all...verder heel thuisgekomen? Jammer van de motor van lekkendoetie, ehhhhh olielektie, of hoe heet die man nou toch ook alweer??? Die met die twee tanks op die CB. Een ware brikker...nogmaals :} :} :} voor jullie allemaal daar uit het zuiden!!!!
 
Mama Bierelier, voor al uw koek en zopie... :} :} :}

Bierelier zelf: perfecte rit, perfect voorgereden, ideaal allemaal!!!! 1000x :} :} :}

P.S. hoe was de BBQ? En hebbiede oorkonde al ingelijst???? :P :P

BBQ was prima en staat nu na te roken ,oorkonde is nog niet ingelijst moet hem nog ff scannen om mee te pronken op MF :P

ennuh triker mooie foto's btw en ik zal een klappaaltje laten maken in Ochten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan