Het Grote Ouwebrikkentour Sterke verhalen en foto

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Laat het maar horen, heren (en dames, uiteraard!) Heb het zlef erg naar mijn zin gehad. Hulde voor de organistaie! Jammer dat ik iets eerder af moest haken, maar toch; dit moeten we vaker doen!
 
En het was geen echte OBT geweest als.......
Juist... })

Na 36 km de eerste > zekering eruit
Willen weer gaan > volgende kapot > ketting :?
Richting Barneveld weer de "zekeringman" aan de kant van de weg.

Ik heb een hele leuke dag gehad...
DAMES en heertjes ;) BEDANKT...

Enne 1: Joel > niks nie slotje nie ;)

Enne 2: ...Beetje SS gehad...R1no/WKJ en beide vriendinnen...nog ff heftig gezwaaid maar of ze oud ijzer hebben zien rijden :?

Enne 3: Me ogies gloeie me kop uit })
 
ik ben ook weer thuis

ik ga nu druk aan de gang met de foto's zometeen zet ik ze erop
 
...
Willen weer gaan > volgende kapot > ketting :?
...

De primaire ketting wel te verstaan. Het blokje van RDZ had 1 jaar geleden een gedeeltelijke revisie gehad van eigen hand. Primaire ketting vervangen? neeehh, is niet nodig. En dit is het resultaat.
 
Nu met dubbele tankinhoud.

Echt weer iets voor RDZ om dat tankje met een paar sjorbanden aan de zijkant van zijn brik vast te binden.

Als je niet beter weet als je dat zag rijden, dan zou je denken dat de tank het blijkbaar ieder moment kan begeven en dat er dan ff nieuw tankie opgezet moet worden onderweg.

Verrassend gezicht die tank aan de zijkant })
 
hier de eerste pics, de rest volgt

De tourguide

Bierelier.JPG


Het startpunt

start.JPG


De groep compleet op een rij

groep.JPG
 
Laatst bewerkt:
Trouwens ook niet vergeten:

De vrouw van Bierelier stond in het bos bij een stop met een krat lekkere koekies en blikjes fris in een koelbak, (weet de naam ff niet meer van zo'n ding).

Dank Zonnebloem :} :} :}

Volgend jaar lekker zelf mee op je Shadow trouwens ;) })
 
Ja, maar waarom staat RDZ zn brik er niet bij dan? Vandaar dat ik d8 dat ie het niet heeft kunnen redden...
...omdat ie bij een aardige boer mag overnachten in een schuur.

Die meneer kwam al helpen met de "zekeringman" en de fiets van RDZ mocht daar gestald worden omdat ie niet meer rije kon/kan.
 
...omdat ie bij een aardige boer mag overnachten in een schuur.

Die meneer kwam al helpen met de "zekeringman" en de fiets van RDZ mocht daar gestald worden omdat ie niet meer rije kon/kan.

Dat vind ik heel aardig van die boer :)
 
Nou, ik ben ook weer thuis. Echt een HELE TOFFE DAG gehad :} . Dank aan de organisatie :} :} :} :} :} :}
De tocht zelf is voor herhaling vatbaar wat mij betreft
xyxthumbs.gif


Dat er maar 1 motor moest blijven staan vind ik een hele prestatie in zo'n OBT ;)

Ik ben zelf gelukkig heel thuis gekomen, zo'n 5km voor Nijmegen kon ik opeens mijn koppeling bijna helemaal inknijpen zonder weerstand te voelen
nixweiss.gif
beleidigt.gif
, dus wat er nou weer mis is?

btw. kan iemand ff de topictitel aanpassen?
 
Laatst bewerkt:
heb ook een leuke dag gehad, 't is voor herhaling vatbaar, weertje zat lekker mee, enne nog ff lekker kunnen zonnen tijdens de nodige brikkenreparatie's ;) , trouwens die v-maxen waren ook :9~
 
Yips, er komen een paar fotookes van de OBT, wil je een grote versie, laat me dan even per mail weten welk nummer en welke resolutie

:z slapende driewieler
 
En ome Ralf is ook weer thuis!!!! Voor degenen die Barneveld niet gehaald hebben: ik heb een speciale OBT-oorkonde ontworpen!! Zal morgen mijn handtekening erbij scannen, kun je hem thuis printen en invullen... :P :P :P

Het was erg leuk, beetje weinig kilometers gemaakt, maar wel lol gehad.

De mannen uit Twente hebben sowieso een record gevestigd: 4 van de 7 motoren waren bij voorbaat al uitgevallen.... :} :} :} voor zoveel toewijding!!!

Enneh Triker......FOTO'S!!!!!!!!!!! :) :)

Edit: shit, je was me net voor!!
 
Waar staan die foto's nou?????? (lekker zenuwachtig... :P :P :P )

Ben vooral benieuwd naar mijn spectaculaire kneedown... :)

Godver, ben je me al weer voor... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan